חיפוש

כיצד לתחזק ולנקות לוקרים נכון כדי לשמור אותם במצב מעולה לאורך זמן רב

לפני כמה ימים הגענו למקום ציבורי מוכר שבו היו לוקרים ששימשו את באי המקום. הלוקרים היו נראים מוזנחים ומלוכלכים, למרות שהיה מדובר במקום חדש שכל הפריטים והריהוט בו הגיעו הישר מהחנות. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לאחראיים על הלוקרים לדעת איך אפשר לתחזק אותם נכון ולשמור אותם במצב מעולה לזמן ממושך. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

תחזוקה נכונה של לוקרים  באמצעות תחזוקה שבועית קבועה

הדרך הנכונה ביותר לתחזק את הלוקרים שלכם על הצד הטוב ביותר היא לתחזק אותם באופן שבועי. הכוונה היא לבחור בתור התחלה יום קבוע בשבוע שבו אחראי הניקיון במקום יצטרך לנקות את הלוקרים. הניקיון צריך להתבצע תוך שימוש בפריטים הבאים:

  • דלי עם מים נקיים
  • מטלית לחה
  • מטלית יבשה

ההמלצה היא לטבול את המטלית במים ולנקות את הלוקרים תוך שימוש מועט מאוד במים (כלומר, להשתמש במטלית לחה בלבד ולא ספוגה במים). לאחר מכן, יש לעבור על הלוקרים עם מטלית יבשה, כדי שלא לגרום להצטברות של נוזלים. ההמלצה שלנו היא להעמיד על יד הלוקרים טבלה חודשית שתאפשר לבצע מעקב כי אכן התבצע ניקיון שבועי במהלך החודש.

לוקרים

חשיבות התחזוקה השבועית של לוקרים

חשוב מאוד לבצע תחזוקה שבועית של לוקרים  מכל סוג שהוא מכל מיני סיבות. הסיבה הראשונה נוגעת כמובן לאסתטיקה. שכן, הלוקרים צריכים להיראות טוב בפני מי שמגיעים אל המקום. מי שרואים במקום ציבורי לוקרים מלוכלכים ומלאי אבק, עשויים להחליט שלא להשתמש בהם ולא רק בגלל המראה, אלא גם בגלל הצטברות של חיידקים. שכן, הם לא ירצו להניח את התיקים שלהם במקום מאובק ומלא חיידקים.

 

ממה חשוב להימנע?

חשוב מאוד להימנע מניקיון עם חומרי ניקיון חזקים במיוחד. מי שיש להם לוקרים איכותיים של חברה גדולה ומוכרת כמו מנל יודעים כי הלוקר מגיע עם הנחיות ברורות שמאפשרות להם לבצע את הניקיון על הצד הטוב ביותר. אם יש לכם לוקרים של חברה מסוימת ואינכם יודעים מה הוא הניקיון המתאים ביותר עבורם – כדאי שתיצרו קשר עם נציג מטעם החברה ותוודאו שאתם עורכים ניקיון הולם.

לוקרים

בחירה של לוקרים איכותיים – עניין שנוגע גם לשימור הלוקרים לטווח רחוק

מי מכם שיבחרו בלוקרים איכותיים וישמרו אותם תוך ביצוע הליך ניקיון קבוע, יוכלו להיות בטוחים כי יהיה באפשרותם ליהנות מהם לטווח הרחוק. אנו יכולים להעיד על מקום העבודה שלנו למשל, שעורך ניקיון קבוע של הלוקרים האיכותיים. דבר זה מאפשר לנו להניח את הציוד האישי שלנו בתאים אישיים לפני הכניסה לחדר הכושר במקום.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לתחזק את הלוקרים ושמור עליהם במצב מעולה לזמן ממושך. נאחל לכם שתיישמו את המידע ותשמרו על הלוקרים שלכם.

לוקרים

אולי יעניין אותך גם