חיפוש

השולחן העגול – כך תבחרו שולחן לפינת אוכל

בלב פינת האוכל נמצא השולחן – האלמנט המרכזי של אזור זה. מסביב לשולחן האוכל מתאספים בני המשפחה, חברים ואורחים כדי לחלוק ארוחות טעימות ומזינות ביחד, לדבר על איך עבר עליהם היום ולייצר זיכרונות משותפים. בעת בחירת שולחן אוכל, חשוב שתיקחו בחשבון מספר גורמים שונים, שיבטיחו כי הוא יענה לצרכים ולטעם שלכם. אז איך עושים את הבחירה? קראו את המאמר שלפניכם.

 

שטח וגודל

אחד הדברים הראשונים שכדאי שתיקחו בחשבון הוא השטח הפנוי בפינת האוכל שלכם ומספר האנשים שמשתמשים בה ביומיום ובאירועים מיוחדים. חשוב שתמדדו את החלל באופן מדויק וכך תוכלו לדעת איזה שולחן יוכל להתאים שם, מבלי להיתקע בשום רהיט אחר ומבלי להעמיס על מראה החלל.

חשוב להשאיר מספיק מקום כדי לשלוף כיסאות ולהתנועע מסביב לשולחן בנוחות. אם לרוב רק מספר מצומצם של אנשים משתמשים בשולחן ביומיום ואתם מארחים רק במקרים מיוחדים, שולחן עגול נפתח יכול להיות מושלם עבורכם. באופן כללי, שולחנות עגולים הם בחירה מצוינת לחללים קטנים יותר מכיוון שהם מנצלים את החלל בצורה מושלמת בזכות זה שאין להם פינות.

שולחן עגול

חומר ועמידות

בחרו שולחן שעשוי מחומר שיתאים לאורח החיים ולצרכי התחזוקה שלכם. פינות אוכל מעץ מלא הן בחירה פופולרית מאחר והן גם עמידות מאוד וגם מייצרות תחושה ביתית. אפשר לבחור גם בשולחנות זכוכית שמייצרים אווירה מודרנית יותר, שולחנות שיש שמשדרים תחושת יוקרה ועוד. שימו לב לצרכי התחזוקה של השולחן- יש כאלה שזקוקים לניגוב אחר כל שימוש כדי שכתמים לא יישארו עליהם, וחומרים אחרים שמאפשרים לכם תחזוקה מינימלית יותר.

 

סגנון ועיצוב

האסתטיקה של פינת האוכל היא חשובה וצריכה להתאים גם למראה של שאר החלל. חשבו על עיצובים שונים של שולחנות שמוצאים חן בעיניכם. אם זה שולחנות מינימליסטיים או שולחנות עם מרקם ועיטורים- אתם יכולים לבחור מבין סגנונות אסתטיים שונים.

 

הפונקציונליות של השולחן

כשאתם בוחרים שולחן חשוב שתבחרו באחד שמתאים לצרכים ולשימושים שלכם. לדוגמה, אם אתם נוטים לארח אתם יכולים לבחור בשולחן נפתח שיכול להציע לכם מקומות ישיבה נוספים. אם אתם רוצים שיהיה יותר קשר עין בין כל היושבים סביב השולחן- שולחן עגול יכול להתאים לכם מאחר והוא מאפשר ישיבה משותפת נוחה וגמישה יותר.

שולחן עגול

ישיבה נוחה

השולחן לא יכול לעמוד בפני עצמו- הוא צריך לצידו כיסאות נוחים. בחרו בכיסאות שיספקו נוחות ותמיכה לגב, תוך כדי התחשבות בגובה ורוחב הכיסאות ביחד לגובה השולחן. ודאו שיש מספיק מקום לרגליים בין הכיסאות לבין השולחן כך שכולם יוכלו לשבת בנוחות.

 

לסיכום

בחירת שולחן האוכל המושלם דורשת מכם התחשבות במספר גורמים, אבל בסופו של דבר אם תקחו את כל אלה בחשבון תוכלו למצוא את השולחן המתאים ביותר לפינת האוכל שלכם.

שולחן עגול

אולי יעניין אותך גם

בית חולים
5 סיבות לרכישת מיטה סיעודית

מקרים סיעודיים דורשים טיפול הולם. פעילויות שגרתיות שאינן עניין של מה בכך עבור האדם הטיפוסי, יכולות להיות מורכבות למדי בטיפול הסיעודי, ועל כן דורשות התכווננות

קראו עוד »
רהיטים שצריך לבית חדש

אחרי כל כך הרבה שנים באותו הבית, בשעה טובה מצאתם את הבית החדש שלכם שאליו תעברו ממש בשבועות הקרובים. האריזות בעיצומן וההתרגשות בשיאה, תאריך ההובלה

קראו עוד »