חיפוש

מאחסנים בטוח – אילו פתרונות איחסון קיימים בימינו?

בואו נודה בזה: אין דבר כזה פתרון אחסון מחסן בגודל אחד שמתאים לכולם. בימינו, יש אינספור אפשרויות לאחסן את המלאי שלכם – ערימת מוצרים על משטחים היושבים ישירות על הרצפה, שימוש במדפים מתגלגלים ומעברים נעים וכל כך הרבה אסטרטגיות ביניהם. החוכמה היא להבין איזו מערכת אחסון תייעל את השטח הפנוי שלכם תוך שיפור הפרודוקטיביות התפעולית של הצוות שלכם והיכולת האיחסון שלכם.

מציאת מערכת האחסון הנכונה במחסן היא בגדר מדע, מכיוון שהיא תדרוש ממך לשקול מגוון משתנים כמו גודל המוצר, האריזה ויחס המחזור שלכם. נוסף על כך, בחירת מערכת אחסון מושפעת לרוב מהנפח העצום של הסחורה שאתם עובדים איתה, מכיוון ששיטות מסוימות מתאימות יותר לכמויות מלאי קטנות יותר.

 

מהי מערכת אחסון למחסן?

מערכת אחסון במחסן היא קבוצה של מבנים פיזיים שתוכננו במיוחד כדי לעזור לכם לייעל את האופן שבו אתם משתמשים בשטח המחסן שלכם. ליתר דיוק, מערכת אחסון במחסן מבטיחה שהשטחים המרובעים שלכם ינוצלו בצורה יעילה ככל האפשר – הודות לארגון משופר וקלות הגישה לכל הסחורה שאתם מאחסנים.

שירותי אחסון

סוגי מערכות אחסון במחסנים ומתי להשתמש בהן

מערכות האחסון הנפוצות ביותר במחסנים כוללות מדפי משטחים, מתלים מרובי שכבות, מדפים סטטיים, מדפים ניידים וריצוף ביניים. להלן תמצא והגדרה לכל מערכת, כמו גם מקרי שימוש ספציפיים שעובדים בצורה הטובה ביותר עבור טכניקות אלה.

 

מתלים למשטחים

במרכזי אחסנה עמוסים, מתלים למשטחים הופכים לרוב למרכז הפעילות. רוב מערכות מתלי המשטחים עשויות מעץ, מתכת או פלסטיק ומשמשות להחזקת מלאי שנשלח בקופסאות גדולות. בהתאם לגובה המשלוחים הללו, קופסאות מונחות על מדפי המשטחים שלך באמצעות אוטומציה של מלגזה או מנגנון דומה אחר.

 

מתלים רבי קומות

מדפי אחסון מרובי שכבות מצטיינים בשימוש בחלל אנכי. סוג זה של מערכת אחסון מייעל את גובה המחסן שלכם על ידי יצירת רמות שונות של מעברי טעינה ידניים (שאליהם הצוות שלכם יכול לגשת באמצעות מדרגות). לדוגמה, ניתן לתאם מדפי קטיף בכל הרמות והגבהים השונים.

בתורו, אתם יכולים להגדיל באופן דרמטי את קיבולת האחסון במחסן שלכם תוך מתן גישה קלה וישירה לעובדים שלכם לכל הסחורה שהם מחפשים.

שירותי אחסון

מדפים ניידים

מערכת מדפים ניידת יכולה לייעל את כל המחסן שלכם על ידי ביטול מעברי גישה בודדים. בניגוד להגדרה סטטית, אסטרטגיה זו משתמשת בבסיסים ניידים המאפשרים גישה למספר מדפים ממעבר מנקודה אחת לשנייה. בסיסים אלה מחליקים לרוחב (ובאוטונומיות) על מסילות המותקנות ישירות ברצפות שלכם או על המדפים לאחסון שיש לכם במחסן.

 

לסיכום

רק אצל גט סטורג' תוכלו ליהנות ממגוון ייחודי של פתרונות איחסון המתקדמים ביותר בענף. תול שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר, ופטנטים של שירותי אחסון שמטרתם לייעל את יכולות האיחסון שלכם, ולחסוך לכם כסף רב, כאבי ראש מיותרים, ונזקים שעלולים להיגרם מאיחסון באמצעים שאינם מתאימים או אינם עומדים בתקנים המחייבים.

שירותי אחסון

אולי יעניין אותך גם