חיפוש

כל החבר'ה – כיצד מעצבים חולצת סוף מסלול?

חיילים רבים מגיעים לרגע הזה שבו הם מבינים שעליהם להוציא חולצת מסלול לכל החבר'ה. מדובר במצב שבא לידי ביטוי ביחידות רבות. הבעיה היא, שאף אחד לא מנחה את אותם חיילים איך מעצבים, מדפיסים ומזמינים את החולצה בכמויות גדולות. הבן שלנו מצא את עצמו במצב שכזה והחלטנו לסייע לו ולהוציא מדריך מקיף שיקל גם על אחרים שייתקלו בתהייה זו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מעצבים את החולצה באופן הטוב ביותר.

 

השלב ה – 1 בעיצוב חולצת סוף מסלול: בחירת רעיון שמקובל על מרבית החבר'ה

בשלב זה אתם צריכים לבחור רעיון מצחיק ומיוחד שמסמל את החבר'ה שלכם ואת הדרך שעברתם יחד. חשוב מאוד לשים לב שמדובר ברעיון שמתאים לכל הנוכחים וגם לבדוק שהוא לא פוגע חלילה במי מהחיילים. שמענו כבר על מקרים שבהם עוצבה גלופה שנמצאה כלא מתאימה, כך שהיה צריך לגנוז את החולצות אחרי שהושקעה בהם מחשבה רבה.

הדפסה על חולצות

השלב ה – 2 בעיצוב חולצת סוף מסלול: הכנת הגלופה

בשלב זה אתם צריכים להכין את הגלופה. אנו ממליצים לפנות אל מישהו מהחבר'ה שיש לו ידיים טובות. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שתהיה על החולצה גלופה יפה, ברורה ומיוחדת. יש מי שבוחרים להכין את הגלופה אצל עסק שמבצע הדפסה על חולצות, אך ראוי לציין כי לא כל העסקים מסייעים בהכנת גלופה, כך שחשוב שתדעו זאת.

 

השלב ה – 3 בעיצוב חולצת סוף מסלול:  יצירת קשר עם מפעל להדפסת חולצות

זה הזמן לפנות אל מפעל שמדפיס חולצות בכמויות גדולות. נציין בפניכם כי אתם לא צריכים לנסוע רחוק. אנחנו יודעים שלחיילים אין זמן מיותר מחוץ לבסיס. לכן, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם מפעל שכזה שיש לו אתר אינטרנט. אם אינכם מכירים בכזה מפעל, כדאי שתערכו בירור עם הגורמים הבאים שיסייעו לכם לבחור את המקום המתאים:

  • חיילים מפלוגות אחרות
  • קרובי משפחה
  • המפקדים שלכם

לאחר שתצרו קשר עם המפעל, תצטרכו למסור את כל הפרטים החיוניים, כמו למשל:

  • מספר החולצות המבוקש
  • המידות של החולצות
  • צבע החולצה
  • הגלופה

הדפסה על חולצות

השלב ה – 4 בעיצוב חולצת סוף מסלול:  המתנה למשלוח

בשלב זה אתם רק צריכים להמתין למשלוח. בירור שערכנו בעניין זה גילה כי הזמנות של חולצות עשויות לארוך כשבוע עד שבועיים. מי שביצע הזמנה שכזו בעבר יודע שמדובר בזמן שנמשך כמו נצח. שכן, כל אחד רוצה כבר לקבל את החולצה לידיו ולהסתובב עמה בבסיס או בבית.

 

הסוף. רות, עבור

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מעצבים חולצת סוף מסלול. כעת, יש לכם את כל השלבים, כך שאתם רק צריכים ליישם אותם בהתאם. נאחל לכם שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר ותצאו עם החולצות הכי מיוחדות בבסיס.

הדפסה על חולצות

אולי יעניין אותך גם