חיפוש

 3 פעילויות שאפשר לעשות בשבת

שבת בבוקר אומנם הוא יום יפה ובאמת לא צריך לבזבז את הזמן על המון קפה…

פשוט לצאת ביחד כמשפחה או כזוג וליהנות ממזג אוויר נעים, חברה טובה ופעילות מהנה בהתאם לגיל ולתחומי העניין שלכם. המאמר יציע 3 פעילויות שאפשר לעשות בשבת כמשפחה

או כזוג.

 

החשיבות של בילוי בשבת

כל שבת עולה השאלה מה עושים בשבת? כאשר מדובר על יום חורפי התשובה יותר ברורה – להישאר מתחת לפוך, לצפות בטלוויזיה או לשחק עם הילדים במשחקי קופסא. למרות שהילדים תמיד יכולים להוציא מרץ במשחקייה המחוממת או לצפות בסרט עם פופקורן בבית הקולנוע. כאשר מדובר על מזג אוויר אביבי או סתווי כל מה שרוצים לעשות הוא לטייל בטבע, לעסוק בפעילויות ספורטיביות ולבקר באטרקציות מעניינות. בקיץ משפחות וזוגות מחפשים יותר מקומות ממוזגים או פעילויות מים כדי להתרענן מהלחות. אך בכל מקרה שבת הוא יום מנוחה המזמן לנו אפשרות לבילוי משותף אחרי כל השבוע העמוס והלחוץ שעברנו. אם כן מה אפשר לעשות בשבת?

 

1 – קארטינג לזוגות ומשפחות

קארטינג היא פעילות מוטורית מאתגרת ומגניבה שמתאימה לילדים, למשפחות ולזוגות שמחפשים אקשן וצחוקים. מדובר על נהיגה ברכב קארטינג מיוחד ובטיחותי בתוך מתחם עם מסלולים מסודרים וזהירים בהם מתחרים בנהיגה. לא צריך רישיון נהיגה כדי לנהוג ברכב קארטינג ולא ניסיון קודם. ישנם רכבים המתאימים לגיל 4 ורכבים רציניים יותר ככל שעולה הגיל. בכל מקרה הקארטינג מפתח את יכולת ההתמודדות בסיטואציה תחרותית, פיתוח אינסטינקטים חדים, תגובות וקבלת החלטות מהירה.

 

2 – סנפלינג רומנטי או משפחתי

פעילות סנפלינג גם היא חוויה מאתגרת וייחודית שניתן לעשות בשבתות לאורך כל השנה למעט במזג אוויר גשום או קר. בין אם כמשפחה ובין אם כזוג, ניתן להזמין אותה עם עוד חברים במקומות שונים בארץ, אפשר לשלב עם הפעילות מסלול הליכה, מסלול מים, מסלול בתוך מערה או ביחד עם פארק חבלים, אומגות, בנג'י וכיוצא בזה. הפעילות מתאימה לכל אדם מגיל 5 ועד 99 ולכל מי שאוהב פעילויות אקסטרים. ניתן אף להתאים את הפעילות למזמינים ולבחור במסלול קצר או ארוך יותר, לשלב לינת שטח, תצפית בזריחה או סנפלינג בשקיעה, טיולים רומנטיים לאור ירח ועוד.

 

3 – ביקור במוזיאון

זוגות שוחרי אומנות או משפחות שמחפשות הפעלה רגועה ומלמדת לילדיהם ימצאו הנאה מרובה במוזיאונים הפזורים ברחבי הארץ אשר פתוחים בשבת בכל עונות השנה. המוזיאון הוא מקום מצוין להסתתר בו מפני הגשם או להתאוורר בקיץ מהלחות. מבין המוזיאונים הפתוחים בשבת ניתן למצוא את מוזיאון רוקפלר לארכיאולוגיה או מוזיאון ישראל בירושלים, מוזיאון נחום גוטמן או מוזיאון אילנה גור בתל אביב, מוזיאון הבובות בערד, המדעטק או המוזיאון לאומנות יפנית טיקוטין בחיפה ועוד רבים אחרים. לסיכום, אל תבזבזו את השבת בבית וצאו לפעילות האהובה עליכם.

 

איש מתפס

אולי יעניין אותך גם