חיפוש

לעצב את החלום שלך: אלמנטים חיוניים של מטבח חוץ יוקרתי

אתם רוצים לעצב מטבח חוץ שיהיה יוקרתי ומרשים ויענה על כל הציפיות שלכם ממטבח חוץ. ישנם מספר אלמנטים חיוניים של מטבחי חוץ יוקרתיים שכדאי שתכירו.

 

עמידות החומרים

אחד הדברים החשובים בעיצוב מטבחי חוץ יוקרתיים היא בחירת חומרים לבניית המטבח שיהיו עמידים ויוכלו להתמודד עם נזקי מזג האוויר שהרי המטבח ייבנה בחוץ ויהיה חשוף לאיתני הטבע. המטרה היא שהחומרים יהיו עמידים, ויתיישנו באופן אסטטי ללא כל צורך בכיסוי המטבח לאחר סיום השימוש בו כדי להגן עליו.

בין החומרים לבניית המטבח ניתן למצוא – בטון, חרס וקרמיקה, אך גם מספר סוגי עץ, שכמובן יתיישנו עם הזמן, אך צורת ההתיישנות שלהם תהיה אסטטית ונעימה לעין.

עמידות החומרים

מקומות אחסון

בניגוד למטבח הביתי, במטבח חוץ פחות מומלץ להשתמש בארונות הקלאסיים לאחסון. הצירים, המסילות והארונות מהווים מקור ללכלוך ומצריכים תחזוקה שוטפת במיוחד במטבח החוץ. לכן, כדאי לבחור בארגזים העשויים עץ או נירוסטה לאחסון במטבח החוץ החשוף לתנאי מזג האוויר במקום הארונות הקלאסיים הממוקמים במטבח הביתי שלכם.

 

ציוד

אם בעבר במטבח חוץ היו בוחרים רק בגריל, כיום, הלקוח מבקש לא מעט מכשירים נוספים למטבח. בין המכשור ניתן למצוא מקררים ומקררי יינות, מכשיר לייצור קרח, טאבונים ומעשנות וכמובן הגריל הקלאסי. כל אלה על מנת להרחיב את חוויית הלקוח, ולאפשר חווית מטבח חוץ יוקרתית ונרחבת.

ציוד 

מבנה המטבח

לרוב המטבחים הם עד שלושה וחצי מטרים וכוללים מקרר, גריל, כיורים ומכשיר נוסף ייחודי לבישול כגון: טאבון או מעשנת או כירת גז וכדומה, זה באופן הבסיסי ביותר של מטבחי החוץ. ישנם אנשים שידרשו מכשור נרחב יותר כגון: מקררי יינות, מכונה לייצור קרח, משטחי חיתוך ועוד.

 

לסיכום

מטבחי חוץ יוקרתיים הם טרנד נפוץ כיום. עם זאת, ישנם אלמנטים חיוניים ליצירת מטבח החוץ המושלם עבורכם.

אחד האלמנטים החשובים בבניית מטבחי חוץ יוקרתיים הוא עמידות החומרים. המטבח יהיה חשוף לנזקי מזג האוויר לכן, חשוב שייבנה מחומרים עמידים שגם יתיישנו באופן אסטטי, כגון: בטון, חרס ועוד. במטבח הביתי שלכם ישנם ארונות המשמשים אתכם לאחסון, עם זאת, ארונות פחות מומלצים למטבחי חוץ שכן הם ידרשו אחזקה שוטפת ויצטברו לכלוך מעצם חשיפתם לאיתני הטבע.

לכן במטבחי חוץ עדיף להשתמש בקופסאות עץ או נירוסטה כמקומות אחסון.

ככל מטבח, גם מטבחי חוץ מצריכים ציוד. בעבר הלקוח היה מסתפק בעיקר בגריל, כיום הדרישה היא נרחבת יותר, ובין המכשור ניתן למצוא מקררי יינות, מעשנות, טאבונים ועוד. לרוב, מבנה המטבח יהיה עד שלושה וחצי מטרים, ויכלול מקרר, גריל, כיורים ומכשיר ייחודי נוסף לפי דרישות הלקוח, כגון: טאבון, כירת גז, מעשנה וכדומה, באופן הבסיסי בכל אופן.

עם זאת, כיום ישנה נטייה להוסיף הרבה יותר מכשור למטבחי החוץ, וכך ליצור חוויית אירוח ובישול יוקרתית וייחודית.

לעצב את החלום שלך אלמנטים חיוניים של מטבח חוץ יוקרתי

אולי יעניין אותך גם

חלל ביתי
6 יתרונות במטבח פורמייקה

אם בשנים עברו פורמייקה נחשבה בתור חומר גלם שהיה פחות איכותי, הרי שבמרוצת השנים התברר כי איכויות הפורמייקה השתפרו והמחירים עדיין נשארו יחסית נמוכים לחומרי

קראו עוד »