חיפוש

האם כדאי לקנות רכב מסוחרי רכבים?

קנייה של רכב מסוחרי רכבים יכולה להיות זולה יותר בצורה משמעותית, אולם לא פעם אנחנו חוששים שהרכב שנקנה יהיה חתול בשק. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מהם המקרים שבהם כדאי לכם לקנות רכב מסוחר רכבים, וכמובן כאשר מבצעים קנייה כזו על מה אסור לוותר. בצורה הזו תוכלו גם לקבל את הרכב במחיר שנוח לכם, וכמובן לדעת שבחרתם רכב איכותי ואמין.

 

קניית רכב מסוחר רכבים

קנייה של רכב יד ראשונה מהחברה היא הוצאה לא מבוטלת, וכמובן שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו הוצאה כזו. הפתרון שבו בוחרים לא מעט אנשים הוא קנייה של רכב מסוחר רכבים. היתרון המובהק של קנייה מסוחר הוא במחיר. המחיר שאותו סוחר רכבים יציע לכם יהיה בוודאי נמוך יותר מזה שאותו החברה תציע לכם עבור דגם דומה.

יחד עם זאת, כאשר אנחנו קונים רכב מהחברה אנחנו מקבלים יחד איתו אחריות מלאה על כל תקלה, דבר שגם נותן לנו שקט נפשי, וגם מאפשר לנו לדעת שבמקרה של תקלה יש למי לפנות. בסוחרי רכבים התמונה מעט שונה, ואנחנו בחברת קאר אקספרס כאן כדי לעזור לכם להבין איך לקנות רכב מסוחר רכבים בצורה חכמה.

 

קנייה מסוחר אמין

הטיפ הראשון שעליו תקפידו הוא לקנות את הרכב רק מסוחר רכבים אמין. בין אם מדובר על חברה גדולה בעלת מוניטין ובין אם על סוחר פרטי, עליכם לוודא היטב שאתם עובדים מול אדם אמין, רצוי כזה שקיבלתם עליו המלצות. בשוק הרכב ישנן לא מעט הונאות, וחבל שגם אתם תפלו קרבן לאחת כזו. הצעד הראשון בדרך לקנייה מוצלחת של רכב מסוחר רכבים הוא לוודא שמדובר על סוחר אמין.

 

ביצוע בדיקה מקיפה

אחרי שראיתם את הרכב והוא נראה לכם כמו משהו שהייתם רוצים לקנות, הגיע הזמן לבדוק שגם מבפנים הוא נראה טוב. כמובן שלכם אין את היכולת לשפוט את המצב, ולכן יש לקחת את הרכב למכון שמבצע בדיקות מקיפות לרכבים. במכון כזה יבדקו את הרכב שלכם בצורה מדוקדקת, ויאתרו כל תקלה במערכות הפנימיות של הרכב, במידה והיא קיימת כמובן.

 

קבלת אחריות

הדבר האחרון שאותו כדאי לקבל מהסוחר הוא אחריות על המוצר. סוחר שמציע אחריות מסוימת על הרכב שהוא מוכר לכם הוא כנראה סוחר שנותן לכם סחורה טובה. אם הוא לא מוכן לתת לכם אחריות, כדאי למצוא סוחר אחר.

 

לסיכום

קנייה של רכב מסוחר רכבים יכולה להיות משתלמת, בעיקר אם מקפידים על קנייה מסוחר אמין, כזה שאנשים שאנחנו מכירים נתנו לנו המלצות עליו, ובנוסף, ביצוע בדיקה מקיפה לרכב במכון מוסמך שאליו הגענו בכוחות עצמנו. בנוסף, בקשו מהסוחר להציג אחריות מסוימת על הרכב, כדי להיות בטוחים שהרכב שקניתם הוא רכב טוב, ולא כזה שהסוחר משווק לכם רק כדי להיפטר ממנו בהקדם.

סוחרי מכוניות

אולי יעניין אותך גם