חיפוש

עדכונים בזמן אמת: אלה אתרי החדשות המקומיים שצריך להכיר

קיימים ברשת מגוון אתרי חדשות מקומיים. חלקם עמוסים בפרסומות וחלקם בתוכן מעניין ועדכונים שוטפים על העיר שלכם. במאמר הבא נסקור כמה מאתרי החדשות המקומיות המוכרים.

 

חדשות חיפה קריות meko-me

אתר החדשות מאקו מספק לנו מידע עדכני ושימושי אודות העיר חיפה ואזור הקריות. באתר ניתן למצוא חדשות בנושא חינוך ובריאות, חדשות העיר, ספורט מקומי, ונדל״ן בעיר. קיימים גם עדכונים בנושאים קלילים יותר כמו לייף סטייל-אופנה, תיירות, אוכל ועיצוב, אנשים ויקירי העיר, רכילות, השקות וחיי לילה. האתר מספק גם טורים ומידע אודות העסקים בעיר. 

חדשות חיפה קריות meko-me

חדשות גבעתיים

חדשות גבעתיים הוא אתר חדשות אינטרנטי ואוטנטי. בכתבות המעניינות על העיר ניתן למצוא כתבות שמנוסחות בצורה עניינית כמו איך ניתן להיערך למזג האוויר הקרב, מהם שירותי הבריאות בעיר, היכן ניתן לבלות ולאכול, היסטוריה של העיר גבעתיים ותכנון עתידי, שירותי החינוך בעיר ועוד.

מעבר לכתבות המעניינות ניתן למצוא באתר גם הנגשה לבעלי צרכים מיוחדים. יתרון נוסף של אתר זה הוא שלא קיימות בו פרסומות דבר שמקל על השיטוט והקריאה.

חדשות גבעתיים

המקומון מעריב

המקומון מבית מעריב הוא אתר אשר מספק לנו מידע לערים שונות כמו קריית גת לדוגמא. ניתן למצוא חדשות עסקים, רכילות, אירועי תרבות, יהדות, עולם המסעדנות, סגנון ואופנה, קניות, בריאות, טכנולוגיה חדשות בזמן אמת ועוד.

יש לציין שהאתר מספק מידע חדשותי בכל הנושאים אך לא מתמקד בעיר אחת, ניתן לקרוא כתבות מרכזיות הקשורות לאותה עיר אך לא ניתן להפריד את הנושאים עבור העיר שלכם, דבר שמקשה כאשר אנחנו מעוניינים בחדשות הקשורות רק לעירנו.

 

חדשות רמת גן

אתר החדשות של רמת גן יספק לכם מידע אודות החדשות הכי חמות בעיר רמת גן ועדכונים נוספים מרחבי הארץ ומהעולם. חדשות ועדכונים נוספים שניתן למצוא באתר חדשות רמת גן הם חדשות לציבור הדתי- חרדי, רכילות מעניינת, מידע אודות הקהילה ואירועי הקהילה, פרויקטים בחינוך ורפורמות חדשות, אירועי תרבות, חדשות נדל״ן ופרויקטים עתידים, עדכונים אודות הספורט המקומי וכתבות בנושא צרכנות ועסקים.

 

israel local news

אתר זה הוא אתר המחולק לפי אזורים בארץ. ניתן לבחור את האזור שלכם לדוגמא- אזור גוש דן ומתוכו לבחור את העיר שלכם. האתר מספק לכם מבחר כתבות בעיקר בנושאי תרבות וחינוך אודות אירועי חינוך גדולים בעיר כמו אירוע העדלאידע או הופעה של יובל המבולבל ואירועי תרבות נוספים למגוון קהלים וגילאים כמו ערבי הוקרה ושירה בציבור.

בנוסף האתר מדווח גם עדכוני דרכים כמו תאונות, חסימות כבישים ומידע אודות מצב תאונות הדרכים בעיר. כאשר אתם בוחרים את אתר החדשות ממנו תצרכו את המידע העדכני ביותר, חפשו אתר עם מידע אותנטי ואמין, עם כתבות שנכתבו על ידי אזרחי העיר. רצוי לבחור אתר שאינו עמוס בפרסומות מסרבלות שעלולות לקטוע את רצף הקריאה.

עדכונים בזמן אמת: אלה אתרי החדשות המקומיים שצריך להכיר

אולי יעניין אותך גם