חיפוש

למה לפרסם בטיקטוק

טיקטוק מובילה בחמש השנים האחרונות את טרנד הרשתות החברתיות. האפליקציה מאפשרת לשתף סרטוני הום מייד קצרים שמטרתם לשעשע, להצחיק, להדהים ולהעביר מסרים חברתיים חשובים. בדומה לכל הרשתות החברתיות טיקטוק היא כר פורה במיוחד לקידום מוצרים ושירותים שונים הן בקידום אורגני חינמי והן בקידום ממומן. הכירו את אינסטייט המומחים לרשתות חברתיות שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם באמצעות טיקטוק.

 

טיקטוק

כל מי שיש לו ילדים בגילאי 10 ומעלה, או שהוא בעצמו צעיר ומעודכן, מכיר היטב את אפליקציית טיקטוק. האפליקציה מאפשרת לכל אדם להעלות סרטונים קצרים בכל נושא שיבחר, כאשר בדרך כלל מדובר בסרטונים מצחיקים, קלילים ומבדרים. אושיות טיקטוק רבות צברו מוניטין ופרסום רב באמצעות הפצת היכולות המיוחדות שלהם, האמנות והרעיונות המקוריים שלהם.

גם אתם יכולים לפרסם את עצמכם בטיקטוק ולהציג לראווה את היכולות המקצועיות שלכם או התחביבים שלכם, לצבור צפיות ולפרסם את עצמכם ואת העסק שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות קידום אורגני חינמי התלוי במספר השיתופים של הצופים שלכם, או באמצעות פרסום ממומן בטיקטוק.

פוסט ב- TikTok

אינסייט

אינסייט הוקמה על מנת לסייע לכל מי שמעוניין לקדם את השירותים שהוא נותן או את בית העסק שלו באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ( SEO ) ואפליקציות פופולריות כגון יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. לא ניתן להתעלם מן ההשפעה המכרעת שיש כיום לרשתות החברתיות על אנשים מכל הגילאים, אך בעיקר על צעירים, וחשוב להעזר בהם ככלי עבודה חשוב בקידום ופרסום העסק שלכם. אינסייט תיתן לכם מענה מלא לכל מה שתצרטכו על מנת לקדם את העסק שלכם באינטרנט.

 

למה לפרסם בטיקטוק?

כפי שלא הייתם מוותרים על פרסום בעיתונות הכתובה או באתרים ייעודיים כגון פורטלים ואינדקסים חשובים, כך לא כדאי לדלג על הרשתות החברתיות רק בגלל שאתם לא מתחברים אליהן. אם קהל היעד שלכם נמצא שם, אתם צריכים להיות שם ובגדול. טיקטוק אולי נראית לצופה מן הצד רשת חברתית שולית, אך לא ניתן להתעלם מן הכוח שיש לה כמקדמת מסרים טבעית.

אם המסר שלכם יהיה ממוקד, ברור ומובן, התפוצה שלו יכולה להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי אנשים, וחלקם יכול להיות הלקוח הבא שלכם.

פוסט ב- TikTok

כיצד זה עובד?

טיקטוק מאפשרת לנו לקדם את עצמנו בשני מישורים. המישור הראשון הינו קידום אורגני חינמי התלוי בכמות השיתופים, כך שאם הסרטון שלכם יהפוך וירלי תוכלו להגיע לכמויות מאד גדולות של אנשים מאד מהר. האפשרות השניה היא קידום ממומן, כאשר אתם למעשה משלמים לטיקטוק כדי שתפיץ אתכם הרבה ומהר. שתי השיטות טובות, והבחירה ביניהן תלויה בכם.

 

לסיכום

אינסייט הינה חברה לקידום עסקים ונותני שירותים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, יוטיוב והרשתות החברתיות באמצעות קידום אורגני או ממומן שיעזרו לכם להצליח ולהגיע ליותר.

פוסט ב- TikTok

אולי יעניין אותך גם