חיפוש

תיקון הליכונים עד הבית – יתרונות וחסרונות

אחת מפעילויות הספורט החשובות ביותר היא הריצה – מדובר בפעילות המסייעת לשמור על סיבולת לב ריאה, שריפת שומנים בדם, חיטוב ובאופן כללי תורמת לתחושה חיוביות יותר בגוף ובנפש.

מתאמנים רצים בכל מיני דרכים: יש מי שמעדיף מסלולי ריצה בחוץ ויש מי שמעדיף לרוץ על ההליכון בחדר הכושר.

בתקופת הקורונה, בה התקהלויות בחדרי כושר עשויות להיות מסוכנות רבים מעדיפים לרוץ על הליכון בבית.

במאמר זה נרחיב על הליכונים, תקלות אפשריות ואופן התיקון.

 

מהם היתרונות של שימוש בהליכון?

בקרה באימון:

חלק גדול מההליכונים הנמכרים כיום בשוק מספקים נתונים שונים על הריצה שלנו: זמנים, מרחק, דופק, שריפת קלוריות ועוד. נתונים אלה מסייעים לנו להבין את המצב בו אנחנו נמצאים ולאמוד את ההתקדמות.

 

הפחתת עומס על שרירים:

שימוש בהליכון מאפשר הפחתת עומסים על השרירים באמצעות שימוש בשיפועים ובולמי זעזועים.

 

ניתן להתאמן בכל מזג אוויר:

לא משנה אם יורד גשם או אם יש שרב – תמיד תוכלו לצאת לריצה על ההליכון בבית שלכם.

 

שטח ישר:

שימוש בהליכון מאפשר לנו לרוץ בשטח ישר ללא כל מכשולים שעלולים סתם להפריע, ואם אנחנו לא מעוניינים לרוץ על שטח ישר תמיד אפשר לרוץ בשיפוע.

 

כיצד ניתן לגלות תקלה בהליכון?

כפי שכשגוף האדם חולה ישנם סימפטומים המעידים על כך, גם כשישנה תקלה בהליכון ישנם סימנים אליהם אנחנו יכולים לשים לב ולהבין כי יש תקלה בהליכון. אלה הם סימנים העשויים להעיד על תקלה בהליכון:

  1. רעשים חריגים
  2. ריח גומי שרוף
  3. משטח ריצה לא יציב
  4. משטח ריצה לא חלק

 

הליכוני VO2

אחת החברות הפופולאריות להליכונים היא חברת VO2. מדובר בחברה המייצרת מכשירי כושר שונים, כולל הליכונים. ההליכונים של VO2 נהנים ממוניטין חיובי בשל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם, האמינות הרבה והעובדה שהם מעניקים ציון אישי למתאמן המבוסס על נוסחה מתמטית שלוקחת בחשבון את נפח האוויר המקסימלי ששואף אדם לריאותיו בפעילות ספורטיבית.

 

מה חשוב לקחת בחשבון בטיפול בתקלה בהליכון VO2?

אם יש לכם תקלה בהליכון ה- VO2 שלכם, ישנם שני דברים מרכזיים שחשוב מאוד לקחת בחשבון:

  1. היעזרו בטכנאי המומחה במוצרי החברה: לא כל טכנאי הליכונים מסוגל לתקן הליכון של VO2 מכיוון שמדובר בהליכון עם מפרט טכני מתקדם הדורש תיקון מקצועי ועדין. וודאו כי הטכנאי שלכם מנוסה בתיקון הליכוני VO2.
  2. החליפו לרכיבים מקוריים בלבד: ישנם טכנאים שינסו להוזיל עלויות ולהחליף לרכיבים שמייצרות חברות זולות יותר ועליכם לוודא שהטכנאי שלכם לא עושה זאת. שימוש ברכיבים מקוריים בלבד יבטיח תיקון אמין לאורך זמן.

 

היכן כדאי לתקן הליכון?

חברת טרדמיל מתמחה בתיקון מכשירי ספורט, כולל שרות להליכון VO2. החברה מספקת שרות עד הבית, ומקפידה על סטנדרט גבוה והחלפה לרכיבים מקוריים בלבד.

 

גבר עושה ספורט

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »