חיפוש

האם גורי פיטבול פחות ממושמעים מגורים אחרים?

זן הפיטבול הוא זן כלבים שמגיע אלינו מאמריקה. כלבי הפיטבול נחשבים לכלבים חזקים מאוד, ובעבר הם היו משמשים לתקיפה. לא מעט אנשים שואלים את עצמם האם כדאי להכניס לבית גור של פיטבול, כיון שלא פעם אנחנו שומעים שמדובר על כלבים לא ממושמעים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין האם השמועה הזו הנכונה, וגם כדי לתת לכם טיפים שיעזרו לכם לגדל פיטבול.

 

כלבי פיטבול

הפיטבול הוא זן כלבים אמריקאי שנחשב לכלב חזק בעל סף כאב גבוה מאוד. היום השימוש העיקרי שלו הוא בתור כלב שמירה לאור העובדה שקרבות כלבים הוצאו מחוץ לחוק ברוב מוחלט של מדינות העולם. עם זאת, יש אנשים שאוהבים את הפיטבול בלי קשר לתכונות שלו ורוצים לגדל אותו בתוך הבית.

אם גם אתם מעוניינים לגדל פיטבול, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שיהפכו את הגידול שלו לפשוט יותר. עליכם לדעת שאמנם נהוג לומר שכלבי פיטבול יכולים להיות פחות ממושמעים מאשר כלבים אחרים, אבל כאן נסביר לכם איך למנוע את המצב הזה. למידע נוסף היכנסו לאתר הכלבלב שלי, אבל בינתיים בואו נתחיל.

גורי פיטבול

תהליך אילוף נכון ומקצועי

הדבר הראשון שאותו יש לעשות הוא לאלף את הכלב בצורה מקצועית עד כמה שאפשר. אילוף של כלב הוא תמיד תהליך מורכב, אך כאשר מבצעים אותו נכון הוא יכול להוביל למצב שבו הכלב פועל בדיוק בצורה שהיינו רוצים. בהנחה שאין לכם ניסיון עשיר בתחום אילוף הכלבים ואתם רוצים להכניס פיטבול לבית, פנו לקבלת ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לבצע את התהליך בצורה טובה.

 

הקפדה על החוקים

כלבי הפיטבול נחשבים לפי החוק בישראל לכלבים מסוכנים. מלבד החוקים הרגילים שחלים על כל כלב באשר הוא, אם אתם מחזיקים בפיטבול עליכם לסרס אותו על פי החוק. הסירוס גם יעזור לכם לשמור על הבריאות של הפיטבול, ולמנוע מצב שבו הוא נדבק במחלות שונות. לסירוס לא אמורה להיות השפעה על התפקוד שלו.

גורי פיטבול

תנו לכלב להוציא אנרגיה

כלבי הפיטבול הם כלבים ספורטיביים מאוד שזקוקים להרבה זמן של פעילות גופנית והוצאת אנרגיה. בלי שיש לכם את היכולת לתת לכלב את הזמן והמרחב הדרושים לכך, לא כדאי להיכנס לגידול שלו כלב פיטבול שלא יקבל את הדברים הללו עלול להוציא את האנרגיה הזו בתוך הבית שלכם, דבר שכלל הנראה אתם רוצים להימנע ממנו.

 

לסיכום

על אף הסטיגמה הרווחת עליהם, כלבי פיטבול יכולים להיות כלבים נהדרים למשפחה שלכם. הכלב נחשב לכזה שנאמן מאוד למשפחה שלו, ויוכל גם להגן עליכם בעת הצורך. חשוב להבין שלפיטבול יש טבע אלים יותר מאשר כלבים אחרים ולכן חושב לאלף אותו בצורה נכונה. תנו לכלב שלכם להוציא אנרגיות לעיתים קרובות, כדי שהוא לא יוציא אותן עליכם. כמובן הקפידו על החוקים שיש בנוגע אליו.

גורי פיטבול

אולי יעניין אותך גם