חיפוש

התאמת עיצוב פנים לאנשים בבית

כמעצבי פנים אנו נעזרים בכשרון ובחזון שלנו כדי ליצור עיצובים נפלאים עבור החללים של הלקוחות שלנו, אך אל לנו לשכוח שמישהו יצטרך לגור בחלל הזה אחרי שעבודתנו תסיים. הוא צריך לחוש שהחלל נראה בדיוק כפי שרצה שיהיה, מאפשר לו להרגיש בנוח ומעורר בו תחושה של ביתיות נעימה. לכן חשוב כל כך להתאים את עיצוב הפנים לאנשים שעומדים להשתמש בו ולהתחשב בטעמם ורצונותיהם. 

 

שירי שלום מעצבת פנים

שירי שלום הינה מעצבת פנים לבית בעלת נסיון רב בעיצוב חללים לצורכי עבודה ומגורים תוך התחשבות מירבית בצרכי הלקוח. כל חלל הינו מקום שבו צריך הלקוח לחוש בנוח, להרגיש בבית ולמצות את פונטציאל השטח שברשותו. שירי שלום מתמחה ביצירת עיצובים אוט קוטור, בהתאמה אישית לכל לקוח, באמצעות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים ובניצול מקסימלי של החלל תוך שימת דגש על פרקטיות מבלי לוותר על ייחודיות.

מעצבת פנים לבית

התאמת עיצוב פנים לאנשים בבית

בית המגורים שלנו או המשרד שבו אנו עובדים הינם המקומות שבהם אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו. מסיבה זו חשוב שהם יהיו נוחים, קלים לניקוי ולארגון, מעוררי השראה, מרגיעים ומעניקי תחושת בית ושייכות. צריך יד אמן כדי לרקום פרקטיות עם יצירתיות מבלי לוותר על ייחודיות.

שירי שלום הינה מעצבת פנים מיוחדת במינה אשר בשילוב עם בעלה האדריכל מתעדכת כל העת בכל מה שחם בעולם העיצוב, בחומרים ובטקסטורות על מנת לספק לכל לקוח התאמה מלאה בין רצונותיו לניצול מלא של החלל שברשותו.

 

כיצד ניתן לשלב בין החזון של המעצב לבין רצונותיו של הלקוח?

המפתח להשגת שילוב מנצח בין חזונו היצירתי של המעצב ובין רצונותיו של הלקוח הינו הקשבה לצרכיו, למשאלות ולחלומות שלו והיכרות מעמיקה עם מבחר רחב של חומרי גלם, צבעים, מרקמים וטקסטורות שיוצרות הרמוניה של קוים נקיים, סדר וארגון, ניצול נכון של החלל ותחושת התרגשות בכל פעם כשנכנסים אליו בשילוב עם הרגשה נינוחה של שייכות.

מעצבת פנים לבית

שחור הוא הלבן החדש

רוב הדירות בישראל מסויידות בצבע לבן ונדיר למצוא דירה או משרד צבועים בשחור. יש לכך סיבות רבות, החל מכך שהשחור מסמל אבל ועצב, רגשות קשים, צבע הבולע את כל הצבעים האחרים, אך שחור הוא גם מלך האלגנטיות, הנקיון והפשטות המתוכחמת. דירה המעוצבת באלמנטים שחורים מעניקה לחלל דרמטיות, מלכותיות ופאר. שירי שלום הינה מעצבת פנים המתמחה בעיצוב בשחור תוך שמירה על אסטתיות ואיזון המעניקים לחלל שלכם מראה ייחודי ומלא הדר.

 

לסיכום

שירי שלום הינה מעצבת פנים אשר יוצרת עיצובי אוט קוטור לכל לקוח בנפרד תוך התחשבות מירבית בצרכים וברצונות שלו. שירי שלום מתמחה בעיצובי פנים בצבע השחור, תוך שמירה על אסטתיקה, מראה נקי ומסודר, פרקטיות ויצירתיות  מבלי לוותר על ייחודיות.

מעצבת פנים לבית

אולי יעניין אותך גם