חיפוש

תתחדשו! כך תדעו שהגיע הזמן להחליף רכב

בין אם אתם נוהגים להחליף את הרכב אחת לכמה שנים ובין אם פשוט התאהבתם ברכב הקיים או שאתם פשוט לא מתכננים להחליף אותו בזמן הקרוב, לעיתים פשוט אין ברירה ועלינו להחליף את הרכב. אז מהם הסימנים המעידים על כך שהגיע הזמן להתחדש?

 

כל כמה זמן מומלץ להחליף את הרכב?

כעיקרון, רכב אמור לשרת אותנו מספר שנים, בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם מדובר ברכב יד שנייה. יחד עם זאת, מלבד הרצון לפנק את עצמנו ולהתחדש ברכב חדש, אחד השיקולים העיקריים המביאים לא מעט אנשים להחליף ולשדרג את הרכב שלהם, הוא ירידת הערך של הרכב, כך שההמלצה הרווחת היא להחליף את הרכב אחת לשלוש שנים.

ירידת ערך היא סיבה מספיק טובה כדי להחליף את הרכב אחת לתקופה, אך כאמור, מדובר בהמלצה בלבד וישנם אנשים שאוהבים להישאר עם הרכב שלהם לאורך שנים, בין אם בשל שיקולי תקציב ובין אם בגלל שמרגישים בנוח עם הרכב הקיים. אך לא אחת, ישנם סימנים המעידים בבירור כי הגיע הזמן להתחדש ברכב חדש.

פירוק רכבים

כל הסימנים מעידים – הגיע הזמן להחליף את הרכב

בין אם מדובר במכירת הרכב הישן בשוק יד שנייה ובין אם בפנייה למגרש פירוק כדוגמת ע.ש. פירוק רכבים ישנם מספר סימנים המעידים כי הגיע הזמן להתחדש:

 

תקלות חוזרות ונשנות

כאשר תיקון רודף תיקון ועלויות התיקונים רק הולכות וגדלות, עד שלעיתים הן מגיעות לכמעט כל שווי הרכב עצמו, כדאי בהחלט לשקול את כדאיות החזקת הרכב התקול.

 

הרכב אינו מתאים לצרכים שלנו

המטרה העיקרית של השימוש ברכב היא לשרת את הצרכים והמטרות שלנו, כך שבמקרים בהם המשפחה התרחבה או שהגוזלים עזבו את הקן, זה הזמן לשקול להחליף את הרכב בהתאם לצרכים והמטרות שלכם.

 

תאונה רצינית

על פי חוק, רכב שאיבד מעל 60% מערכו בגין תאונת דרכים, חייב להיות מורד מהכביש. במקרים כאלו, אין ברירה אלא להחליף את הרכב הפגום.

פירוק רכבים

מה עושים במקרה שלא מצליחים למכור את הרכב?

כפי שראינו, חלק מהסימנים המעידים על כך שהגיע הזמן להחליף את הרכב, לא ממש מאפשרים לנו למכור את הרכב בשוק יד שנייה ו/או לקבל עליו את התמורה הנאותה. אחד הפתרונות הנפוצים והמשתלמים במיוחד במקרים כאלו הוא למכור את הרכב לפירוק ולקבל הצעת מחיר עניינית ורלוונטית.

 

לסיכום

הרכב שלנו נועד לשרת אותנו שנים רבות, אך ישנם מספר סימנים המעידים כי הגיע הזמן להתחדש ולהחליף רכב. סימנים אלו יכולים להיות תקלות חוזרות ונשנות ותאונות או פשוט הצורך להתאים את הרכב לצרכים והמטרות שלנו. ככל ומדובר בסימנים המונעים מאיתנו למכור את הרכב, הפתרון המומלץ הוא פנייה למגרש פירוק רכבים וקבלת הצעת מחיר בהתאם.

פירוק רכבים

אולי יעניין אותך גם