חיפוש

איך לבחור את הנעל המתאימה לתינוקות

אין דבר מרגש יותר מלראות את התינוק שלנו עושה את הצעד הראשון, אבל איך נשמור על כפות הרגליים העדינות שלו ועל ההתפתחות התקינה שלהן? הכירו את נעלי התינוקות של H&M  המותאמות בדיוק לגיל הצעד הראשון כדי שהתינוק שלכם יוכל ללכת בבטחה בכל מקום. 

 

לנעול לתינוק נעליים או להניח לו להתרוצץ יחף?

הסבתות שלנו נהגו לומר שילדים רכים צריכים להסתובב יחפים על מנת לעצב את כף הרגל הצעירה. אולם נעלי צעד ראשון, ולאחר מכן נעלי תינוקות, מגוננות על עור כף הרגל מפני משטחים מחוספסים, חמים או דוקרניים כגון דשא, מאפשרים לילד חופש תנועה גדול יותר כשאתם מחוץ לבית ומסייעות לו לשפר את היציבה.

לכן כיום מומלץ להנעיל לתינוקות ופעוטות הולכים נעליים איכותיות כדי לאפשר להם לשחק ולהתרוצץ כאוות נפשם ולשמור על הרגלים הקטנות.

נעלים לתינוקות

צעד ראשון

התינוק שלכם למד ללכת ממש לאחרונה? נעלים לתינוקות יגנו על כפות הרגליים הקטנטנות בעודן מתעצבות בזמן שהוא משחק ומתרוצץ. חשוב לבחור עבור התינוק נעליים בריאותיות ואיכותיות שיאפשרו את המשך ההתפתחות של כף הרגל ומצד שני יעזרו לו לשמור על יציבות ולהגן על העור העדין מפני פגיעות. ב H&Mתוכלו למצוא נעלי איכות המתאימים החל מן הצעד הראשון.

 

נעליים לתינוקות של H&M

נעלי התינוקות של H&M עשויות מן החומרים האיכותיים ביותר וסוליית הנעל עשויה מחומר  רך המאפשר נוחות מירבית לכפות הרגליים הקטנטנות. תוכלו לבחור בין מגפונים שאפשר לקפוץ איתם בשלוליות, נעליים גבוהות ליציבות טובה יותר או נעלי נוי למראה מרשים במיוחד. בנוסף, קיימים מספר דגמים של נעלי בית לבחירתכם חימום הרגליים הקטנות בחורף הקר.

נעלים לתינוקות

איך לבחור את הנעל המתאימה לתינוקות?

כשאנחנו באים לבחור נעל עבור התינוק, חשוב להתייחס לגמישות הנעל, לטיב הסוליה, ליציבות שהיא מעניקה לתינוק המדדה ועד כמה היא מגוננת על עור כף הרגל. הדבר הנוסף שחשוב הוא הנוחות. בחנות הנעילו לפעוט את הנעלים ואפשרו לו להסתובב איתן מעט, במידה והוא חש בהן בנוח סימן שהן טובות עבורו.

 

רכישת נעלי תינוקות באתר האונליין של H&M

באתר האונליין של H&M תוכלו למצוא שפע של זוגות נעליים לתינוקות ופעוטות לבנים ולבנות, נעלים גבוהות המותאמות לחורף וגם נעלי בית מחממות ונעימות. בשילוב מותגים נחשקים ועיצובים מדהימים. את הנעלים תוכלו לרכוש בלחיצת כפתור ולקבל אותם עד פתח הבית במשלוח עד שבעה ימי עסקים.

 

לסיכום

באתר של H&M תוכלו למצוא בגדי נשים, גברים, ילדים ותינוקות, חפצי נוי וטקסטיל לבית תחת המותג HOME  H&Mכך שתוכלו לרכז את כל הקניות לעונת החורף במקום אחד אשר יגיעו במשלוח עד הבית, לחסוך זמן וכסף וליהנות מהלבשה והנעלה איכותית במיוחד במחירים משתלמים. באתר תוכלו לרכוש גם נעלי תינוקות במגוון עיצובים, נעלי בית ועוד.

נעלים לתינוקות

אולי יעניין אותך גם