חיפוש

איך מקבלים מימון לרכב?

אתם יכולים לממן רכב כמעט דרך כל ספק שירות פיננסי. הלוואות לרכב עשויות להיות מסופקות על ידי בנקים, אך הן ניתנות גם על ידי איגודי אשראי, מלווים מקוונים וקבוצות מימון ייעודיות אשר מתמחות במימון לרכבים . כדי להשיג מימון, ספק השירותים הפיננסיים יבדוק את דוח האשראי שלכם ואת ניקוד האשראי שלכם, ויספק לכם את מסגרת ההלוואה למימון רכב שאליה אתם זכאים.

ספקים שונים עלולים לספק לכם תנאים שונים ועל כן חשוב שתעשו בדיקה מקיפה של הצעות שונות למימון רכב. קניית רכב היא החלטה לא פשוטה. מקנייה ישירה ועד שימוש במימון, ישנן אפשרויות רבות. אתם גם צריכים לשקול עלויות שוטפות. זה יכול להיות הדבר השני הכי יקר שתקנו – אחרי הבית שלכם. לכן חשוב לוודא שאתם בוחרים בדרך הטובה ביותר לקנות רכב עבורכם.

 

מי צריך מימון לרכב?

שירותי מימון לרכבים הינם מצרך חיוני עבור ישראלים שאין להם בחשבון הבנק את הסכום הכולל של המחיר של המכונית שהם רוצים לרכוש. נהגים שרוצים לרכוש רכבים שכביכול לא ביכולתם, יכולים לפנות לחברות למימון רכבים. אשר יבחנו את הפרטים והיכולות הכלכליות, על מנת להחליט אם אותם נהגים זכאים לקבל מימון לרכב.

אז מי צריך מימון לרכב? אולי אתם. זה תלוי בצרכים שלכם וביכולות שלכם. מימון רכב חשמלי שחוסך לכם בכסף, לטווח ארוך יכול להיות השקעה מעולה, עבור ישראלים שמעוניינים להפחית בחצי את הוצאות הרכב שלהם.

מי צריך מימון לרכב

הדרך לרכב החלומות שלכם

על מנת לקבל מימון לרכב החלומות שלכם עליכם לעמוד במספר תנאים. אשר כוללים את גובה ההכנסה החודשית שלכם, נכסים שיכולים להיות ברשותכם, ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה בפתרונות מימון לרכב. שתוכל לספק לכם את המעטפת האופטימאלית, של מידע וליווי בדרך לרכב החלומות שלכם.

כל שעליכם לעשות או למלות מספר טפסים (רובם ניתנים למילוי אונליין), ולחכות להצעות שונות למימון ממיטב הספקים בשוק הרכבים הישראלי. אחת הדרכים המומלצות לקבל מימון לרכב, היא דרך חברות יבואניות רכבים. אשר מחזיקות בחברות מימון או בשותפות עם חברות מימון. כאלו שיוכלו ללוות אתכם מהרגע הראשון, ולספק לכם את המימון הדרוש להגשמת החלום שלכם. 

הדרך לרכב החלומות שלכם

קבוצת לובינסקי – הדלת שלכם לעולם הרכבים החשמליים בישראל

קבוצת לובינסקי, הינה היבואנית הבלעדית של דגמי רכבי פיג'ו, סיטרואן, אופל, MG ו-DS לישראל. מציעה כעת מגוון רחב של שירותי מימון, ואשראי. מבית היבואן לרכישת רכבים מכל הסוגים. אשר עומדים בצרכים שלכם ובעיקר מספקים לכם חווית נהיגה טובה יותר, בהוצאה משמעותית נמוכה יותר.

קבוצת לובינסקי מפעילים חברת בת למימון לרכישת רכבים. אשר תפרוש בפניכם את כל אפשרויות המימון לרכב חשמלי חדש שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. כל זאת בליווי של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בענף, ולצד סיוע ועזרה בכל שלב בדרך לרכב החלומות שלכם.

איך מקבלים מימון לרכב

אולי יעניין אותך גם