חיפוש

לא מפחדות – כך תגיעי ליום הלידה מוכנה! 

נשים הריוניות רבות ציינו בפנינו בעבר כי הן מפחדות מיום הלידה. האמת, אפשר להבין אותן. הרי אי אפשר לדעת מתי הוא יגיע ומה הוא יביא עמו. התרחיש הזה עניין אותנו מאוד. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק איך אפשר להוריד את מפלס הפחד, כדי לאפשר לנשים להגיע אל הלידה כשהן מוכנות מבחינה נפשית ופיזית. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר. 

 

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה? תבצעי את הדבר ה – 1: תירשמי לקורס הכנה ללידה

הדבר הכי חשוב שצריך לעשות בתור התחלה הוא להירשם לקורס הכנה ללידה. שכן, מדובר בקורס שמסכם את האינפורמציה החשובה ביותר שכל אחת צריכה להכיר מקרוב. בקורס זה מלמדים בין היתר את הנושאים החשובים הבאים:

  • דרכים שונות להקל על הצירים
  • איך יודעים לתזמן צירים?
  • מה עושים אחרי שיש ירידת מים?

בקורס שכזה, תוכלי לשאול שאלות שמטרידות אותך ולקבל תשובות מקצועיות מפי מיילדות מוסמכות.

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה תבצעי את הדבר ה – 1 תירשמי לקורס הכנה ללידה

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה? תבצעי את הדבר ה – 2: תקראי מאמרים בנושא היריון ולידה

חשוב מאוד לדעת שהשתתפות בקורס הכנה ללידה הינה הכנה מעולה, אבל לא מספקת. ההמלצה שלנו היא לקרוא אינפורמציה בנושא באתרים שונים ברחבי הרשת. שכן, קורסי הכנה ללידה לא נכנסים לפרטים הקטנים ביותר. אם תיכנסו למשל לאתר נשים קוראות ללדת, תוכלו לקבל שם מידע מקיף אודות ההיריון והלידה עצמה.

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה תבצעי את הדבר ה – 2 תקראי מאמרים בנושא היריון ולידה

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה? תבצעי את הדבר ה – 3: תשוחחי עם נשים שעברו לידה לאחרונה

שיחה עם נשים שעברו לידה לאחרונה תאפשר לכן לקבל מידע אמין מקרוב. נשים שעברו לידה לא יחסכו מכן באינפורמציה והן יכינו אתכן לא רק ללידה עצמה, אלא גם לימים שאחריה. שכן, לא תמיד מדברים על ימי שעשויים להיות מורכבים. שיחות עם נשים אלו יאפשרו לכן לבצע רכישות של פריטים חיוניים וגם לדעת מה פחות או יותר צפוי לקרות לאחר מכן.

 

רוצה להגיע מוכנה ליום הלידה? תבצעי את הדבר ה – 4: תערכי סיור בחדרי לידה

מיילדות רבות ימליצו לכן לערוך סיורים בחדרי לידה של כמה בתי חולים. שכן, כך תוכלו לדעת איך נראה חדר הלידה, החלוק והאביזרים שנמצאים מסביב (כמו מוניטור). היכרות עם כל הדברים הללו והמרחב שבו אתן צפויות להיות ביום הלידה יאפשר לכם להפיג את הפחדים.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכן את 4 הדברים שעליכן לבצע כדי שתוכלו להיות מוכנות ליום הלידה. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכן רק להכין רשימה מסודרת וליישם את השלבים שלעיל אחד אחרי השני. נאחל לכן בהזדמנות זו שתצליחו להפיג את הפחד לחלוטין ותחוו לידה נעימה ורגועה שתאפשר לכן לצאת בידיים מלאות וגוף חזק.

לא מפחדות - כך תגיעי ליום הלידה מוכנה! 

אולי יעניין אותך גם