חיפוש

האלפיון העליון:  6 מוצרים שיגרמו לכם להרגיש מיליון דולר

את רמת החיים ניתן לשדרג בקלות באמצעות מוצרים מפנקים המקנים תחושה מפנקת ואמידה. מוצרים כאלו אומנם עולים לא מעט, אך הם הופכים כל חוויית אירוח למפנקת ומזמינה יותר. מוזמנים להכיר את המוצרים שיגרמו לכם להרגיש מיליון דולר.

 

ג'קוזי בבית או בחצר

הדבר הראשון שכדאי לשלב בגינה הוא ג'קוזי. ג'קוזי יכול להתאים לבית או לגינה, ניתן לחמם את טמפרטורת המים שבג'קוזי כך שהוא יוכל להתאים להתקנה גם בחצר פרטית. ברכישת ג/קוזי חשוב לבחור ג'קוזי מחברה מוכרת ואמינה בעלת מוצרים איכותיים. מוצר איכותי העומד בכל התקנים המחמירים הוא גם מוצר שמחירו לא זול. אל תתפתו לרכוש זול. בררו על איכות המוצר ועל השירות שתקבלו לאחר הרכישה.

 

אביזרים לג'קוזי

אם יש לכם ג'קוזי בחצר, הגיע הזמן לשלב בו אביזרים מפנקים שישדרגו ויגוונו לכם את החוויה כל פעם מחדש. תוכלו להוסיף בידור ומוזיקה המאפשרים שכיבה נינוחה בג'קוזי תוך צפייה בסרט נחשק. לצד אביזרים כאלו תוכלו להוסיף גם אביזרים פשוטים יותר כמו כרית ספא לנוחות מירבית בזמן השהייה בג'קוזי.

 

מבשמי אוויר בבית

בית שיש בו אווירה נעימה בעלת ריחות טובים הוא בית שכיף להיכנס אליו. דאגו לרכוש לכל חדר בביתכם מבשם אוויר אוטומטי ומרענן. ניתן לרכוש מכונות אדים המשחררות אדים של ריחות נעימים בהתאם לבחירתכם. ניתן לרכוש מבשמים כאלו בחנויות סבון יעודיות. אתם יכולים להפוך את הבית שלכם לבעל ריח מרענן שיהפוך לסימן היכר שלכם.

 

מראות בכל חדר

מראה יוצרת תחושת מרחב. דירות רבות מכילות פרוזדורים או חדרים המקנים תחושה של מרחב קטן. כדי להגדיל את מראה החדר ולקבל תחושה של מיליון דולר, ההמלצה היא להתקין מראות במקומות המתאימים. ניתן לשלב מגוון עיצובים באמצעות שילוב מראות בחדר, כך שההמלצה היא להיעזר במעצב פנים לצורך התאמה מושלמת של נראות חלל החדר לתחושת הביתיות והיוקרה שאתם רוצים להרגיש.

 

ריהוט חצר

אם יש לכם חצר או מרפסת, תוכלו לרכוש ריהוט מותאם לגינה עבורם. כך תוכלו לאחר יום עבודה מעייף ושגרתי, לשבת ולהתרענן בחצר הפרטית שהפכה למפנקת עם פינת ישיבה נוחה. ריהוט חצר צריך לכלול שולחן, כיסאות ובעיקר, פינת ישיבה בה תוכלו פשוט לרבוץ ןלהנות מהחיים.

 

מטבח חוץ

מטבח חוץ יהפוך את חווית האירוח שלכם למפנקת יותר. אין כמו לשבת בחצר או במרפסת, תחת כיפת השמיים, להכין בשר על הגריל ולהנות מהכנה וארוחה משותפת… אם יש לכם שטח מספיק גדול בחצר כדאי שתשקיעו במטבח חוץ לצד פינת הישיבה. כך תהנו מכל העולמות בחצר אחת.

 

לסיכום

מוצרים רבים יכולים להקנות לנו הרגשה של מיליון דולר כמו שסיכמנו כאן. אך אל תטעו לחשוב שהם הדרך לאושר. כי העושר לא מתחיל במוצרים. הוא מתחיל בתוך ליבו של האדם פנימה. פעמים רבות נרכוש משהו חיצוני כדי לסייע לעצמנו רגשית, אך לא כדאי לבלבל בין שניהם. בהצלחה.

ג'קוזי

אולי יעניין אותך גם