חיפוש

סוגי ריחות של נרות

החורף כבר עוד רגע כאן ואולי הוא כבר בעיצומו כאשר אתם תקראו את הכתבה, וזו הזמנות להכיר סוגי ריחות של נרות שמסייעים בשמירה על אווירה חמימה ונעימה בחורף. אבל שימו לב, נרות ריחניים מתאימים גם לקיץ, לבריכה, לשדרוג עריכת שולחן ועוד. לא רק לחורף… 

אילו סוגי ריחות יש לנרות ריחניים?

לפני הכל, חשוב להבין כי לריחות יש השפעה ישירה על המוח שלנו. יש ריחות שיעשו לנו טיוב, יש ריחות שיזכירו לנו אסוציאציות לא נעימות ולא פלא שהם יעלו בנו תחושת קבס. נר ריחני משמש בדרך כלל ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה בחלל החדר. בקליניקות רבות לא מוותרים על נרות בעלי ריחות מסויימים. אם אתם מחפשים נר ריחני בריח אהוב, כדאי שתכירו את משפחות הריחות הקיימים.

נר ריחני

נרות בריח WOODY

כמו שזה נשמע, ריח זה הוא ממשפחת העצים. הוא מזכיר ריח של חורשה, יער ואווירה טבע. בריח זה משתמשים פעמים רבות בבית כשרוצים ליצור אווירה נעימה, פראית ומשחררת של טבע עוצר נשימה.

 

נרות בריח FLORAL

ריחות אלו הם ריחות של פרחים שונים. ריח הלבנדר וריח הוניל הם ריחות פופולריים ממשפחה זו. ריחות אלו מתאימים לכל מקום. הם מקנים תחושת רעננות וצמיחה מרעננת.

 

נרות בריח FRESH

ריחות פרש מעניקים תחושת רעננות והם מתאימים למלון, משרד ואפילו מטבח או שירותים ביתי.

 

נרות בריח ORIENTALS

ריח זה הוא ריח שמשדר יוקרה והוא מבוקש מאוד. הוא מתאים למי שרוצה לבשם את אווירת הבית, המשרד ואפילו לובי הכניסה.

 

למה משמש נר ריחני?

אם יש לכם נר ריחני תוכלו להשתמש בו וליצור אווירה רומנטית ולהדליק אותו בחדר. כך תיצרו אווירה מרגיעה ונעימה. אבל נרות ריחניים משמשים גם כאלמנט עיצובי. אם יש לכם מדף גלוי בבית עליו אתם מעוניינים לשלב אלמנטים שיוסיפו טאצ' למראה העיצובי, כדאי שתכירו את האופציה לשלב נרות ריחניים בצבעים תואמים בחלל החדר.

נר ריחני יכול לשדרג גם אריזת מתנה. כל אחד ישמח לקבל במתנה נר ריחני המפיץ ריח נעים. את הנרות תוכלו לעצב במרכז שולחן ערוך ועוד.

 

לסיכום

נרות ריחניים מאפשרים לנו ליצור בקלות אווירה חמה, מפנקת ומזמינה. יש מגוון ריחות קיימים ולכן, בבחירת נר ריחני חשוב להכיר את הקטגוריות הבסיסיות של הריחות המובילים. כאן סיכמנו את משפחות הריח המובילות שהכוללות ריחות פריחה, עץ, רעננות ואוריינטל. בכל משפחת ריח תוכלו למצוא מגוון של ריחות.

לרוב, יש אנשים שיאהבו ריח מסוים, בעוד ריח אחר יגעיל אותם. יש ריחות קלאסיים כמו ריחות הפרש והפריחה שהם אהודים באופן משמעותי. אם גם אתם אוהבים להיכנס לבית ריחני ונעים, תדעו שבקלות גם אתם יכולים להפוך את הבית שלכם לכזה. רכשו מפיץ ריח בריח אהוב עליכם, וזה יקרה. בהצלחה.

נר ריחני

אולי יעניין אותך גם