חיפוש

החברים מנצחים אותך בפוקר? תתחיל להתאמן!

הגיע הזמן להתחיל להתאמן בפוקר, כי לא ייתכן שהחברים מנצחים אתכם שוב ושוב! בדיוק בשביל זה יש לכם פוקר מקוון אשר מאפשר לשחק בחינם וללא הפקדה. באופן הזה, בפעם הבאה שתגיעו לשולחן עם החבר'ה, אתם תראו להם מאיפה הדג עושה את מה שהוא עושה.

אם נמאס לכם להפסיד שוב ושוב, לנסוע הביתה ולתהות באיילון מה עשיתם הפעם לא טוב בשולחן, כנראה שהגיע הזמן לשפר את מיומנויות הפוקר שלכם. כדי לעשות זאת, אתם תצטרכו להתאמן בעזרת פוקר אונליין אשר יהיה לכם זמין 7\24 מול שחקנים בכל הרמות ומכל פינה בעולם. בתוך כך, המיומנויות שפוקר מקוון יכול לעזור לכם לשפר הן:

  • מהירות תגובה: תוכלו עם הזמן לשפר את התגובה שלכם למהלכים של שחקנים.
  • אסטרטגיה: עם הזמן האסטרטגיה משתפרת כתוצאה מהבנת המשחק לעומק.
  • קבלת החלטות: לומדים לקבל החלטות נכונות שאינן תלויות בשיקולים חברתיים (שקיימים בשולחן עם החבר'ה) והסחות דעת.
  • מיקוד: לומדים להתמקד במה שחשוב, שזה המצב הנוכחי בשולחן.

 

פוקר אונליין: משפר את היכולת לקרוא אנשים? – כן ולא

בסופו של דבר, פוקר הוא משחק אשר מבוסס על מזל, הסתברויות וכמובן סטטיסטיקות. אבל, פוקר כולל גם את היכולת לזהות בלופים, כמו גם את היכולת לקרוא אנשים ודפוסי התנהלות או התנהגות של שחקנים בשולחן. בסופו של יום, זה משהו שפוקר אונליין לא יכול לעזור לכם לשפר.

בכל הנוגע לקריאת אנשים וזיהוי בלופים, תצטרכו להקפיד לשחק בשולחן עם החבר'ה כדי להשתפר בכך. עם זאת, אתם תוכלו להשתפר בכל האספקטים האחרים של פוקר. בפועל, עצם העובדה שמתמקצעים במיומנויות שונות, זה בעצם מאפשר למוח לפנות זמינות עבור מיומנויות אחרות. במקרה הזה, עבור קריאת אנשים ובלופים.

פוקר אונליין

פוקר אונליין משפר יכולת קריאת אנשים בצורה עקיפה

כאמור, פוקר אונליין בהחלט יכול לשפר את היכולת לקרוא אנשים ולזהות בלופים בשולחן, אבל בצורה עקיפה. תוכלו ללמוד לזהות כל מיני סממנים לבלופים, כמו למשל:

  1. קצב נשימה של שחקנים כאשר הם מבלפים.
  2. שינויים בטון הדיבור בעת בלוף.
  3. הימנעות מיצירת קשר עין כשיש יד מבלפת לשחקן.
  4. התלהבות יתרה של שחקן עקב בלוף (זה נקרא "פיצוי יתר" בפסיכולוגיה).

מעבר לסממנים הנ"ל, שחקנים מבלפים יכולים לפעמים להיראות עצבניים או חסרי מנוחה. זה בעיקר יתבטא בסממנים הבאים:

  1. התעסקות עם הידיים.
  2. נקישת אצבעות.
  3. תיפוף קל על השולחן.
  4. הקפצה של הרגל.
  5. משחק עם הצ'יפים, עוויתות קטנות בפנים וכולי.

פוקר אונליין

לסיכום, איפה הכי כדאי לשחק פוקר אונליין? – 7xl פוקר

בסופו של דבר, כאשר מחפשים פלטפורמה מקוונת למשחקי פוקר, ההמלצה היא תמיד לבחור בפלטפורמות הכי מאובטחות שיש. כמו כן, אנחנו מאוד ממליצים להקפיד על חוויית המשתמש בפלטפורמה. יתרה מכך, חלק מהאתרים גם מחלקים בונוסים חינם, אז שימו לב לזה.

אחד האתרים המובילים בתחום בימינו הוא אתר 7xl פוקר, הפלטפורמה בה תוכלו להתמקצע ולשפר את היכולות שלכם באחד מהמשחקים הכי אהובים בעולם כולו. אם אתם מרגישים שהשולחן קורא לכם, זה הזמן להירשם בכמה קליקים ולהנות ממשחק חינמי, בהפקדה, עבור אימון וכולי.

פוקר אונליין

אולי יעניין אותך גם