חיפוש

מדיח כלים נוח על השולחן

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם למטבחון במשרד ורציתם להכין לעצמכם כוס קפה אבל שום כוס לא היתה שטופה והכיור מלא בערימות של כלים. זה מרגיז ומתסכל לדעת שגם אם תשטפו את הספלים והכוסות היטב במים וסבון לא בטוח שהצלחתם לנקות אותם לחלוטין ואתם עלולים להדבק בוירוס העונתי ששוב מסתובב במשרד.

הכירו את פרשקאפ, מדיח הכלים השולחני שמחטא ושוטף לכם את הכוסות והסכו"ם בשלושים שניות כדי שתמיד תהיה כוס שטופה ונקיה לחלוטין.

 

פרשקאפ

פרשקאפ הוקמה על מנת לתת מענה למטבחונים משרדיים שאין בהם די מקום להניח מדיח כלים ולאף אחד אין זמן ועצבים לשטוף כיור מלא בכלים. מדיח כלים שולחני הזעיר יושב על השיש או על הדלפק, שוטף כוסות וסכו"ם במהירות שיא של שלושים שניות, משמיד 99.9% מן החיידקים, מאפשר שימוש תכוף בכלים רב פעמיים וחוסך לכם זמן, אנרגיה והרבה עצבים.

מדיח כלים שולחני

איך זה עובד?

סיימתם לשתות מים או קפה? במקום להניח את הכוס והכפית המלוכלים בכיור, הניחו אותם בתוך המדיח, הפעילו, והופ! לבא אחריכם יש כוס מוכנה, נקיה לחלוטין, כדי שגם הוא יוכל ליהנות מכוס תה או קפה ממריצים ומרעננים. המדיח חסכוני בצריכת החשמל והמים וגם בסבון הכלים בו הוא נעזר.

הוא מאפשר לכם להמנע מקניית חד"פ שפוגע בסביבה וגם מבזבז משאבים כלכליים גדולים. במדיח ניתן לשטוף כוסות, תחתיות וסכו"ם בפעולה קצרה ופשוטה אחת.

 

אפשר לקחת אותו הביתה?

יעילות השמדת החיידקים של פרשקאפ כל כך יעילה שהיא יכולה לשמש אתכם גם בבית. דירות שותפים או רווקים יכולים לחסוך כסף רב על רכישת מדיח כלים בגודל מלא שאין להם צורך בו כיוון שהם לא משתמשים בכלים רבים. המדיח הקטן מתאים בדיוק גם במטבח זעיר של דירה קטנה ועוזר לכם לשמור על היגיינה בתוך הבית. כמו כן, המוצר מתאים מאד לשטיפת בקבוקי תינוקות ומוצצים, כך שתמיד יש בקבוק או מוצץ חלופי נקיים ומחוטאים בבית.

מדיח כלים שולחני

מדיח הכלים השולחני וחיים ברי קיימא

כולנו מודעים כיום לחשיבות של חיים ברי קיימא כדי לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בסביבה. פרשקאפ תוכנן כך שכל חלק בו הינו מתכלה. כמו כן, השימוש בו מאפשר צריכה של כלים רב פעמיים הניתנים לשטיפה שוב ושוב במקום כלים חד פעמיים. פרשקאפ חסכוני במיוחד באנרגיה ומים ועובד לפרקי זמן קצרים בלבד.

 

לסיכום

פרשקאפ הינו מדיח זעיר המתאים לכל מטבחון, קטן ככל שיהיה. המדיח יכול לשבת על דלפק או משטח עבודה, משמיד 99.9% מן החיידקים ושוטף כוסות וסכו"ם בשלושים שניות בלבד. המוצר עצמו הינו מתכלה ותורם רבות לחסכון באנרגיה ובמים ורכישת מוצרים חד פעמיים המזהמים את הסביבה. בעזרת פרשקאפ תמיד תהיה לכם כוס נקייה ומוכנה לשימוש במשרד או בבית.

מדיח כלים שולחני

אולי יעניין אותך גם