חיפוש

רק גיאורגיה! הכל על החופשה הבאה שלכם בארץ האהובה

גיאורגיה היא אחת המדינות הפופולריות ביותר בקרב מטיילים מישראל – היא משלבת נופים ואטרקציות, אוכל מעולה, אווירה טובה ומחירים ללא תחרות. ככזו, היא מושכת אליה תרמילאים, משפחות, זוגות וכל מה שביניהם. סקרנים? לפניכם כל מה שכדאי לדעת.

 

5 סיבות לטייל בגיאורגיה

נוסף להמלצות חמות, יש לא מעט סיבות לטייל בגיאורגיה וריכזנו לפניכם את החשובות שבהן:

  • מחיר: אם בעבר חופשה בחוצלארץ הייתה שמורה לעשירים, כיום השמים פתוחים לכולם, מה שהוביל לעליית מחירי התיירות, אבל לא בגיאורגיה – מדובר באחד היעדים הזולים לחופשה, למרות שמדובר במדינה מפותחת יחסית.
  • קולינריה: גם אם אתם בררנים באוכל לא תתקשו להסכים על כך שהאוכל הגיאורגי הוא מבין הטובים בעולם – גבינות, בשרים, קינוחים מושחתים והמון פחמימות.
  • טבע: הנופים בגיאורגיה עוצרי נשימה אבל חוץ מטבע פראי, גיאורגיה מרשימה ביכולתה לשלב בינו לבין ערים מודרניות וכפרים שהזמן עמד בהם מלכת.
  • אנשים: כולם בגיאורגיה סופר נחמדים, גם אם אינם שולטים באנגלית היטב. זהו ללא ספק אחד המקומות עם הכי הרבה אנשים מחוייכים ושוחרי כבוד. תענוג אמיתי.
  • אווירה: אווירת הטיול בגיאורגיה מלאת תחושת ביטחון, גם עבור אלה המטיילים בגפם או מי שמסתובבים בשווקים ובסמטאות בשעות הערב.

גודאורי

אטרקציות בגיאורגיה

כפי שכבר הבנתם, בגיאורגיה יש הכל מהכל – היסטוריה וקידמה, טבע וחוויה אורבנית והאוכל בה מהווה אטרקציה בזכות עצמו, כך שלא משנה באיזה הרכב אתם מטיילים ומהם תחומי העניין שלכם, לא יהיה לכם משעמם.

ובכל זאת, יש אטרקציות שאסור לפספס, כמו המרחצאות החמים. נכון שיש כאלה בכל העולם אך בגיאורגיה מדובר בחוויה אותנטית ומרוממת נפש, אשר בניגוד מוחלט להווייתה, נמצאת בלב הכרך הסואן.

אטרקציה נוספת שתאפשר לכם להכיר את המקומיים ואת דרכיהם המסורתיות ולהתענג על הדרך, היא סיור במרתף יין – הזדמנות לפגוש בשיטת התססה מסורתית שכמעט פסה מן העולם והטעמים? אוהו! תצטרכו לטעום כדי להבין על מה הבאזז.

ולסיום, אי אפשר שלא להזכיר את גיאורגיה החורפית והאפשרות ליהנות בה מחוויית סקי מוצלחת למדי, מבלי לקחת משכנתא – עיירת הסקי גודאורי מציעה שלל מסלולי גלישת סקי וסנובורד עם מלונות מפנקים במיוחד ואווירה צעירה ותוססת שלא נופלת מאתרי סקי מפורסמים בעולם.

 

הזמן הטוב ביותר לטוס לגיאורגיה

שאלת השאלות והתשובה תלויה בכם ובהעדפות שלכם. אם אתם רוצים ליהנות מטיול באוויר הפתוח חודשים יוני עד אמצע יולי וספטמבר-אוקטובר הם הזמן הטוב ביותר. עם זאת, לחורף יש קסם משלו, במיוחד לחובבי סקי ובאופן כללי, לא משנה מתי תבקרו בה, תמצאו אותה שוקקת חיים – רק אל תשכחו לקחת מטריה.

לסיכום, גיאורגיה היא יעד מופלא לטיול בכל הרכב ועונה והיתרון הבולט ביותר שלה הוא האפשרות לתכנן את חופשת החלומות ולהישאר עם עודף בכיס. טיסה נעימה!

גודאורי

אולי יעניין אותך גם