חיפוש

דימיון מודרך באמצעות NLP

מי שמכיר את 2 התחומים שצוינו בכותרת לעיל וודאי שואל את עצמו – איך אפשר לשלב בין השתיים? הרי זה ידוע שמדובר בשתי שיטות נפרדות עם מכנה משותף אחד. שמענו על דמיון מודרך שמתבצע במסגרת NLP והחלטנו שאנחנו רוצים לבחון את הנושא באופן מעמיק ולהבין איך זה בא לידי ביטוי ומה חשוב לדעת על כך. הישארו אתנו ותצאו מומחים בעניין.

 

מה זה דמיון מודרך?

אם הגעתם לכאן ללא ידע מעמיק אודות דמיון מודרך ו – NLP, אתם יכולים להיות רגועים. שכן, נעשה לכם סדר בראש קודם כל ורק לאחר מכן נסביר מה זה אומר דמיון מודרך באמצעות NLP. אז דמיון מודרך זו בעצם תקשורת שאנחנו מבצעים עם התת מודע שלנו. הליך שכזה מתבצע במצב שבו הגוף חווה רגיעה והרפיה.

תחושה זו מאפשרת למודע שלנו לנוח, כך שניתן להגיע בקלות אל התת מודע. הדמיון המודרך מאפשר לסגור פינות מהעבר. כלומר, להסתכל על קשיים שחווינו ונטמעו בנו עם השנים. בנוסף לכך, ניתן גם לשנות דפוסי פעולה שנוצרו בתת מודע עם השנים והם מהווים מכשול להשגת מטרות שונות.

מה זה דמיון מודרך

ומה זה NLP?

NLP  הינה שיטת טיפול ייחודית שמאפשרת לכל אחד להגיע אל התת מודע. בדרך כלל, מדובר בהליך שמתבצע יחד עם מטפל שהוסמך בשיטה זו. גם כאן, מתאפשר להגיע אל התת מודע ולבטל אמונות ודפוסים שנטמעו בנו עם השנים.

מי שעברו טיפול משמעותי באמצעות שיטה זו, יוכלו לומר לכם כי היא מאפשרת להביא בסופו של דבר לשינויים מהותיים בחיים. יש מי שלמדו את שיטת NLP-PLUS ומאז הם השיגו מטרות שונות שהציבו לעצמם לאורך השנים.

ומה זה NLP

דמיון מודרך באמצעות NLP

אם קראתם את השורות שלעיל בעיון רב, אתם מבינים שמדובר בעצם בכלי שמאפשר להגיע לשינוי מיוחל. השינוי יכול להיות השגה של מטרה כלשהי ו\או יצירה של חוויה בהווה שמאפשרת להגיע לתחושת נינוחות בגוף ובנפש. עובדה זו מאפשרת לכם להבין כי מי שחווים חרדות באופן יום יומי, יכולים ליהנות מהכלי הזה שיכול להפחית את החרדות באופן משמעותי.

 

למי זה מתאים?

ניתן לבצע הליך של דמיון מודרך באמצעות NLP על ילדים, בני נוער, מתבגרים וגם קשישים. מי שרוצה להתנסות יכול לשמוע קטעי אודיו של דמיון מודרך שמופצים ברחבי הרשת. ניתן לשמוע אותם בין היתר בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • יוטיוב
  • אינסטגרם ועוד

מי שכבר מכירים את התחום ורוצים לעבור הליך משמעותי, יכולים לפנות אל גורם מוסמך ולעבור סדרת טיפולים שתאפשר לו להגיע אל מעמקי הנפש שלו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה דמיון מודרך באמצעות NLP. בשלב זה, אתם כבר יודעים בדיוק במה מדובר, כך שעליכם רק למצוא זמן פנוי כדי להתחבר אל התת מודע שלכם באופן מעמיק.

דימיון מודרך באמצעות NLP

אולי יעניין אותך גם