חיפוש

למה לעשות השתלת שיער דווקא בטורקיה?

בעיית ההתקרחות אצל גברים נפוצה מאוד ובוודאי אצל גברים ישראליים, מתעניינים רבים בטיפול החדשני מוצאים את דרכם לבצע את ההליך דווקא בטורקיה. הסיבה העיקרית של הישראליים שטסים לטורקיה היא המחיר אך היא לא הסיבה היחידה.

 

למה המחיר נמוך יותר?

אולי תופתעו לשמוע שמחיר השתלת שיער בטורקיה יחד עם טיסות ומלונות הינו זול יותר מהמחיר של ביצוע אותה פעולה כאן בארץ. הפער המשמעותי במחירים נובע מחוק של משרד הבריאות בארץ הקובע כי רק רופא מוסמך רשאי לבצע השתלת שיער בעוד בטורקיה ההשתלה מתבצעת על ידי טכנאי בעל תעודת מקצוע בפיקוח רפואי של רופא מוסמך.

 

תמצאו שם את המומחים הגדולים ביותר בתחום

ב30 השנים האחרונות טורקיה מיקמה את עצמה כמעצמה של רפואה אסתטית בעולם כולו – החל מפריצת הדרך בתחום השתלות שיער, טיפולי שיניים שונים וכמובן הרמות וניתוחים פלסטיים. בכל יום מתבצעות 1500 השתלות שיער רק באיסטנבול – זהו נתון בלתי נתפס שמראה לנו את הטירוף שקיים סביב השתלות שיער בטורקיה כאשר אנשים מכל העולם מגיעים לשם במיוחד עבור זה.

 

איך מסתדרים עם השפה והבירוקרטיה

כשאתם טסים לעשות את ההשתלה בטורקיה אתם לא לבד, בדרך כלל רוב המטופלים בוחרים בחברת תיווך אשר תפקידה לסדר את כל העניינים מהטיסה, עד הפגישות הרפואיות, ליווי רפואי, ליווי החלמה וכו'… יש חבילות שונות שיספקו לכם את כל מה שתצטרכו עבור הימים בהם תבלו בטורקיה לקראת ההשתלה ולאחר מכן בהחלמה, תקבלו ליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך.

 

השיטות המתקדמות ביותר

כפי שציינו, טורקיה היא המדינה שפרצה את הדרך בתחום השתלות השיער והיא עדיין מחזיקה בכתר החדשנות בתחום לכן תהיו בטוחים שתקבלו את הטיפול החדש ביותר שעבר את כל בדיקות האיכות הנדרשות על ידי צוות מוסמך, אמין ומקצועי. כיום קיימות שתי שיטות מובילות להשתלת שיער עבור גברים ונשים:

  1. שיטת FUT– בשיטה זו קצירת הזקיקים תעשה על ידי הוצאת רצועות עור עם השיערות מהחלק התורם, עבור פעולה זו יש לגלח את כל הראש. לאחר הקצירה התוצרים יעברו תהליך בהם יוצאו הזקיקים ויואחדו ליחידות אשר יוחדרו אל האזור הרצוי על ידי פתיחת תעלות והחדרה של כל יחידה לתעלה.
  2. שיטת DHI– בשיטה זו קצירת הזקיקים והחדרתם תעשה על ידי אותו מזרק טיטניום בצורת עט אשר מסוגל בהוצאת והחדרה ללא תלישה או פתיחת תעלות ולכן אין צורך לגלח את הראש עבור כך. שיטה זו מתאימה להשתלה באזורים ספיציפים.

 

לסיכום

השתלות שיער היא פעולה רפואית אסתטית המצליחה לשפר את חייהם של עשרות אלפי מטופלים שסבלו מבעיות התקרחות שהובילו לחוסר ביטחון ותחושת ערעור עצמי. ברובם המוחלט של המקרים ההשתלה עוברת בשלום ללא דחייה ובעיות אחרות אצל מטופלים שעברו את הטיפול בטורקיה או במקומות אחרים.

גבר מחייך

 

אולי יעניין אותך גם