חיפוש

האם יותר קל להחזיק חנות אינטרנטית מחנות פיזית

אם אתם מתכוונים לפתוח עסק, ואתם מתלבטים אם להתחיל מפתיחת חנות פיזית לפתיחת חנות אינטרנטית, זה הזמן שלכם להבין מה המשמעויות של כל אחת מהבחירות הללו. לכל אחת מהתצורות האלו של הקמת חנות יש חלקים חיוביים ושליליים, אך בסופו של דבר המרחב האינטרנטי יכול לספק הרבה פחות סיכונים והרבה יותר קהל, ובכל זאת, לפני שתעשו החלטה, בואו להבין בעצמכם, מה באמת אומרת כל אחת מההחלטות האלו.

 

לצאת לעצמאות

אם אתם בדרך ליציאה לעצמאות, ואתם חושבים לפתוח חנות, כדאי שתעשו החלטה בין הקמת חנות פיזית להקמת חנות אינטרנטית. חנויות אונליין מאפשרות הזמנת מוצרים מידית, אשר יגיעו ישירות אל בית הלקוח, מבלי בזבוז זמן על נסיעות ושיטוטים בחנויות והקניונים. מדובר בשוק עצום ומצליח, אשר ניכר שהוא משתלט על עולם המסחר.

 

מה הצרכנים אומרים

ההנחה מההצלחה של המסחר האינטרנטי, זה שכדאי לכם לפתוח חנות אונליין, בדרך הזאת לא תצטרכו לשלם על תחזוקה וההקמה של חנות פיזית. אך בבדיקה שנעשה מול צרכנים, נמצא שכן קיימת העדפה לראות את המוצרים בצורה פיזית בחנויות. ישנו צורך רגשי וחברתי שגורם לצרכנים עדיין לרצות את הקנייה מוחשית הפיזית.

 

תוצאות מהשטח

בסופו של דבר, למרות הצורך לראות את המוצרים בחנות פיזית, אי אפשר להתכחש לתוצאות בשטח, יש הרבה יותר קנייה ורכישה בעולם האינטרנטי, והמספרים רק ממשיכים לעלות. אז אם אתם מבולבלים, בואו ננסה לעשות קצת סדר. לשני הצדדים יש פוטנציאל וחשיבות, אך לכל סוג עסק יכול להיות שיתאים משהו אחר, ואולי שילוב, זאת הדרך הטובה ביותר שתמקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם.

 

אי אפשר לוותר על חנות אונליין

גם אם אתם נחושים ברצון לפתוח חנות פיזית, כן צריך להבין שחנות אונליין היא מאוד אפקטיבית בתקופתנו. היכולת לרכוש את המוצרים של העסק שלכם מכל מקום, ובנחת מהבית או בית קפה, זאת יכולת שפותחת בפניכם קהל לקוחות עצום שאולי מעולם לא היה מגיע אל החנות הפיזית שלכם, מצליחה ככל שתהיה. לוותר על קידום העסק שלכם דרך אתר אינטרנט, זה פשוט פספוס.

 

עלויות

אז נכון שנדמה שאמורה להיות תשובה ברורה, מה יותר משתלם ואיזו חנות יותר קל להחזיק ולנהל. אך האמת היא שאין תשובה חד משמעית, כי אם הולכים עד הסוף ומשקיעים כראוי בכל אחת מן האופציות, יהיו עלויות נלוות ותחזוקה שוטפת שתצטרכו לעשות. בבניית חנות אונליין תוכלו להיעזר במומחים מקצועיים כמוAGHAI  ואחרים, ותראו איך השקעה כזאת יכולה להשתלם לכם במהירות רבה.

 

לסיכום

אז נכון שאין תשובה, והכל נראה עוד באוויר, אבל האמת היא שפשוט מדובר בשני עולמות, כמעט כמו שני שווקים. והרעיון של לפתוח חנות פה או שם זה תלוי בצורך ובנוחות שלכם. להחזיק חנות, כל חנות, מצריך הרבה עבודה והשקעה, וחשוב להבין שלמרות שחנות אונליין נראית קלה יותר, זה לא מוריד מהערך שלה, אז בסופו של דבר, חשוב שתתחילו מהמקום שנוח לכם, ואת המקום של העסק שלכם במרחב האינטרנטי, תכניסו במוקדם או במאוחר.

מכירות ברשת

אולי יעניין אותך גם