חיפוש

במטבח תהיה נינג'ה – כל מוצרי החובה של החברה ששיגעה את העולם

חברת נינג'ה היא חברה שעוסקת בייצור של כלים מתקדמים בתחום המזון. החברה רכשה לה מוניטין כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הזה, וגם אתם יכולים להנות מאוד מהמוצרים שלה. בישראל לא כולם מכירים את המגוון הרחב שיש לנינג'ה להציע לנו, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר מוצרים של החברה שכדאי לכם להכיר.

 

נינג'ה גריל

המכשיר המתקדם ביותר בעולם של מוצרי NINJA הוא הנינג'ה גריל. המכשיר הזה למעשה מחליף מספר מכשירים בן זמנית ותוכלו להכין בו מגוון עצום של מאכלים. הנינג'ה גריל הוא מכשיר שדומה קצת ליר חשמלי, אולם למעשה אפשר לבצע בו אפייה, צלייה, קלייה, בישול ועוד. המכשיר פועל בפיזור חום מיוחד שמאפשר לנו להכין בו את האוכל בלי לעשות שימוש בכמות גדולה של שמן.

הפופולריות הרבה של הנינג'ה גריל הובילה למצב שבו אתם יכולים למצוא ברשת מגוון רחב של מתכונים שמיועדים רק עבורו. המכשיר קל לניקוי ונייד, והכי חשוב, הוא לא תופס לכם הרבה מקום במטבח. אז גם אם אם המטבח שלכם קטן, עדיין תוכלו להנות ממנו. המכשיר מגיע עם תפריט והוראות בעברית, כך שגם בהקשר הזה נינג'ה גריל עשו לכם את החיים קלים.

גְרִיל

שייקרים

הכלי שבו החברה התפרסמה בעבר הוא השייקר שלה, כאשר כדאי לדעת שלחברה יש מגוון שייקרים. הכלים הללו מאפשרים להכין בבית שייקים באיכות גבוהה, תוך כדי שמירה על האיכות של הפירות והמוצרים שמעורבים בשייק. השימוש בשייקרים של נינג'ה הוא בטוח, וניתן לנקות אותם בקלות לאחר השימוש. עליכם לבחור שייקר בגודל שמתאים לכמות שאותה אתם נוהגים להכין.

 

מעבד מזון

מעבד מזון הוא מכשיר שנמצא בכל מטבח, אבל כמו כל דבר, נינג'ה מאפשרים לכם להנות מהמכשיר הטוב ביותר בתחום. מעבד המזון של נינג'ה עשוי מחומרים עמידים, ויאפשר לכם להכניס אל תוכו כמעט כל דבר שאתם רוצים לעבד.

מעבד מזון

טוסטר אובן

טוסטר אובן הוא מכשיר שנוח מאוד במטבחים קטנים. הטוסטר של נינג'ה הוא טוסטר אובן דיגיטלי שפועל עם טכנולוגית פיזור אוויר מיוחדת ומאפשר לכם להכין מאכלים נהדרים.

 

מכונת גלידה

אם אתם חובבי גלידה, חשוב שתדעו שכדי להנות מגלידה איכותית אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. מכונת הגלידה של נינג'ה מאפשרת לכם להנות מגלידה מעשה ידכם בלי הרבה עבודה. קיימים מתכונים רבים שמותאמים במיוחד למכונת הגלידה של נינג'ה.

 

לסיכום

חברת נינג'ה הייתה ידועה בשנים האחרונות בעיקר בגלל מכשירי השייק האיכותיים שלה. עם זאת, כדאי להכיר שלחברה יש עוד מגוון רחב של מכשירים שיכולים מאוד לעזור לכם בעבודת המטבח. ראש וראשון לכולם הוא כמובן הנינג'ה גריל האגדי, שהפך להיות מוצר חובה בכל בית ישראל. בנוסף סיפרנו לכם גם על מעבדי המזון של החברה, מכונת הגלידה וטוסטר האובן הייחודי שלה.

מִטְבָּח

אולי יעניין אותך גם

חלל ביתי
6 יתרונות במטבח פורמייקה

אם בשנים עברו פורמייקה נחשבה בתור חומר גלם שהיה פחות איכותי, הרי שבמרוצת השנים התברר כי איכויות הפורמייקה השתפרו והמחירים עדיין נשארו יחסית נמוכים לחומרי

קראו עוד »