חיפוש

בודקים את הסטטיסטיקה: האם גישור גירושין עובד?

בזמן האחרון אתם מרגישים שיש סדק בזוגיות שלכם, שאין תקשורת, שיש אוירה של לחץ ומתח בבית והחלטתם להתגרש? דעו שגישור לפני גירושין יכול למנוע מאבקים אין סופיים בבתי המשפט תוך פגיעה בכם ובילדים. הכירו את סיגל גאיה כסיף, עורכת דין ומגשרת שתלווה אתכם בדרך אל הפרידה הבריאה באמצעות הסכם גירושין שעונה על רצונות שני הצדדים לתקשורת טובה יותר למענכם ולמען הילדים.

 

האם גישור גירושין עובד?

זוגות העומדים בפני משבר גירושין מגלים עד מהרה שהמאבקים המתישים בבתי המשפט על משמורת ורכוש הופכים למסחטת כספים ומשפיעים על כל תחומי החיים, הקריירה והילדים ולפעמים הפגיעה היא בלתי ניתנת לתיקון.

כדי לעבור את כל זה בשלום בלי מאבקים, בתוך זמן קצר ובאוירה מכבדת, קשובה ורגועה, תוכלו להגיע להסכם גירושין המכליל את רצונות שני בני הזוג ולשמור על תקשורת טובה גם לאחר הגירושין למענכם ולמען הילדים. סיגל גאיה כסיף הינה מגשרת זוגית לפני הגירושין ועורכת דין לדיני משפחה ונדל"ן בעלת נסיון של כ- 20 שנה ומומחית בסיוע לזוגות לצלוח את משבר הגירושין בהצלחה.

גישור גירושין

מהו גישור גירושין?

גישור גירושין הוא דרך הרבה יותר תרבותית, מכבדת ונעימה לסיים את הקשר הזוגי ולהגיע להסכם גירושין בלי התנצחויות בבתי המשפט וללא מאבקים. כשכל צד מביע את רצונותיו, מרגיש שמקשיבים לו ומבינים את צרכיו, הכל נהיה הרבה יותר פשוט.

חשוב לתת לעולם הרגשי, לאבל על הקשר שהגיע לסיומו ולחששות לקראת העתיד מקום בטוח ומוגן ולהתיר את הקשר הזוגי שהסתיים בצורה מתחשבת וקשובה.

 

מהו הסכם הגירושין?

הסכם הגירושין הינו כל מה שאתם מתחייבים זה לזה החל מחלוקת הרכוש, המשמורת על הילדים, תיאור שיתופי הפעולה לאחר הגירושין בכל הנוגע לנסיעות עם הילדים לחו"ל, לימודים, חוגים, הוצאות ותשלומים וכל הנוגע למזונות וחלוקת כספים שהצטברו בחשבונות המשותפים. ההסכם מקבל תוקף משפטי כשהוא נחתם על ידי שופט בית המשפט או דיין בבית הדין הרבני.

גישור גירושין

מהם יתרונות גישור הגירושין?

לגישור הגירושין יתרונות רבים, אך אלו הם הבולטים שבהם:

  • חיסכון כספי משמעותי – במקום שכל צד יממן ממיטב כספו עורך דין, תוכלו להעדיף תהליך גישורי שהינו זול משמעותית.
  • להגיע להסכם מהר יותר – במקום שנים של התנצחויות בבתי המשפט ודיונים שלא נגמרים, תוכלו פשוט לסיים את התהליך תוך מספר חודשים ואף שבועות.
  • תקשורת טובה יותר – במהלך וגם לאחר הגירושין תוכלו לשוחח בסביבה מכבדת ולשמור על תקשורת טובה לכל אורך הדרך.

 

לסיכום

גישור לגירושין הוא הדרך המכבדת והנוחה ביותר בדרך אל הסכם גירושין באמצעות הבנת הצרכים של כל אחד מן הצדדים, מתן מקום לרגשות ולפחדים ומתן כלים לתקשורת בריאה ונכונה יותר במהלך ולאחר הגירושין עם עו"ד ומגשרת מנוסה שתלווה אתכם לאורך כל התהליך.

גישור גירושין

אולי יעניין אותך גם