חיפוש

למה משמש גומי לאיטום?

אם אתם שואלים למה משמש גומי לאיטום, ישנן תעשיות שונות שבהן גומי יכול לשמש למגוון רחב של מטרות שונות. רגע לפני שמזמינים את המוצרים הנדרשים לסוג העבודה, הנה כל מה שצריך לדעת בנושא של רכישת גומי איטום לתעשיות. 

כאשר מדברים על גומי לאיטום, הכוונה היא לשירותים אשר משמשים בעיקר לתעשיות כמו  התעשייה הכבדה, אבל בהחלט לא בלבד. בפועל, מדובר למעשה על תעשיות אשר עוסקות בתחומים מגוונים למדי, ותעשיות אלו פזורות ברחבי ישראל והעולם. בתוך כך, גומי לאיטום לרוב ישמש עבור התעשיות הבאות:

  • מחצבות מפעלי בטון
  • מחצבות העוסקות בחציבת אספלט
  • מפעלי מזון על סוגיהם
  • תעשיית הכימיקלים, התרופות, הציוד הרפואי ועוד.

 

אילו גופים צריכים איטום בגומי?

בישראל ובעולם בכלל, קיימים גופים שונים אשר מייצרים ומנהלים תהליכים המצריכים איטום בגומי. אלו כוללים בארץ גופים מוסדיים שונים, כמו גם גופים אשר משתייכים למשרד הביטחון. כמו כן, תעשייה אווירית היא גוף נוסף שמסתייע בשירותי חברות כמו gta – פתרונות גומי לתעשיות.

בנוסף, גופים כמו בזק, חברות תקשורת שונות וכן גופים ביטחוניים, כולם צריכים שירות המבוסס על גומי אטימה איכותי. כאשר אחד מהגופים הנ"ל צריך גומי לאיטום, חברות כמו GTA מוציאות שליח במיוחד אשר מגיע ומאבחן את צרכי האיטום של אותו גוף.

אטימה בגומי

מהו תו התקן של גומי לאיטום?

נכון לישראל, תו התקן של גומי לאיטום נקבע לפי כמה פרמטרים שונים. ההיבטים השונים אשר קובעים את תו התקן של גומי לאיטום הם:

  • גמישות: ככל שדרגת הגמישות גבוהה יותר, כך הגומי יותר יעיל בפועל.
  • עמידות: תו התקן הישראלי מגדיר עד כמה הגומי צריך להיות עמיד בטווח הארוך.
  • איטום: תווי תקן צריכים לקבוע גם את רמת האטימות של הגומי.
  • טמפרטורה: תו התקן קובע באילו טמפרטורות הגומי אמור לעמוד.

אם כלל ההיבטים שלעיל מוקפדים, ניתן לייצר גומי לאיטום בתו תקן ISO 9001:2015, שהוא בעצם תו התקן הישראלי לייצור גומי מהסוג הזה עבור כלל התעשיות השונות.

 

כיצד ניתן להוזיל עלויות איטום בגומי?

אם אתם מעוניינים לרכוש גומי לאיטום בתו תקן ישראלי, אך לא יודעים כמה אתם אמורים להוציא על המוצר, ההמלצה הכי טובה היא לקבל הצעת מחיר קונקרטית. אם אפשרי, מומלץ אפילו לקבל כמה הצעות מחירים ולהשוות ביניהן בצורה מקיפה.

יש לבדוק איזה סוג של גומי אתם רוכשים, באיזה תו תקן הוא מיוצר וכמה הנחה תוכלו קבל על רכישה גדולה. ברוב המקרים יש צורך בכמויות גדולות של המוצר עבור תעשיות שונות, כאשר כמויות גדולות של מוצרים בד"כ מזכות את הרוכשים בהטבות שונות. אם אתם צריכים סיוע נוסף, חברת כמו gta – פתרונות גומי לתעשיות, תשמח לספק לכם ייעוץ ללא התחייבות.

אטימה בגומי

אולי יעניין אותך גם