חיפוש

מהי מרכזיית IP ומתי צריך אותה?

כשאתם מתקשרים לעסק או חברה, לא משנה מה הגודל שלהם, אתם מגיעים למוקד השיחות שלהם – אומרים לכם על מה להקיש ולאן כל מספר יכוון אתכם.

אתם בוחרים את השירות שאתם צריכים ולפי זה מקישים על המספר.

זו מערכת מורכבת מאוד שמסוגלת לחלק עסק שלם למספרים ומוקדים ולאפשר ללקוח לקבל שירות נעים – לזה

קוראים מרכזייה.

כמו כן, מרכזייה מאפשרת לכם לחכות על הקו במקרה הצורך אם הנציג בודק משהו עבורכם וגם לעבור ממוקד למוקד לפי הצורך – מגוון רחב של שירותים שנחוץ בכל עסק.

עסק בלי מרכזייה מאוד מקשה על עצמו ועל הלקוחות שלו מבחינת איכות השירות הטלפוני.

אז מה ההבדל בין מרכזייה רגילה למרכזיית IP? הכל בכתבה הבאה.

 

מה ההבדל בין המרכזיות?

מרכזייה רגילה היא מרכזייה פיזית שנמצאת בעסק שלכם ויש לה פחות יתרונות מבחינת היעילות. לעומת זאת, מרכזיית IP היא מרכזייה שמקושרת לענן של העסק והיא לא נמצאת בעסק אלא בחברה שממנה השכרתם אותה. למרכזיית IP יכולות להתחבר מגוון חברות והיא מאוד רחבה כי היא דיגיטלית. כיוון השיא מחוברת לענן שלכם היא יכולה להוות בסיס טוב לעסק ולקשר בין הגורמים השונים. לפרטים על מרכזיות

 

למה עדיף מרכזיית IP?

מרכזייה זו היא ביטוי להתפתחות הטכנולוגית הבלתי פוסקת שעוטפת אותנו. אמנם להתפתחות זו יש גם צדדים שליליים אך היא גם מביאה איתה הרבה הקלות על החיים   שלנו – וזה בדיוק היתרון של מרכזיית IP. היתרונות להלן –

  1. ניתן להשתמש בכל מכשיר כי המרכזייה מתחברת לכל סוג של מכשיר טכנולוגי – טלפון, טלפון תוכנה, טלפון פשוט, לפטופ, פקס, דלת הכניסה – פשוט הכל. כל המערכת הטכנולוגית של העסק מקושרת למקום אחד ולא רק שיחות הטלפון לכם זה מאפשר לכם לעשות עוד יותר פעילויות.
  2. הפעילויות נוחות מאוד – לשלוח פקס דרך המייל, לקבל פקס למייל, לחייג מהחשבון בגוגל או מאנשי הקשר, תוכלו להפנות שיחה בשעה ספציפית ועוד מגוון חידושים טכנולוגיים.
  3. מרכזייה מאפשרת לעובדים לעבוד מרחוק – יתרון עצום. בקורונה ראינו את הצורך הזה אך גם ניתן להשתמש בו בחיי היומיום – לעבוד בדרך הביתה או בבית. זה מייעל מאוד את העסק.
  4. המנהל יכול להביט על כל מה שמתרחש כל הזמן כי הכל מחובר למרכזייה.
  5. נוחות – העסק שלכם יהפוך להרבה יותר מסודר ונוח.
  6. מהירות – תוכלו לבצע מגוון פעילויות במהירות גדולה יותר ולא לבזבז זמן עליהן. הטכנולוגיה הופכת את החיים למהירים יותר.

 

סיכום

מרכזיית IP היא פיתוח טכנולוגי שכל עסק משתמש בו כי יותר ויותר עסקים מבינים את היתרונות שלה. היא מאפשרת לבצע פעולות במהירות ובכך לייעל את העסק ולא להתעכב על זוטות. רכשו מרכזיית IP לעסק ואתם לא תתחרטו על כך אף פעם.

 

איש עונה לשיחות

אולי יעניין אותך גם