חיפוש

קנית דגים טריים לחג הפסח רק בדגיה של חצי חינם

מתחילים להילחץ מהקניות לחג? אנחנו כאן כדי להרגיע. דבר ראשון, אתם לא לבד. כמו כל עם ישראל, גם אתם בטח טרודים ועסוקים בימים האלה. צריך לנקות את הבית, כולל הגעה לפינות הכי חשוכות שאנחנו משתדלים להדחיק ביום יום… צריך גם לחשוב על תפריט, לכתוב אותו וכמובן גם לבשל אותו. ויש עוד לקנות מתנות לחג, להספיק להסתפר, לשטוף את הרכב ועוד אינספור מטלות וארגונים. אבל לפחות בדבר אחד, יש לנו דרך מצוינת להקל עליכם ולהפחית חלק מהעומס.

את רשת חצי חינם אתם בטח מכירים, אבל את שירותי הקנייה שלהם באונליין כבר ניסיתם? רשת חצי חינם היא אחת מרשתות המזון הגדולות והוותיקות בארץ, ויש לה סניפים גדולים בכל רחבי המדינה. הרשת מציעה שירות של קנייה באונליין והזמנת משלוח שיגיע אליכם עד פתח הדלת. ומה אפשר בעצם להזמין באונליין מהסופר? תכלס, את הכל. חצי חינם מזמינה אתכם לחוויית קניות פשוטה ומהירה, ותוכלו להזמין מוצרי חלב, מוצרי בשר קפואים וטריים, פירות וירקות, מוצרי יסוד, חומרי ניקוי וכמובן דגים טריים, לחג ובכלל. הדגיה של חצי חינם מציעה לכם דגים באיכות מצוינת, שטופלו באופן מוקפד ומגיעים אליכם טריים וטעימים.

 

מה היתרונות של קניית דגים טריים?

בקניית דגים יש לנו כמה אפשרויות נפוצות. יש כמובן דגים משומרים בקופסאות, כמו דגי טונה, סרדינים ודגים מלוחים. יש דגים קפואים שמגיעים אלינו כבר בשקיות, כשהם ארוזים עם קרח ומפולטים, כמו דגי סלמון ואמנון הפופולריים ודגים נוספים שניתן למצוא בכל מקפיא בסופר הקרוב לביתכם. בחצי חינם מציעים לכם לקנות גם דגים טריים. הדגים הטריים נחשבים לבריאים יותר. הם כמובן טעימים יותר כי הם מגיעים אליכם לצלחת ישר מהים או מהבריכה, בלי תחנות נוספות בדרך. הדגים הטריים מתאימים גם להכנת סביצ'ה וגם לבישול וטיגון כמו הדגים הקפואים. בקניית דג טרי בדגיה תוכלו לבקש מהמוכר לחתוך לכם את הדג, לפרוס אותו ואפילו לטחון מול עיניכם – ממש לפי הצורך ובהתאם למתכון שבו אתם מעוניינים.

הדגיה של חצי חינם מציעה לכם מבחר גדול ומעניין של דגים טריים, חלקם דגים שאולי לא הכרתם או שלא נתקלתם בהם בעבר. אנחנו נציע לכם לא לפחד, ולגוון את הדגים שלכם. רובנו רגילים לצרוך שניים או שלושה סוגי דגים בדרך כלל, ואלו הטעמים האהובים והמוכרים לנו. חג הפסח שבו אנחנו נמנעים מלאכול חמץ מגביל אותנו בסוגי המאכלים וישראלים רבים נמנעים ממזונות שבדרך כלל הם צורכים ברמה היומיומית. לכן, דווקא חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לפתוח קצת את הראש ואת הפה. נצלו את הקניה שלכם ואת הזמן הרב שיש בחג כדי להכיר טעמים חדשים ומעניינים של דגים שאתם לא אוכלים בדרך כלל.

דג טרי

אולי יעניין אותך גם