חיפוש

כמה אמורה לעלות השכרת רמקול?

אירועים, שמחות, דיג׳יי ומוזיקה טובה- הנה המדריך המקוצר להשכרת ציוד למסיבות.

 

מאיפה להתחיל?

בין אם אתם מארגנים מסיבה ענקית, יום הולדת, נשף סיום או סתם ארוחה משפחתית כנראה שתצטרכו הגברה. לא מדובר בסתם רמקול קטן שמתחבר לנייד אלא למערכת הגברה שמתאימה למאורע- במיוחד בארועי חוץ אם תרצו שישמעו את הדיג׳יי או את הברכות במיקרופון אתם תזדקקו לסט רמקולים מותאם.

למזלכם השכרת רמקול זה לא עסק מסובך ובעזרת הגדרת צרכים נכונה וחיפוש באתר שמקושר למעלה תוכלו להשכיר את הרמקול המושלם למאורע בלי להוציא יותר מידי כסף.

השכרת רמקול

מהן מערכות הגברה?

מערכות הגברה הן מערכות המורכבות מסט של רמקולים מיוחדים או פשוטים שביחד מייצרות את הסאונד הנכון לכל מטרה. מערכות ההגברה נועדו להעצים את הסאונד של מה שמושמע, בין אם מוזיקה, סט של דיג׳יי או ברכות באירוע משפחתי. הרמקולים הם יקרים ולכן קיימים עסקים רבים שמשכירים לכם לזמן קצר את הרמקול שתצטרכו, רוב החברות ידעו להתאים בין סוג האירוע וצרכי הלקוח לבין המערכת המתאימה. המערכות יתחברו למקור השמע ולרוב יושכרו בשילוב עם מערכות תאורה.

 

לאיזה אירוע מתאימה איזה מערכת?

למרות שברוב המקומות תוכלו לשאול איזה רמקול יתאים לצרכים שלכם הנה הסבר קצר על הרמקול שמתאים לכל צורך: ככלל ככל שהחלל שבו אתם מארגנים יהיה גדול יותר כך תצטרכו רמקולים יותר חזקים או יותר רמקולים, לדוגמא אם מדובר בחלל פתוח באירוע כמו חתונה תזדקקו לכמה רמקולים שונים שמפוזרים בחלל ומגבירים את הסאונד של המיקרופון.

אם אתם מארגנים מסיבה גדולה תזדקקו לסוג אחר של רמקולים שיגבירו גם את הבס בסאונד, הרמקולים המיוחדים נקראים בופרים או סאבים ולפעמים כדי לשלוט בסאונד תזדקקו גם למיקסרים. כל השמות שציינו הם חלק מערכת הגברה שמתאימה לסוג מסוים של מוזיקת מסיבות. ככל שהחלל שבו מתקיימת המסיבה יהיה גדול יותר כך גם תצטרכו רמקולים חזקים יותר ויותר רמקולים בכללי.

השכרת רמקול

כמה עולה להשכיר מערכת?

מערכות הגברה יכולות לנוע מרמקול בודד ב200 שקלים ליום ועד למערכות מסובכות בקצת מעל אלף שקל ליום. המערכות משתנות במחיר לפי כמות וסוג הרמקולים שנמצאים בהם ולפי מטרת ההשכרה. הרמקולים יזדקקו יחסית להרבה חשמל ובתיאור המערכת תוכלו לקרוא כמה וולט הרמקול צורך ולהתכונן בהתאם עם חיבור מראש למקור חשמל.

הסיבה שבגללה עדיף להשכיר רמקולים לארועים היא שרמקול בודד יכול לעלות כמה אלפי שקלים לקנייה ואירועים לא קורים בכל יום, לכן אין לכם למה להחזיק רמקול יקר בבית ועדיף פשוט להשכיר לאירוע באופן נקודתי.

 

לסיכום-

מערכות הגברה הן מערכות רמקולים שנועדו להעצים את הסאונד ממקור השמע אל החלל. המערכות נעות בין מאה לכמה מאות שקלים להשכרה לאירוע וחשוב לדעת להתאים את המערכת הנכונה לכל חלל.

השכרת רמקול

אולי יעניין אותך גם