חיפוש

כיצד לבחור שעון קיר למטבח

בין אם אתם מחפשים משהו שיוסיף צבע ואישיות לחדר שלכם או מכשיר שמשמש כאלמנט דקורטיבי וגם אביזר פרקטי, שעון קיר למטבח מהווה תוספת מסוגננת שלא תסולא בפז לכל בית. עם מגוון רחב של צבעים, גדלים וסגנונות לבחירה, הוספת שעון למטבח שלכם קלה ממה שאתם חושבים.

 

מיצאו שעון קיר שיתאים למטבח

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שעון קיר למטבח הוא כיצד הוא ייראה בחלל הנתון. השעון צריך להיות תואם לעיצוב ולסגנון של המטבח שלך, להשלים ולא להסיח את הדעת מהסגנון הכללי. אם אתם משפצים את המטבח שלכם ובוחרים ארונות חדשים כדי לשמור על הסטייל, אולי תרצו לבדוק שעוני קיר תואמים המוצעים על ידי אותו יצרן.

גודל לאפקט: שעוני קיר למטבח מגיעים במגוון גדלים, וזה שתבחרו יהיה תלוי במידה רבה בשטח הקיר שיש לכם. אם יש לכם קיר גדול יותר, אתם יכולים לשקול ללכת על שעון גדול יותר כדי למלא את החלל, אבל וודאו שהוא לא ישתלט מדי על הקיר. הרעיון הוא למצוא איזון אופטימלי בין גודל ועיצוב.

מִטְבָּח

בחרו צבע שיחמיא למטבח שלכם

צבע הוא גורם מכריע נוסף בבחירת שעון קיר למטבח – אולי אתם הולכים על משהו בולט, או משהו שמשתלב. עיצובים צבעוניים ומופשטים יכולים להיות נהדרים להוספת סטייל בעוד שגוונים עדינים יותר כמו לבן, שחור וזהב עובדים טוב ליצירת מראה קלאסי. לעיצוב מטבח כפרי, בחרו בשעון עץ עתיק.

קישוט קיר למטבח: כשאתם בוחרים שעון למטבח, שקלו את הפוטנציאל שלו כקישוט לקיר המטבח. האם השעון יכול לשמש כמאפיין דקורטיבי אינדיבידואלי, או להשתלב כחלק מקיר גלריה? אם האחרון מתאים לעיצוב המטבח שלכם, ייתכן שתרצו לבחור בשעון קטן ומאופק שישמש חלק מתמונה גדולה יותר.

 

בחרו חומר עמיד

מכיוון שקירות המטבח חשופים לעיתים קרובות לאדים ולחות, עדיף לבחור שעון קיר למטבח העשוי מחומרים עמידים בפני לחות ורטיבות. בחירת שעון נירוסטה היא בחירה טובה עבור סביבה עתירת אדים, מכיוון שהוא עמיד בפני לחויות. עץ מצופה הוא גם אופציה טובה לאריכות ימים.

סגנון ועיצוב: שעון קיר טוב למטבח צריך להיות בעל שילוב של סגנון ופרקטיות. לכו על משהו שמתאים לאסתטיקה של הבית שלכם ותרגישו חופשיים להיות יצירתיים – יש הרבה עיצובים חדשניים וזמינים למי שאוהב להתבלט בקהל. עם זאת, עיצובים חדשניים לא תמיד יכולים להיות הבחירה המעשית ביותר, מכיוון שהם נוטים להיות מופעלים אך ורק על ידי סוללות.

 

טיפים שיבטיחו שתבחרו נכון

  1. היצמדו לפלטת צבעים אחת: בחירה בשני גוונים שונים או יותר עשויה להיראות מוזרה או צורמת במטבח שלכם.
  2. שקלו את התאורה של המטבח שלכם: תאורה חמה במטבח יכולה לגרום לשעון שלכם להיראות משעמם, אז הקפידו לבחור שעון שעובד בכל צורות התאורה.
  3. בדקו ממה עשוי השעון: בחרו חומרים עמידים ללחות ורטיבות, כגון נירוסטה או עץ לאריכות ימים.
  4. בדקו איזה מקור חשמלי השעון צריך: אם צריך לחבר את השעון לחשמל, בדקו את אורך הכבלים, כדי לוודא שהמקום שבחרתם נגיש.
  5. החליטו אם אתם רוצים אמירה מיוחדת  או משהו עדין יותר: עבור עיצובים חדשניים, בחרו משהו עם צבעים צעקניים ו/או דגם דיגיטלי; עבור יצירה עדינה יותר, בחרו משהו בצבע ניטרלי.

 

בסך הכל, בחירת שעון קיר למטבח לא צריכה להיות קשה ויכולה להיות משימה מהנה ויצירתית. בין אם תבחרו בעיצוב עץ וינטג' או בדגם דיגיטלי עכשווי, שעון קיר למטבח הוא השקעה מצוינת שיכולה להשתלב ולהוסיף סטייל למראה והתחושה של המטבח שלכם, כמו גם להוות אביזר פרקטי לאורך זמן. להזמנת שעון קיר למטבח מומלץ להכנס לאתר מסגרת המציע מעל 50,000 תמונות מדהימות לבית ולמשרד.

שעון קיר למטבח

אולי יעניין אותך גם

חלל ביתי
6 יתרונות במטבח פורמייקה

אם בשנים עברו פורמייקה נחשבה בתור חומר גלם שהיה פחות איכותי, הרי שבמרוצת השנים התברר כי איכויות הפורמייקה השתפרו והמחירים עדיין נשארו יחסית נמוכים לחומרי

קראו עוד »