חיפוש

הכירו את מחירון שירותי האסתטיקה הקיימים בשוק

נראה שעולם הטיפולים האסתטיים לא מפסיק להתרחב משנה לשנה. אם עד לפני עשור, טיפולים כמו ניתוחים פלסטיים או שירותים אסתטיים אחרים היו שמורים למעמד העליון, הרי שהיום ישנם עשרות טיפולים שמטרתם הסופית להיות מונגשים כמעט לכל כיס, זאת מבלי לפגוע במקצועיות ובאיכות הטיפול. אך מה המחירים הקיימים היום בשוק?

 

כיצד נקבע המחיר?

המחיר בראש ובראשונה ייקבע על ידי עלויות המכשור והחומרים הנדרשים לביצוע הטיפול. כמו כן, אופרציות כירורגיות כמו ניתוחי הרמות למיניהם, מתיחות פנים או אפילו מזותרפיה- טיפול פנים חדשני באמצעות חומרים מיוחדים, יעלו באופן טבעי יותר מאשר מזרק בוטוקס אחד.

אולם חשוב לציין כי אין להתפשר על מחיר כאשר מדובר במרפאה מצוינת הידועה בשירותי האסתטיקה שלה. כמו כן ישנן מרפאות המשלבות כמה טיפולי אסתטיקה, למשל מרפאת מייארטלוק.

 

הזרקות – עשויות להגיע לאלפי שקלים

עולם הביוטי והאסתטיקה הוא בלתי נגמר. כמעט לכל חלק בגוף נוצר ענף טיפולים משלו. ענף הולך ומתעצם בתחום האסתטיקה הוא ענף ההזרקות, שהפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות. מחיר הזרקת בוטוקס למשל, תלוי בעיקר באזור המבוקש בפנים בו עתידה להתבצע ההזרקה. אם בוחרים למשל בטיפול מקיף של אזור הפנים, כלומר העיניים, הגבות, המצח, והשפתיים, המחיר נע בין 1,500 ל3,000 שקלים.

הזרקת חומצה היאלורונית עשויה לעלות בסכום דומה, של עד כ-3,500 שקלים. גם הזרקת סיליקון לצורך מילוי קמטים עשויה להסתכם בכ-1,000 שקלים להזרקה בודדת.

 

המסת/שאיבת שומן

סוגייה המעסיקה את רוב בני האדם על בסיס יומיומי היא סוגיית המשקל. אנשים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים ומחליטים לפנות לטיפול אסתטי בנושא. ישנן שיטות רבות להמסת שומן כיום, באם באמצעות כמו קור, לייזר ואפילו גלי קול.

המסת שומן בקור תעלה בין 4,000 ל8,000 שקלים לתהליך של עד שלושה טיפולים, בעוד המסת שומן בלייזר נחשבת יקרה יותר בצורה משמעותית ויכולה לעלות עד 15,000 לעד ארבעה טיפולים. שאיבת שומן, שהיא ניתוח בפני עצמו, נעה בין 14,000-21,000, אך מדובר בניתוח חד פעמי.

 

מתיחת פנים

אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בישראל, אך גם נחשב ליקר מאוד, הוא ניתוח מתיחת הפנים. רוב המטופלות הן באופן גורף נשים לאחר שנות ה-50 לחייהן. מהות הניתוח היא בעצם מתיחה של העור לכיוון הטבעי של תווי הפנים והסרה של חלקים ממנו, על מנת להעניק לו מראה צעיר יותר. מחיר של ניתוח כזה, ללא הרמת מצח למשל, מסתכם בטווח של בין 20,000-38,000

 

והעיקר – לא להתפשר על מקצועיות

הפופולריות של עולם האסתטיקה נמצא במגמת עלייה מתמדת, אך לא ניתן לומר עליו שמדובר בעסק זול. באם בחרתם לעבור הליך אסתטי, מן הפשוט עד המורכב ביותר, חשוב לזכור שאין מחיר למקצועיות, וחובה להתייעץ עם מספר גורמים מוסמכים לגבי כל צעד בדרך הזו, כמו גם לקבל המלצות מהקרובים לכם- עד מציאת המקום הנכון, הבטוח והטוב ביותר עבורכם.

טיפולים אסתטיים

אולי יעניין אותך גם