חיפוש

טיפול עשרת אלפים – 3 טיפולי יופי שווים בטורקיה

כאשר אתם חושבים על ביצוע הליך רפואי, אתם נוטים לחפש בגוגל רופאים ישראלים מומלצים. ייתכן אף שבמסגרת החיפוש הזה, אתם מבינים את סדר גודל העלויות ומחליטים שהדבר יקר מדי ולא שווה את ההשקעה הכספית. מה אם היינו אומרים לכם שיש מדינה, בה הטיפולים עשויים להיות זולים משמעותית, אך האיכות ורמת הטיפול בהם אינה שונה כלל? אז תגידו תודה שיש אותנו! כתבה זו נועדה לספר לכם על טיפולי שונים אותם ניתן לבצע בטורקיה במחירים מצחיקים הנגישים לכל כיס.

 

למה טורקיה?

בדומה למדינות מערב רבות, הכשרה הרופאים בטורקיה נמשכת שש שנים. תוכניות השכלה רפואית מפוקחות על ידי ההסתדרות הרפואית הטורקית. ניתן לאמוד את איכות הלימודים ולראות שמרבית מהמוסדות המובילים בעולם מציעים תוכניות חילופי סטודנטים אשר מאפשרות ללמוד את רזי מקצועות הרפואה גם במוסדות הלימוד הטורקים.

טורקיה מציעה רופאים אשר בעלי מומחיות בכל טווח ההתמחויות, כולל ניתוחים קוסמטיים, כאשר טורקיה ידועה במיוחד בהשתלות שיער וטיפולי השיניים אותם מבצעת.

בנוסף, מדובר ביעד חלומי להחלמה לזמן שלפני ואחרי ההליך הרפואי – טורקיה מציעה מגוון מיקומים לתיירים רפואיים אשר יסייעו להעביר את הזמן.

כעת, נציג רשימה של שלושה טיפולים אשר יהפכו אתכם לשמחים, יפים, וקצת פחות עניים ממה שהייתם בכמעט כל מדינה אחרת:

 

 

1.     טיפולי שיניים

טורקיה מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים. במסגרתם, ניתן למצוא שירותי הלבנת שיניים, יישור שיניים, כתרים לסתימות ועוד. ככל שטיפול יותר יקר בארץ, כך ניתן לראות נהירה רחבה יותר לטורקיה. כך, למשל, השתלת שיניים בטורקיה נהיתה נפוצה מאד.

קליניקות רבות בטורקיה מציעות טכניקה ייחודית המאפשרת "העמסה מיידית" של שיניים על גבי השתלים. מדובר בתהליך בו נעשית הרכבה של הכתרים מיד לאחר החדרת השתלים אל עצם הלסת. שיטה זו, הנקראת גם "השתלת שיניים ביום אחד". כך, למעשה, ניתן לבקר בטורקיה לזמן מצומצם ולחזור בריאים ורעננים לארץ.

 

2.     השתלת שיער

טורקיה ידועה בהשתלות השיער הרבות אותן מבצעת. במסגרת כך, ישנן מספר טכניקות של השתלת שיער. כך, למשל, ניתן למצוא השתלת שיער אשר במסגרתה לוקחים מאזור בעל שיערות בריאות זקיקי שיער ומשתילים אותם במקום ייעודי. בנוסף, מבצעים השתלת שיער מיקרו והשתלת שיער DHI.

 

 

3.     ניתוחים פלסטיים

במידה שאתם מעוניינים לחסוך כסף על ניתוחים פלסטיים, אנחנו ממליצים לכם לבחור בביצוע ההליך בטורקיה. רצוי לעשות זאת על ידי הזמנת ההליך דרך גוף מקשר בארץ אשר יודע להפנות למרפאות השותפים שלהם, אשר נבדקו ברמת האיכות שלהם ויש להם מוניטין אשר הולך לפניהם.

 

לסיכום

אם חשקה נפשכם בטיפול קוסמטי איכותי אשר נעשה במחירים נמוכים מאד באמצעות רופאים מומחים אשר לא נופלים באיכותם מרופאים דומים אחרים במדינות המערב, אנחנו ממליצים לכם לטוס לטורקיה ולמצוא שם את הטיפול שמתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו ממליצים לכם לעשות את כל התיאומים באמצעות חברות ישראליות שיסייעו לכם בתהליך.

חיוך

 

אולי יעניין אותך גם