חיפוש

תאילנד, יעד חלומי לחופשה המושלמת

סביר להניח שאם היה נערך סקר, תאילנד הייתה תופסת את אחד המקומות הראשונים ברשימת היעדים האהובים ביותר על התייר הישראלי ובצדק – מדובר ביעד שיש בו כל כך הרבה, כך שכל אחד יוכל להרכיב בו את החופשה המושלמת התפורה בדיוק עבור מידותיו שלו.

בתאילנד שילוב מיוחד של ערים שוקקות חיים לצד חופים מבודדים, מסיבות פרועות וגם אווירת צ'יל מיוחדת במינה, שווקים הומי אדם המציעים יצירות עבודת ידם של המקומיים וגם מרכזי קניות מודרניים, המוני מסעדות מכל סוג בהן אוכל טעים וקינוחים מושחתים ושפע רב של אטרקציות.

זהו יעד בו תרמילאים יוכלו לטייל בגפם ולהכיר בדרך תיירים מרחבי העולם החולקים את אותה האהבה לנופים מרהיבים, טבע פראי וחופים קסומים ומנגד זהו גם מקום מושלם לחופשה משפחתית בתקציב נוח עם בתי מלון וריזורטים שיענו על כל הציפיות המתוקות ביותר שלכם (לרבות שירות בייביסיטר כדי שגם הגדולים יוכלו לאוורר קצת את הגוף והמחשבות).

יוצאים לירח דבש? היי תאילנד, נעים להכיר! לא צריך למכור כליה כדי לממן נופש במלון יוקרתי, כי בתאילנד גם מלונות של 4 כוכבים (ופעמים רבות אפילו של 3!) מציעים בריכה מטופחת, חדרים מרווחים למדי, חדרי רחצה מפנקים, מסעדות, בר קוקטיילים, חדר כושר ושירות ספא – וכל אלה במחיר שיכול לעמוד אפילו על 150 ₪ ללילה.
בנוסף לאלו כמובן שיש בנמצא גם מלונות יוקרה מהסוג החלומי שרואים רק בסרטים ותהיו בטוחים שכך או כך, המחירים זולים משמעותית בהשוואה לנופש דומה בכל מדינה אחרת והתמורה למחיר משתלמת.

 

אז כמה עולה טיול לתאילנד?

זה לגמרי תלוי בכם. כמו שכתבנו, תוכלו לתפור את החופשה בהתאם למידות שלכם ולכן גם התקציב בהתאם. אם תלונו בהוסטלים למטיילים ואין בכם תשוקה להשתתף באטרקציות התיירותיות יותר, תוכלו לטייל בתאילנד ולהנות מהאווירה המיוחדת והאוכל המצוין גם בתקציב כמעט אפסי שהרי המדינה הקסומה מציעה שלל מסלולי טיול חינמיים, נופים עוצרי נשימה באפס כסף ואוכל הרחוב כלכך זול שתוכלו לאכול כיד המלך וזה לא ידגדג לכם בכיס.
מאידך, אם אתם רוצים להתפנק במלון פאר, לקבל פוט-מסז' על בסיס יומי, ללמוד בישול, לצפות במופעי קברט או לעשות בנג'י – גם זה בנמצא והשמים הם הגבול.

 

בכל מקרה שלא יהיה, ההנאה מובטחת! ולהמתקת החופשה קבלו 3 טיפים מנצחים:

  • כיאה ליעד טרופי מזג האוויר בתאילנד הפכפך. המשמעות היא שאפשר לחוות תוך מספר דקות שינויים קיצוניים במזג האוויר ולהנות בפרק הזמן הזה מכל עונות השנה המתערבבות זו בזו ולכן – אירזו בהתאם! ללא ספק רוב הזמן ביגוד קצרצר, כפכפים ובגד ים ישרתו אתכם היטב, אך קחו עמכם גם ביגוד ארוך קליל ומטריה מתקפלת נגד גשם.
  • ככל שתקדימו להזמין את הטיסה והמלונות כך המחירים יהיו משתלמים יותר. אם תחכו לדקה ה-90 לעומת זאת, יתכן והמקומות השווים יהיו בתפוסה מלאה.
    מומלץ לבצע השוואת מחירים בין הסוכנויות והאתרים השונים ואף לפנות למקומות האירוח באופן אישי כיוון שהם לעתים קרובות מסכימים לתת הנחה יפה ובלבד שלא לשלם עמלות תיווך למשווקים.
  • ביטוח! במהלך החופשה יתכן ותהנו משלל פינוקים יוקרתיים ומותרות שיגרמו לכם להרגיש כמו מינימום מלכי העולם. עם זאת, בכל זאת מדובר במדינה בה ההגיינה פעמים רבות לוקה בחסר והמים הזורמים בברזים אינם ראויים לשתיה.
    תיירים רבים סובלים במהלך הביקור מקלקול קיבה ושאר מרעין בישין ונזקקים לסיוע רפואי לרבות אשפוז לא עלינו. ביטוח רפואי הוא לא משהו לחסוך עליו.

תאילנד

אולי יעניין אותך גם

עיר
איך בוחרים סיור ברומא?

מתכננים ביקור ברומא ורוצים להספיק כמה שיותר מבלי לבזבז זמן? מתקשים להפריד בין האטרקציות שחייבים לראות לאלה שבתכלס פחות מעניינות אתכם? סיור הוא התשובה. איך

קראו עוד »
כנסייה
5 אטרקציות שוות ברומא

רומא היא אחת הערים עם כמות האטרקציות והאתרים ההיסטוריים הכי גדולה שיש באירופה. לכן, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס אם

קראו עוד »