חיפוש

אוהבים טיולים בטבע אבל לא רוצים לישון בשק"ש? יש פתרון!

טיולים בטבע הם האהבה הגדולה של ישראלים רבים. אם גם אתם רוצים להצטרף לטרנד הזה, ייתכן מאוד שתנאי השטח לא בדיוק מתאימים לכם. הבשורה הטובה שיש לנו היא שהיום כבר לא צריך לישון בשק"ש כדי להנות מחופשה אמיתית בשטח. קרוואן העמק כאן כדי לספר לכם על הדרך שבה תוכלו לטייל בכל מקום, בלי לוותר על תנאי שינה מפנקים.

 

שינה בשטח

טיולים בטבע הם דבר נהדר. לא משנה מתי אתם מבצעים אותם, הטבע מאפשר לנו להתנתק מהיומיום, ולחוות חיבור טוב יותר לארץ. התאים בטבע שונים מאלו שיש לנו בבית, ולא מעט אנשים נרתעים מפני טיולים בטבע רק בשל העובדה שהם לא יוכלו לישון בו בצורה נוחה, כמו זו שהם רגילים אליה בבית. זו בדיוק הבעיה שאותה השכרת קרוואנים אמורה לפתור.

השכרת קרוואנים

קרוואן נייד

קרוואנים הם מבנים יבילים שמכילים את כל מה שצריך כדי לנהל שגרת חיים רגילה. ישנם לא מעט מקומות בארץ שבהם אנשים גרים בתוך קרוואנים. בדרך כלל המגורים הללו זמניים, אולם בהשוואה לתנאים שיש בטבע, הקרוואן קרוב הרבה יותר להיות כמו הבית שלכם מאשר כמו הטבע. קרוואן נייד הוא קרוואן שמתחבר לחלק האחורי של האוטו וכך ניתן להגיע איתו לכל מקום.

 

איפה ניתן להציב את הקרוואן

חופשה בטבע עם קרוואן יכולה להיות בשני אופנים. האופן הראשון הוא פשוט להיות במקום אחד, כאשר הקרוואן מאפשר לנו לאכול ולישון כמו שצריך. בקרוואן יש מטבחון וכך אנחנו יכולים להיות בטבע ולהרגיש בבית. אפשרות אחרת היא לנצל את העובדה שהקרוואן מתחבר לרכב שלנו, וכך פשוט לבצע טיול שבו אנחנו נוסעים ובכל פעם חונים עם הקרוואן במקום אחד.

השכרת קרוואנים

איפה אפשר להציב את הקרוואן

בישראל, אי אפשר להציב קרוואנים בכל מקום. עם זאת, אם אתם אוהבי טבע יש מספיק מקומות שבהם ניתן להציב את הקרוואנים וכך להנות מתנאי חופשה נהדרים. בין אם אתם אוהבים חופים, הרים או סתם טבע רגיל, ישנם מספיק מקומות שאליהם תוכלו להגיע עם הקרוואן שלכם ולהציב אותו. חשוב לוודא רק שהרכב שלכם מספיק חזק על מנת לסחוב את הקרוואן כל הדרך.

 

בחירת קרוואן מתאים

הקרוואן שאתם בוחרים לחופשה שלכם צריך להיות מספיק גדול כדי שהוא יוכל להכיל את כל מי שהולך להיות בחופשה. עם זאת, זכרו שקרוואן גדול יכול להגביל אתכם בבחירת מקום לחופשה.

 

לסיכום

השכרה של קרוואן מאפשרת לנו להנות מתנאי חופשה איכותיים גם בטבע. את הקרוואן אנחנו צריכים לחבר אל החלק האחורי של האוטו, ופשוט לנסוע איתו למקום שבו אנחנו רוצים להיות. כמובן שהקרוואן הוא לא בדיוק כמו הבית שלכם, אולם ביחס לתנאי החופשה שאליהם הייתם רגילים עד עכשיו בטבע, מדובר על שיפור משמעותי. הקפידו רק לבחור קרוואן בגודל מתאים.

השכרת קרוואנים

אולי יעניין אותך גם