חיפוש

כך תעצבו את חדר האמבטיה עד הפרטים הכי קטנים

החלטתם לעצב מחדש את חדר האמבטיה? תתחדשו! עיצוב חדר אמבטיה דורש התעמקות וירידה לפרטי פרטים, וזאת כדי לקבל תוצאה טובה ונוחה, המתאימה לצרכים שלכם ולצרכי המתרחצים בחדר. חדר אמבטיה הוא חדר חשוב בבית, כזה שנמצא בשימוש יומיומי. נוחות בחדר האמבטיה תשפיע על כל החוויה בבית, ולכן אנו ממליצים להקדיש זמן ומחשבה לפני שיפוץ או עיצוב מחדש.

אחת הבחירות החשובות שתידרשו אליהם בתהליך של עיצוב מחדש היא בחירה של אריחים. בחירת האריחים מתחלקת למעשה לשני חלקים: בחירת ריצוף ובחירת חיפוי. הריצוף הוא, כמובן, האריחים שיונחו על הרצפה. החיפוי הם האריחים שיוצמדו לקיר כראוי לחדר רטוב ומלא באדים.

בחירת הריצוף והחיפוי היא חשובה ביותר ומהווה למעשה את ליבת עיצוב חדר האמבטיה שלכם. יש לשים לב שהריצוף שתבחרו מתאים לחדר האמבטיה, ואינו מחליק ומסוכן. בנוסף, כדאי לבחור בחומרים ידידותיים וקלים לניקוי, כדי שתוכלו לשמור על חדר האמבטיה מתוחזק ברמה גבוהה וללא מאמץ מיותר.

בבחירת הריצוף והחיפוי תפגשו אינסוף אפשרויות. כדי שתצליחו להישאר ממוקדים ולקבל החלטה, נמליץ לכם לגבש תקציב מראש ולהיצמד אליו, כדי לשמור על גבולות גזרה ברורים. בנוסף, כדאי להשוות אריחים ומוצרי סניטציה בין 2 או 3 חנויות בלבד, ולא יותר. נסו לחשוב יחד לפני ההגעה לחנות, מהו המראה שאתם מחפשים, כמובן תוך התחשבות בעיצוב של שאר הבית.

האם תעדיפו לוק כפרי, לוק תעשייתי מחוספס, לוק מודרני יותר או בכלל משהו אחר? האריחים שתבחרו יכולים להיות אריחים חלקים, אריחים במראה שיש, אריחים מצוירים, אריחים דמויי פרקט – ועוד. השמיים הם הגבול, ונסו להישאר ממוקדים כמה שניתן כדי לא ללכת לאיבוד.

שימו לב גם למידות חדר האמבטיה שלכם, לעיצוב הפנימי שלו, והיכן ממוקמות נקודות המים והחשמל. אלה פרטים קטנים וחשובים, שיכולים להשפיע על העיצוב הסופי וגם על הבחירות שתעשו בדרך.

ומכיווו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, לא נשכח לדאוג למגבות רחצה באמבטיה. בדרך כלל, ניתן למצוא באמבטיה מגבות משני סוגים – מגבות גוף ומגבות ידיים. התאמת הצבעים של המגבות היא אחד מהפרטים שמשפיעים מאוד על המראה הכללי. אין יותר מבאס מחדר אמבטיה מעוצב ומוקפד, שתלויות בו מגבות ישנות ומרופטות, בצבעים מקריים שלא מתכתבים עם העיצוב הכולל.

בחירה נכונה של מגבות, באיכות גבוהה ובצבעים המתאימים לעיצוב הכללי, היא הטאצ' הסופי שתצטרך האמבטיה החדשה והמעוצבת שלכם בדרך למראה ההרמוני המושלם.

צבעי מגבות הגוף והידיים שתתלו באמבטיה יכולים להיות משלימים לצבעי העיצוב שבחרתם. לדוג', באמבטיה בגווני אפור וירוק נתלה מגבות בגוונים דומים כך שישתלבו בעיצוב הקיים. אפשרות נוספת, במידה ובחרתם בעיצוב סולידי ומונוכרומטי, היא להפוך את המגבות לפריט דומיננטי שמוסיף צבע ועניין ולתלות, למשל, מגבות בגווני אדום באמבטיה שעוצבה בשחור ולבן.

לעצב את חדר האמבטיה

אולי יעניין אותך גם