חיפוש

מה ההבדל בין ברי המים השונים?

לשתות מים זה חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. נכון שיש אנשים שיותר מקפידים על כך אבל בעצם כל אדם במהלך היום מוצא את עצמו שותה מים לפחות פעם אחת. המים הם מצרך חיוני וחשוב לגוף שלנו ולכן עם השנים הומצאו דרכים שונות לסנן מים בכדי לגרום לצריכה יותר בריאה שלהם. ישנם ברי מים שונים עם מאפיינים מגוונים. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

שתייה מרובה

ידוע שמים הם מצרך חשוב שתורם בכל הרמות. ניתן לומר שכ70% מכלל הגוף שלנו הוא מים ולכן, חשוב להבין את המשמעות שלהם בחיים שלנו. אנשים רבים נוהגים לשתות מים לאורך היום, כאשר הם חשים בצמא. ישנם אנשים שמקפידים לשתות כמו מוגדרת מסוימת בכל יום על מנת לספק לגוף שלהם אמצעי בריאותי.

עם השנים, הבינו כי המים שאנחנו שותים הם לוו דווקא נקיים ובמקרה כזה הם יכולים להפוך ממוצר חיוני ובריא למוצר שעשוי להזיק לגוף. בשל זאת, הומצאו סנני המים, על מנת לתת לכך מענה וליצור מים שהם כמה שיותר נקיים ובריאים לגוף.

מוצרים מסוננים

מוצרים מסוננים

לאורך השנים הומצאו דרכים שונות לגרום לכך שנצרוך מים כמה שיותר מסוננים ונקיים. אחת ההמצאות היא מים מינרלים, מים מהטבע שלא עוברים תהליך בו הם יכולים להזדהם או להתלכלך. בנוסף, ישנה את הבריטה, קנקנן מים יחודי עם אפשרות להוסיף לו סנן. את סנן המים יש להחליף אחת לכל כמה זמן על מנת לשמור על איכות המים.

לאלה מצטרפים ברי המים, המחוברים לשקע חשמלי ופועלים באמצעות חיבור למערכת המים של המטבח. המים עוברים דרך הצינור מגיעים לסנן של ברי המים ומשם על ידי לחיצה פשוטה על כפתור של המכונה, מגיעים לכוס שלכם מים נקיים ומסוננים בצורה פשוטה ויעילה.

 

ברי מים שונים

בנוסף לעובדה שיש דרכים שונים לייצר מים מסוננים, יש גם ברי מים שונים. כאשר ניתן למצוא ברי מים צבעוניים וכאלה קלאסיים יותר. אבל ההבדלים העיקריים קשורים במאפיינים של כל בר, כאשר יש כאלה עם אפשרות להוציא קרח או סודה, כאלה עם כפתורים ייחודים, גדלים שונים ועוד.

יתרה מכך, בחברת עדן בר לדוגמא ניתן למצוא גם ברי מים תת כיורים. הייחודים וההבדל העיקר בינם לבין ברי המים הרגילים, קשור בעובדה שהראשונים נמצאים מתחת לכיור ואילו ברי מים רגילים נמצאים על השיש, דבר שמשפיע ישירות על המראה ועל המקום במטבח.

 

בסיכומו של דבר

מים חשובים לצריכה עבור הגוף שלנו, יש אנשים שצורכים כמות גבוה ויש כאלה שפחות. מה שבטוח כולנו צורכים מים במהלך היום יום. לכן, חשוב שהמים יהיו כמה שיותר נקיים ומסוננים. בעקבות זאת, ישנן כמה אפשרויות לצרוך מים מסוננים אחת מהן היא ברי מים, כאשר יש אופציות מגוונות כמו ברי מים צבעוניים או ברי מים תת כיורים.

מוצרים מסוננים

אולי יעניין אותך גם