חיפוש

בלי לצאת מהבית: זה מה שתעשו אם נגמר לכם המצבר!

המצבר של האוטו הוא חלק מאותם דברים שמידי פעם פשוט צריך להחליף. לעיתים לא תוכלו לדעת מתי זה אמור לקרות, אבל פעמים רבות ישנם סימנים מוקדמים שזה הולך לקרות. כדאי שתשימו לב. אם המצבר כבר זקוק להחלפה, לא צריך להגיע למוסך, אנחנו כבר נגיע אליכם.

 

המצבר נגמר תמיד ברגע שאתם לא מוכנים לזה

כולנו מכירים את הרגע הזה, צרך להגיע לאן שהוא, לעבודה, לגן של הילדים או לפגישה שחיכינו לה עם החברות הכי טובות, נכנסים לאוטו, מנסים להניע ו… כלום האוטו לא מגיב, מנסים שוב, הוא משתעל קצת וזהו, הרכב שלנו לא מניע. הרכב תקוע ולא מוכן להקשיב לנו, אפשר להתבאס, אפשר לכעוס, אבל זה כנראה לא יעזור. המצבר של האוטו שווק.

זה קורה, זה חלק מהחיים צריך להתאפס על עצמנו ולחשוב מה צריך לעשות, אז קודם כל צריך להחליף מצבר, איך עושים את זה? אנחנו תקועים בבית והאוטו לא מניע, איך נוכל לטפל במצבר? אנחנו חייבים שמישהו יבוא אלינו עם מצבר עד הבית, ורצוי שהוא יהיה הגון ואמין, יבין מה הבעיה ויטפל בה, ולא פחות חשוב לאף אחד אף פעם לא מתחשק להוציא סכום כסף כזה שהוא ירגיש שמישהו עשה עליו קופה.

סוֹלְלָה

בלי לצאת מהבית: זה מה שתעשו אם נגמר לכם המצבר

המצבר שנמצא בתוך הרכב של כל אחד ואחד מאיתנו הוא מרכיב חשוב מאד במכניקה של הרכב והיכולת שלו לפעול, הוא אחראי על מערכות שונות בתוך הרכב ביניהם הרדיו או מערכת השמע שלכם, הווינקרים, המגבים, המזגן וכל אחד מהאלמנטים שנדרש להם חשמל בכדי לפעול. על מנת לזהות שהמצבר שלכם מתחיל להתעייף, יש כמה סימנים שיעזרו לכם לזהות את הבעיה לפני שהיא פורצת:

  • אורות – אתם שמים לב שהם חלשים יותר, שהאורות כבר לא כמו שהיו בעבר.
  • מזגן – האוויר שיוצא מהמזגן יוצא בלחץ נמוך יותר והאוויר פחות חם או קר.
  • צופר – הצפצוף חלש יותר. אם הצפירה הראשונה תקינה, אך לאחר מספר לחיצות הרעש נחלש, כדאי לבדוק את המצבר.

 

אז מה אפשר לעשות ?

במידה ואתם מזהים שהמצבר שלכם מתעייף אז אתם במצב טוב, עליתם על התקלה בזמן ואתם יכולים לפעול בהתאם על מנת לטפל בה. רצוי לבדוק באזור שלכם על מקום מומלץ להחלפת מצבר, אם אתם גרים בגוש דן, אפשר לחפש מצבר לרכב ברמת גן עד הבית. כיום לא חייבים להשקיע חצי יום כדי לטפל במצבר.

אפשר למצא איש שירות אמין היכול לספק שירות של מצבר עד הבית, איש מקצוע כזה שיגיע אליכם, ייתן לכם פתרון מהיר יעיל ואיכותי כאשר הרכב מחכה בחניה שלכם ולא נאלצתם להגיע אל אזור התעשיה, לחפש מוסך, לחכות בתור ולעשות פעולות שאתם פשוט לא אוהבים לעשות. עם שירות מצבר עד הבית תטפלו באוטו מהבית עם כוס קפה.

עוזב את הבית

אולי יעניין אותך גם