חיפוש

מחפשים מתנה לאירוע? הכירו את הדפסת תמונות על קנבס

חיפוש אחר מתנה מושלמת לאירוע עשוי לארוך זמן רב, במיוחד אם אתם בוחרים לחפש אחר מתנה באופן עצמאי, מבלי לקרוא מדריכים מקצועיים כמו זה. שכן, יש אינספור אפשרויות של מתנות, אך מעטות מהן נחשבות לשימושיות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפניכם את המתנה המושלמת שתוכלו למסור בכל פעם מחדש ולגרוף מחמאות. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הדרוש לכם בנושא.

 

הדפסת תמונות על קנבס – מה זה בכלל?

הדפסה מסוג זה מתבצעת על גבי קנבס (בד חזק שעשוי בדרך כלל משילוב של כותנה עם בס נוסך). ראוי לציין שההדפסה אינה מתבצעת באופן עצמאי, אלא תוך הסתייעות מצד בית דפוס שמקבל לידיו תמונה מסוימת שנבחרה על ידיכם.

שכן, אתם אלה שמעצבים את התמונה מאפס ומקבלים אותה בסופו של דבר כשהיא מודפסת על גבי קנבס. מדובר בשיטת הדפסה שצברה תאוצה בשנים האחרונות, בעקבות התפתחות הטכנולוגיה בתחום זה. זו הסיבה שניתן לראות כיום הדפסות על קנבס בכל מקום, לדוגמא:

  • בתי אב
  • מסעדות
  • משרדים
  • מוסדות חינוכיים ועוד

הדפסת תמונות

תכירו את 2 שיטות ההדפסה המקובלות

רגע לפני שתבחרו את התמונה המתאימה ביותר לאירוע, עליכם לדעת שיש 2 שיטות נפוצות שמאפשרות להביא להליך יעיל של הדפסת תמונות על קנבס. הנה פירוט קצר אודותיהן:

  1. סולבנט: שיטה זו מתבצעת תוך שימשו בצבע שמן. מומלץ לבחור בה במידה ותרצו להעניק את התמונה לגורם שיתלה אותה מחוץ לבית. שכן, צבעי השמן נחשבים לעמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים (גשם, לחות ועוד
  2. פיגמנט: שיטה זו נחשבת לנפוצה ביותר והיא מתבצעת תוך שימוש בדיו שמאפשר ליצור גווני צבעים רבים. כך שבעצם, מתאפשר להגיע לדיוק מקסימלי בהדפסה של כל תמונה. מומלץ לבחור בהדפסה זו במידה ותבחרו להעניק את התמונה למישהו שיתלה אותה בתוך חלל סגור. שכן, הדיו אינו עמיד בתנאי מזג אוויר קשים.

 

איך מבצעים את ההדפסה?

ההדפסה של תמונה על גבי קנבס אינה עניין מורכב. זו מצריכה גלישה לחנות מקוונת שמתמחה בהליך. לאחר שתעשו זאת, תצטרכו להעלות לעמוד המתאים את התמונה שתרצו להדפיס ולבחור את המידות המתאימות לכם.

 

בחרתם תמונה להדפסה? הנה טיפ שכדאי ליישם

חשוב שתדעו שחנויות מקוונות שמאפשרות להדפיס על גבי קנבס, מציעות בדרך כלל שירות משלוחים עד הבית. נציין בהקשר זה שיש הנוהגים לבצע הזמנה של תמונה מסוג זה שתגיע ישירות לאדם שחוגג את האירוע המדובר. נמליץ לבחור באפשרות זו, כדי שתהיו בטוחים בכך שהתמונה תגיע ליעדה ללא פגע.

 

מילים אחרונות לסיום

הדפסת תמונות על קנבס הינה מתנה מושלמת לכל אירוע. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק לבחור בתמונה המתאימה ביותר לאירוע הבא שלכם ולבצע משלוח מקצועי מטעם החנות, שיחסוך מכם זמן ומאמץ.

מִקרֶה

אולי יעניין אותך גם