חיפוש

לטוס בזול לפורטוגל

אם החלטתם שאת החופשה הבאה שלכם אתם עושים בפורטוגל אתם ודאי תוהים לאן לטוס.

בפורטוגל ישנם לא מעט שדות תעופה בינלאומיים, כאשר הראשי נמצא בעיר הבירה – ליסבון, השוכנת בצידה המערבי של פורטוגל על שפת הים, כמעט במרכזה של פורטוגל.

לשדה התעופה של ליסבון תוכלו למצוא את מרבית האפשרויות לטיסה במחירים הנוחים ביותר.

עדיין אין טיסות לליסבון ישירות מישראל, אך ישנן אופציות רבות לעצירה בדרך שחלקן קצרות ביותר.
פורטוגל אמנם אינה ארץ גדולה מאוד, אך עדיין הנסיעות בה יכולות להיות ארוכות למדי, לכן רצוי לתכנן באיזה אזור אתם הולכים לטייל בפורטוגל.

 

שדות התעופה בפורטוגל

ישנם שני שדות תעופה משניים אחד בצפון מערב – שדה התעופה של פורטו, ואחד בדרום מערב- שדה התעופה של פארו.

ישנם עוד שדות תעופה רבים קטנים יותר, אם כי הטיסות אליהם לרוב יהיו יקרות יותר, וכיוון שרוחבה של פורטוגל אינו גדול מדי, מומלץ לטוס לאחד משלושת שדות התעופה האלו ולקחת אוטובוסים/ רכבת/ לשכור אוטו אם בכוונתכם להגיע למזרח פורטוגל.

אם אתם מתכננים להגיע לאיים של פורטוגל ישנו גם שדה תעופה במדיירה, וחמישה שדות תעופה באיים האזוריים (כל אחד באי נפרד).

 

מזג האוויר הצפוי

מזג האוויר של פורטוגל נוח מאוד בכל ימות השנה – לא קר מדי בחורף ולא חם מדי בקיץ. עם זאת, העונות המועדפות על תיירים הם מהאביב ועד הסתיו, כאשר בקיץ עונת התיירות בפורטוגל מגיעה לשיאה, על כן מחירי הטיסות בחודשים אלו הם היקרים ביותר. גם בחגים, היהודיים והנוצריים מחירי הטיסות מתייקרים, אפילו אם זה בחורף.

 

איך טסים לפורטוגל?

חברות רבות טסות לפורטוגל ותוכלו למצוא טיסות לואו קוסט רבות עם חברות כמו ראיין- אייר, וויז-אייר, טאפ, איזיג'ט ועוד. שימו לב שעם חברות לואו קוסט מחיר הכבודה הוא בדרך כלל כתוספת על מחיר הכרטיס ולא נכלל במחיר הכרטיס.

חברת הטיסה הבינלאומית של פורטוגל היא אייר פורטוגל, אשר אינה עושה טיסות ישירות לישראל, אך ניתן לטוס איתה כמעט מכל ארץ אחרת באירופה, למשל ספרד השכנה. חברות גדולות נוספות כמו אייר פראנס, טורקיש איירליינס, לופטהאנזה, קיי אל אם, בריטיש איירווויז ועוד טסות גם הן מישראל לפורטוגל עם עצירות במקומות שונים באירופה (בשדות תעופה בארצות אליהן שייכת חברת התעופה).

טיסה ישירה לפורטוגל לוקחת כ-6 שעות, אך כיוון שלא קיימת טיסה ישירה יתארכו זמני הטיסה בהתאם לאורך העצירה בדרך, לעיתים ישנן עצירות מאוד קצרות כמו חצי שעה-שעה, ורצוי לקחת אותן רק אם אתם ממשיכים אם אותה חברת תעופה, כאשר הכבודה שלכם עוברת ישירות למטוס הבא ויש לכם ביטוח מהחברה למקרה ותפספסו את הטיסה הבאה.

 

כלי טייס

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »