חיפוש

פתרונות ריהוט נכונים לחדר הילדים בבית חדש

איזה כיף זה לעבור לבית חדש – הכל נקי, יש אפשרות לסדר ולארגן את הכל מחדש, למיין דברים שאנחנו לא צריכים וכמובן ליהנות מעיצוב מרענן ועדכני. או שלא? אולי אתם בכלל תופסים את הראש ואומרים לעצמכם – למה אנחנו צריכים את זה? זה הרבה בלאגן, להתחיל הכל מחדש, לבחור מהתחלה ריהוט וכו'.

תנשמו עמוק כי בחיים יש פתרון לכל דבר ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן -לתת לכם כמה וכמה פתרונות לאחד החדרים הכי חשובים בבית – חדר הילדים שלכם. ועם מה מתחילים? עם העיקר והחשוב – ריהוט שיהיה נכון ויעיל בשבילכם.

 

הגדרת תקציב

כדי שלא תצטרכו להתפשר על שום רהיט שהוא חשוב לחדר הילדים, רשמו לכם את התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע. ככה תדעו לאן אתם מכוונים. ישנם פריטים חשובים כגון: מיטה, ארון, שולחן כתיבה ועוד. כדי שלא תצטרכו לוותר עליהם – עשו חלוקה נכונה של התקציב שלכם.

 

אחסון

אחד הדברים הבולטים בחדר ילדים זה כמות המשחקים, הביגוד שמתחלף במהירות כי הם גדלים, הנעליים, היצירות מהגן, שיעורי הבית וכו'. לכל הדברים האלו נצטרך מקום אחסון יעיל שישאיר לנו מספיק מרווח בחלל החדר כדי לנוע בו בחופשיות ובכיף.

כיום כמעט בכל רהיטי ילדים תוכלו למצוא מקום אחסון. ישנן מיטות לילדים שמגיעות עם מגירות בתחתית המיטה, ספרייה שמחוברת לאחת הפינות, או ארגז מצעים. בבחירת מיטה שימו על דגש על כמות הפריטים שיש לכם לאחסן. בחירת מיטה עם אחסון יכולה לעזור לכם מאוד ולהיות נכונה עבורכם.

שולחן עבודה גם הוא מגיע בהמון וריאציות ויכול להוות פתרון מצוין לבעיית אחסון. בארון הבגדים זו עשויה להיות בחירה נכונה לבחור בארון גבוה כדי להתקין כמה שיותר מדפים. מנגד אפשר לקחת ארון בגודל ממוצע ולשים מעליו קופסאות אחסון בגדלים. המלצה שלנו – ככל שהארון יהיה יותר גדול ומחולק באופן יעיל, ככה החדר יהיה יותר מסודר והניצול יהיה מקסימלי.

 

חומרים איכותיים ועמידים

ילדים אוהבים לשחק, לרוץ, לקפוץ, לאכול ממתקים. אבל יותר מהכל הם אוהבים להתלכלך ולשבור דברים, בלי כוונה רעה כמובן. לכן, אם אנחנו בוחרים ריהוט ילדים העדיפות היא שהכל יחזיק לטווח הרחוק וישמר נקי. חשוב לבחור רהיטים מחומרים עמידים, שאינם נשברים בקלות או נשרטים במהרה.

 

בטיחות

חדרי ילדים צריכים להיות החלק הכי בטיחותי בבית מאחר ושם ילדינו מבלים את רוב זמנם ואנחנו ההורים רוצים להיות נינוחים ורגועים בידיעה שהם בטוחים. בחירת הריהוט צריכה להיות חכמה ומותאמת לגיל הילדים. ככל שהילדים יותר קטנים ככה תצטרכו לבחור רהיטים נמוכים וללא פינות חדות. בענף ריהוט הילדים חשבו כמובן גם על הקריטריון הזה, ככה שאתם יכולים להיות רגועים.

 

לסיכום

פתרונות הריהוט שציינו יעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים. עברו על הכל לפי הסדר והתחילו לבחור את ריהוט חדרי הילדים שיהיה המושלם והכי נכון עבורכם.

רהיטי ילדים

אולי יעניין אותך גם

בית חולים
5 סיבות לרכישת מיטה סיעודית

מקרים סיעודיים דורשים טיפול הולם. פעילויות שגרתיות שאינן עניין של מה בכך עבור האדם הטיפוסי, יכולות להיות מורכבות למדי בטיפול הסיעודי, ועל כן דורשות התכווננות

קראו עוד »
רהיטים שצריך לבית חדש

אחרי כל כך הרבה שנים באותו הבית, בשעה טובה מצאתם את הבית החדש שלכם שאליו תעברו ממש בשבועות הקרובים. האריזות בעיצומן וההתרגשות בשיאה, תאריך ההובלה

קראו עוד »