חיפוש

מרוויחים ביטחון – 3 דברים שיחזירו לך את הביטחון!

דברים רבים יכולים לערער את הביטחון האישי שלנו הן כנשים והן כגברים. ואם, כך נדמה, לאישה יש מגוון פתרונות זמינים לשיפור תחושת הביטחון העצמי שלה – ספר, קוסמטיקה וגם טיפולים אסתטיים, גברים נמצאים במקום מעט שונה.

נכון, רוב הדברים שיכולים להעסיק גבר אולי פחות קשורים למראה החיצוני שלו, אל יש תחום אחד שגם המראה וגם הביצועים מעסיקים כל גבר. כן, אנחנו מדברים על התחום המיני. ואם לדייק – על גודל איבר המין. עיבוי פין זה המונח שנעסוק בו בהרחבה במאמר הבא.

 

 חוסר בטחון בתחום במיני

מכירים את זה שבשירותי גברים יש משתנות והכל גלוי לעיני כל? נדמה, שזה נעשה במיוחד על מנת שכל החיים גברים ישוו עצמם לאחרים ולא ישכחו לשנייה את החשיבות של הגודל. נכון, אפשר להגיד אינספור פעמים שגודל לא באמת משנה והרבה יותר חשוב זה הביצועים, אך המציאות נשארת אותה מציאות – גברים השוו, גברים משווים וגברים ימשיכו להשוות את גודל הפין שלהם לגברים אחרים.

חוסר ביטחון מיני

 השלכות של השוואה בלתי פוסקת

השלכות יכולות להיות השלכות מגוונות ואפילו להגיע למצב של אין אונות – מצב שבו גבר לא מצליח לתפקד ברגע האמת. וכן, אין אונות זה מצב שיכול להיגרם בשל המצב הנפשי של גבר. מניחים שהצלחנו להעביר את החשיבות שבביטחון העצמי של גבר בנוגע לגודל איבר המין שלו.

 

 מה ניתן לעשות על מנת להחזיר את הביטחון העצמי האובד?

הדרך הפשוטה אך גם המורכבת ביותר היא פשוט להפסיק להשוות. להחליט שמה שיש, זה מה שיש ועם זה ננצח. קל מאוד להגיד, אך קשה לבצע, מספיקה הערה אחת של פרטנרית לקיום יחסי מין, שיכלה להיזרק בכלל בצחוק והנה, כבר קיבלנו השפעה לכל החיים.

 

 הדרך השנייה להחזרת בטחון

טיפול כירורגי. פה אנחנו קופצים ישירות לקצה השני של הסקאלה ואומרים שניתן לעשות ניתוח לעיבוי פין – ניתוח שנעשה לרוב באמצעות הזרקת שומן לתוך איבר המין. מדובר בהליך רפואי מורכב, עם סיכונים וזמן החלמה ממושכים.

אֵמוּן

 הדרך השלישית והטובה ביותר

אם לא הצלחתם לשכנע את עצמכם שגודל איבר המין שלכם הוא בסדר גמור ואתם ממש לא בכיוון של הליך כירורגי מורכב – יש לנו דרך נוספת להציע. עיבוי פין באמצעות חומצה היאלורונית, חומר טבעי שקיים אצלנו ברקמות. ניתן להפיק חומר זה בתנאי מעבדה, בהרכב זהה להרכב הנמצא אצלנו בגוף ובאמצעות הזרקת החומר לתוך איבר המין, להגיע למצב של עיבוי טוב, טבעי ובריא.

 

 היתרונות הברורים של השיטה

מדובר בהליך יחסית פשוט, כזה שלא מצריך החלמה ארוכה ללא צלקות מיותרות. החומר שמשתמשים בו לעיבוי פין הינו חומר זהה לחומר שנמצא גם ככה בגוף שלנו. בנוסף, מדובר בהליך רפואי הפיך, כך שהסיכונים הינם קטנים ביותר.

צוברים ביטחון עצמי

אולי יעניין אותך גם