חיפוש

צורכים תרבות – כל המוזיאונים הכי שווים בלונדון

לונדון היא אחת הערים התוססות באירופה וככזו היא מתאימה לכל סגנון של חופשה… אבל מי שבאמת יהנו, הם חובבי המוזיאונים! סקרנים? ריכזנו לפניכם את רשימת המוזיאונים הכי טובים בעיר.

 

כמה טיפים לפני שמתחילים

יש יותר מ- 300 מוזיאונים בלונדון ולכן חשוב שתתכננו את מסלול הטיול בהתאם, תתזמנו בקפידה את מועד הביקור לשעות שאינן עמוסות ותבדקו אופציה לרכישת כרטיסים משולבים, תערוכות מיוחדות או כניסה בימים בהם התערוכות בחינם. בהצלחה!

מוזיאונים בלונדון

10 מוזיאונים שאסור לפספס בלונדון

מאדאם טוסו (Madame Tussauds)

עם ילדים או בלי, סניף הדגל של מדאם טוסו נמצא בלונדון ומציג שלל בובות שעווה בגודל אמיתי של סלבריטאים, כוכבי רשת ודמויות מפתח בהיסטוריה העולמית.

 

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע (Natural History Museum)

מוזיאון מרתק שעוקב בצורה מרתקת אחר ההיסטוריה של הטבע, החל מהימים בהם בני האדם טרם נבראו. בנוסף לתערוכות מרהיבות, הכניסה חינם, אז אין סיבה לוותר.

 

המוזיאון הימי הלאומי (National Maritime Museum)

ההיסטוריה הימית של לונדון מרתקת והמוזיאון מעורר אותה לחיים, עם תערוכות מיוחדות, ספינות פיראטים וסיפורים פיקנטיים שכולם אמת לאמיתה.

 

הגלריה הלאומית (The National Gallery)

ריכוז מופלא של תערוכות מרהיבות בהן מוצגות יצירות אלמותיות של אמנים בינלאומיים לצד יוצרים מקומיים, החל מהמאה ה-13 ועד המאה ה-20. הכניסה חינם.

 

מוזיאון המדע (Science Museum)

מוזיאון מדע ייחודי מסוגו ובין המרתקים ביותר בעולם, עם שלל המצאות, פטנטים ופיתוחים שיותירו אתכם פעורי פה. גם כאן – עם ילדים או בלי, ההנאה מובטחת.

 

מוזיאון התחבורה של לונדון (London Transport Museum)

נשמע משעמם? היכונו להיות מופתעים עם כחצי מיליון פריטים מיוחדים, אוספים נדירים, פעילוית, משחקים וסימולטורים שיאפשרו לכם להכיר את התפתחות התחבורה בלונדון.

 

מוזיאון טייט מודרן (Tate Modern)

מוזיאון אמנות מודרנית שלא ישאיר אף אחד אדיש, לרבות ילדים ומי שהז'אנר איננו כוס התה שלו. כל קומה במוזיאון היא עולם ומלואו אז מוטב לפנות זמן לביקור במקום.

 

חדרי המלחמה של צ’רצ’יל (churchill war rooms)

היכל מסקרן המספר את סיפורה של בריטניה בחזית מלחמת העולם השניה והשפעתו הכבירה של צ'רצ'יל על המאורעות. לא רק לחובבי היסטוריה.

 

המוזיאון הבריטי (The British Museum)

מוזיאון ענק המוקדש להיסטוריה וארכיאולוגיה, בו פריטים ייחודיים כמו מומיות אמיתיות, פריטים מהעת העתיקה ועוד. מומלץ להביא אוזניות ולהיעזר בסיור מוקלט דרך אפליקציית המוזיאון.

 

מערות צ׳זלהרסט (Chislehurst Caves)

היכונו לסיור אפוף מסתורין במערכת מנהרות מהמאה ה-14, המשתרעת על פני 35 ק"מ, אשר בין היתר שימשה כמחסן נשק ומקום מסתור במלחמת העולם השניה. לסיכום, בין אתם חובבי מוזיאונים או לא, יש בלונדון כמה מיוחדים שלא כדאי לפספס ולמרבה השמחה, חלקם מציעים כניסה לגמרי בחינם. אז הכניסו אותם ללו"ז והבטיחו שעות של הנאה.

מוזיאונים בלונדון

אולי יעניין אותך גם