חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת טיסה למקסיקו?

מחפשים כרטיסי טיסה ולא יודעים לפי מה לבחור? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה למקסיקו.

 

קצת על מקסיקו-

מקסיקו היא פדרציה* מחוץ לארצות הברית שמשתייכת בתרבותה לאמריקה הלטינית. המדינות שבמקסיקו הן שונות ומגוונות ואת רובן כבר כנראה ראיתם בחופשות באינסטגרם. טולום, קנקון, מקסיקו סיטי ועוד הן רק מעט מהמדינות המדהימות שיש למקסיקו להציע.

קצת על מקסיקו-

הטיסות עצמן-

הטיסות ליעדים השונים במקסיקו אינן זולות, טיסות למקסיקו יכולות לנוע בין מחירים של 1,000 שקלים ועד ל5,000 שקלים. הטיסות הן לא  טיסות ישירות אלא קונקשיין, לרוב מישראל לארצות הברית או אירופה ומשם למקסיקו. הטיסות אורכות בין 15-20 שעות לרוב והן מתרכזות לשני שדות תעופה מרכזיים- אחד במקסיקו סיטי ואחד מחוץ לקנקון.

הטיסות עצמן-

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת הכרטיסים-

בשל המחיר הגבוה וזמן הטיסה חשוב לבדוק מספר דברים לפני הזמנת כרטיסים:

 

  1. קונקשיין- טיסות מקשרות הן הדרך הנפוצה ביותר לטוס למקסיקו, ורובן עוברות דרך ארצות הברית או אירופה. במידה ותזמינו טיסה דרך מקום שדורש ויזה חשוב לוודא שתוכלו לעבור דרך המדינה ומשם להמשיך לטיסה השנייה בלי בעיות. בנוסף במידה ומזמינים את הטיסות השונות בנפרד חשוב לוודא שתשאירו מספיק מרחב לטעויות כדי שלא תפספסו את הטיסות בגלל עיכובים. ניתן לשקול להפוך את הקונקשיין לחלק מהחופשה ולהשאיר יום-יומיים ביעד הראשון ולהנות גם ממנו.
  2. מחיר- הטיסות למקסיקו אינן זולות ולכן חשוב שתזמינו מאתרים מהימנים, שתשוו בין מוכרים ואפשרויות שונות ושתעברו כמו שצריך על פרטי הטיסה. האם המזוודות והארוחה כלולים, כמה זמן הליי-אובר בין הטיסות, באיזה מדינה הקישור וכדומה. לפעמים ההבדלים במחיר יכולים לנבוע מדברים משמעותיים כמו זמן המתנה ארוך מאוד בין הטיסות המקשרות או אפילו להצביע על חברות תעופה לא אמינות.
  3. מתי טסים- העונות השונות משפיעות על מחירי הטיסות וגם על החופשה עצמה. היעדים במקסיקו פופולרים במיוחד בחודשי הקיץ וניתן לחסוך מעט בהוצאות אם תטוסו בעונות אחרות כמו בחורף.

 

איך אפשר להוזיל עוד את הכרטיסים-

קיימות לא מעט שיטות לחסוך בטיסות למקסיקו אך חלק מהדרכים הן פשוטות ומומלצות. דרך אחת היא להרכיב לבד טיסות קונקשיין, לדוגמא לרכוש טיסה למדינה באירופה ומשם טיסה נוספת למקסיקו ולא לחפש ישר ״טיסות למקסיקו״ באינטרנט.

היתרון הוא המחיר אך תזמוני הטיסות יכולים להיות מעט טריקים. שיטה נוספת להוזלת המחיר היא ספונטניות- טיסות בדקה התשעים לרוב יהיו זולות יותר כך שאם התאריך של הטיסה לא חשוב לכם במיוחד, משתלם להיות ספונטניים.

 

לסיכום-

מקסיקו היא יעד מגוון ומומלץ, אל תשכחו לחקור על המדינות השונות לפני ולבחור בחוכמה את הטיסות שלכם. כדי לוודא שבחרתם בטיסה הנכונה שימו לב לקונקשיין, למחירים וליעד הסופי. תהנו במקסיקו!

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת טיסה למקסיקו?

אולי יעניין אותך גם