חיפוש

5 סיבות לדאוג למרכזיית IP בעסק שלכם

עובד ששגרת היום שלו עוברת במבנה משרדים ולקוח שמתקשר לקבל שירות מחברת מרובת ענפים ותחומים, יכירו באחד האדם את מערכת ניתוב השיחות והמרכזייה.

מדובר בטלפון קווי שמחובר למערכת אחת מרכזית שיכולה לחבר בין כל הקווים בתוך מערכת סגורה שמחוברת לקו חיצוני.

מרכזיית IP ענן לוקחת את כל שירותים אלו צעד ענק קדימה.

 

ייעול מקסימלי

מרכזיית ענן עשתה מהפכה בדיגיטציה של התקשרות הפנים ארגונית. בשנים האחרונות, ניתן לראות שכל העסקים כבר השכילו לעבור לשירותי מחשוב ענן ורובם משתמשים כיום במרכזיות המדוברות. מרכזיה בענן היא עליית מדרגה עבור העסק. מרכזיה זו מחוברת לענן הנתונים של העסק, למיילים, לפקס למחשבים ולמעשה – לכל דבר שייבחר מנהל העסק לחבר אליה.
היא מתחברת לכל סוגי הטלפונים: טלפוני מנהלים חכמים, IPלטלפונים אנאלוגיים פשוטים, לטלפוני תוכנה, לטלפונים סלולאריים וגם למחשבים ניידים. מערכת זו מאפשרת לעובדי החברה לעבוד מהבית או בנסיעות. מרכזיית ענן מחברת אותך לעבודה מכל מקום שתראו לנכון.

 

תקשורת בין העובדים

מרכזיית IP מחוברת לכל הטלפונים הנייחים במשרד. כשעובדים בתוך מסגרות עבודה מרובות משרדים, מערכת זו מקלה על העובדים בהשגת מידע אחד מהשני. היא מאפשרת התקשרות מהירה ומידית בין המשרדים השונים וכך תורמת גם להתייעלות העובד (הפרט), וגם מסייעת למסגרת הנרחבת יותר לעמוד ביעדי העבודה ביעילות מקסימלית. בנוסף על אלו, בגלל יעילותה של מערכת הענן והקישור שלה לכל מערך תקשורתי של העסק, המידע תמיד זמין ונגיש ויש מערכת גיבוי על כל צרה שלא תהיה. תפקוד העסק לעולם לא יכול להיפגע.

 

מיקום ותמיכה טכנית

בהתאם לשמה, ליבת המרכזייה לא תהיה ממוקמת אצל הלקוח. בגלל הצורך בשרת אחסון, המרכזייה תשב פיזית אצל ספק השירות – שטח אחסון רב וריבוי המערכות שניתן לסנכרן אליה, מחייב שתהיה מוקמת ומקושרת ישירות לשרת שמכיל בתוכו את ענן האחסון. בהתאם לכך, על כל בעיה טכנית שעלולה לצוץ, יהיה מענה מידי מצד הספק.

 

שירות בינלאומי

בגלל שהיא מחוברת לשרת ענן, ניתן לחבר למרכזיות אלו שלוחות מכל מקום בעולם. אין הגבלה לטלפון הקווי יותר, כך שאם החברה מתרחבת לחו"ל, או שאחד העובדים מועבר לתקופת עבודה מעבר לים, ניתן לחברו לאותה מערכת ניתוב שיחות של החברה, ללא עיכובים ובעיות.

 

כוחה של הרשת

רשת האינטרנט הפכה לאמצעי גישור בין המידע, שקיים במגוון פלטפורמות שונות לפרט. רעיון זה נלקח לפיתוח בהיבט הטכנולוגי, לשיפור התקשורת הפנים ארגונית וכך נולדו מרכזיות IP בענן. שימוש בכלי זה לחבר מספר לא מוגבל של שלוחות, גם עבר לים , לאותה מערכת, תורם באופן יוצא מן הכלל לתפקוד השוטף של העסק, פרודוקטיביות העובדים ויעילות החברה. עם אפשרויות התאמת שירותים לעסק, מרכזיות אלו קריטיות לתפקוד יעיל של עסקים במאה ה- 21.

 

מענה לנציג

אולי יעניין אותך גם