חיפוש

מה חשוב לבדוק כאשר קונים כסאות למרפסת?

לא ניתן להפריד בין עיצוב מרפסת לכיסאות הנמצאים במרפסת. הכיסאות שתרכשו למרפסת הביתית שלכם, תהייה בעלת השפעה ישירה על עיצוב המרפסת שלכם. כשרוכשים כסאות למרפסת, קיימות נקודות שחשוב לבדוק אותם לפני הרכישה. במיוחד עבורכם ריכזנו את הנקודות שחשוב להכיר בעת רכישת כסאות למרפסת.

 

התאמת הכיסא

בבחירת כיסא למרפסת, חשוב להתייחס לריהוט הקיים. אם יש לכם שולחן בר מיותם כיסאות, רכישה של כסא בר תתאים. אם יש לכם שולחן קטן ללא מערכת ישיבה סביבו, תוכלו לרכוש מערכת ישיבה מפנקת שתפאר את המרפסת שלכם. הכל עניין של התאמה לצרכים ולמציאות הקיימת.

 

איכות הכיסא

בדקו שהכיסא מתאים לריהוט מרפסת. ריהוט מרפסת צריך להיות ריהוט עמיד בפני נזקי מזג אוויר כמו שמש קופחת, רוחות וגשמים. מסיבה זו ההמלצה היא לרכוש כיסא המשתייך לקטגוריית ריהוט גן. ריהוט גן הוא ריהוט המיועד לריהוט גינות ומרפסות.

 

עיצוב הכיסא

כאמור, שילוב כיסאות במרפסת משפיע באופן ישיר על העיצוב הכללי של חלל המרפסת. ניתן לרכוש כיסאות קלאסיים המשתלבים בעיצוב הכללי וניתן לבחור גם כיסאות בעלי עיצוב מרשים ההופך את עיצוב החלל למשהו חדש ושונה. ההמלצה היא להתאים את עיצוב המרפסת לעיצוב הבית כדי ששפת עיצוב הבית תהיה אחידה ללא שוני. למרות זאת רבים אוהבים שילוב עיצובים חדשים מעניינים. בבחירת עיצוב הכיסא חשוב ללכת לפי הטעם האהוב והמשתלב בעיצוב המרפסת הכללי.

 

 אחריות על הכיסא

ברכישת כל ריהוט, הרוכש רוצה לוודא שהוא מקבל את התמורה המקסימלית שיכל לקבל תמורת כספו והחנויות מציעות תקופת אחריות בה הן אחראיות על נזקים שעלולים להיגרם לכיסאות החדשים. השוו בין תקופות אחריות של חנויות שונות. והעדיפו תקופת אחריות רבה יותר.

 

נוחות הכיסאות

כשקונים כיסא רוצים שיהיה נוח. ההמלצה היא להגיע לחנות עצמה ולהתיישב על הכיסאות השונים עד למציאת הכיסא האופטימלי מבחינת נוחות, איכות, עיצוב וכו'. חשוב להכיר את מגוון הדגמים הקיימים כדי לא להיגרר לוויתור על נוחות למען יופי. השוק מוצץ בדגמי כסאות בר ואתם יכולים למצוא כיסא שיענה על הטעם העיצובי שלכם וגם יהיה נוח. אין סיבה להתפשר על נוחות למען יופי.

 

פרקטיות הכיסא

ברכישת כיסא בודקים את כל הפרמטרים, אך לפעמים נוטים לשכוח את עניין הפרקטיות. בדקו איך מנקים את הכיסא? האם ניתן לנקות אותו באמצעות כל חומר ניקוי? האם ניתן להערים את הכיסאות אחד על גבי השני כדי לשטוף את הרצפה או ליצור מקום בחלל המרפסת? האם גודל הכיסאות מתאים לשטח המרפסת? כך תבחנו את הפרמטרים החשובים לכם ותגיעו לבחירה המושלמת.

 

תכל'ס

רכישת כסאות למרפסת יכולה להתפרש כרכישה זניחה. אך היא ממש לא כזו. היא עשויה להשפיע על עיצוב המרפסת באופן משמעותי וכדי לנצל אותה לשדרוג המרפסת.

כיסא

 

אולי יעניין אותך גם