חיפוש

4 שלבים להחלפת פילטר לתמי 4

החלפת פילטר לתמי 4 היא נחוצה וקריטית כשמדובר במתקן מים כמו זה למשל.

ההמלצה היא להחליף את הפילטר אחת לחצי שנה, מאחר והוא צובר רובד חיידקים בזמן הזה, הוא יכול לפתח עובש וחלודה, אשר יגרמו לגם לשתות מים פחות בריאים ופחות איכותיים

ממה ששתיתם בהתחלה.

ניתן בהחלט להחליף פילטר לתמי 4 בכמה צעדים פשוטים, עליהם נלמד עכשיו.

 

בשלב הראשון – נחבר את המתאם הנכון

תחילה, עלינו להוציא את המכסה העליון של המכשיר , ואז נלחץ על: PUSH״ ונוכל להוציא את הפילטר בצורה הטובה והנוחה ביותר. לאחר שהוצאנו את הפילטר, נוכל להכניס את המתאם החדש עד שנשמע צליל של קליק, ואז נדע שחיברנו אותו בצורה נכונה. לאחר מכן אנו צריכים להחזיר את המכסה העליון למקומו כפי שהיה, וכדאי גם לחזק באזיקונים כדי לשלול תזוזה של המתאם שלא לצורך.

 

בשלב השני – נצטרך לאפס את המונה

אלו כמה פעולות טכניות לפי הממשק בשפה האנגלית, לכן אם אתם מסתבכים מומלץ בהחלט להזמין לביתכם טכנאי תמי 4 שיעשה את כל הפעולות הללו עבורכם. לאחר שעשינו את השלב הראשון, עלינו ללחוץ על לחצן ה: ״MENU״ ואז על ״החלפת סנן נורה״, נלחץ על OK  ואז נגיע ללחצן ״מסנן״, נלחץ שוב OK ואז נלחץ על לחצן: ״כן״, נעשה שוב OK ואז נחזור למסך הראשי על ידי הלחצן: ״BACK״.

 

בשלב השלישי נוכל להתקין את המסנן החלופי

קודם כל נסגור את זרם המים שמגיע הישר לתמי 4, כשאנו מתקינים פילטר לתמי 4 יש את הסימון: ״FLOW״, ויש לוודא שהסימון מכוון לכיוון המתקן. עלינו לחבר את שני המתאמים שברשותנו גם בכניסה וגם ביציאת הפילטר. איך עושים את זה? אז ככה – אנו צריכים להוציא את הנצרה האדומה ממחבר הפילטר, ואז להכניס את המחבר חזק לתוך המתקן. כשחיברנו אותו, עלינו להחזיר את הנצרה האדומה למקומה.

 

השלב הרביעי והאחרון – יפתור לנו הכל

עלינו לחתוך את צינור המים שנמצא ברשותנו בהתאם למיקומו של הפילטר החדש ששמנו, ולהכניס בחוזקה את צינור המים למחברי הפילטר. לאחר מכן אפשר לתמוך בפילטר ובצינור על ידי חיבור אזיקון למנוע תזוזה מיותרת. וזהו, הכל מוכן. לפני השימוש בפילטר, צריך לשפוך ממנו 25 ליטרים של מים לתוך הביוב או לתוך דלי, ובזמן הזה לוודא שאין נזילות ממנו ושכל החיבורים יושבים טוב כמו שצריך.

 

החלפת פילטר לבד – פעולה לא מסובכת בכלל

כמו שצוין לעיל, זו בהחלט לא בעיה להחליף את הפילטר לבד, אבל ההמלצה היא תמיד להחליף על ידי טכנאי של תמי 4 בכדי למנוע שיבושים מיותרים. במיוחד אם אנו לא בקיאים בעולם המכשור הזה, ולא רוצים להסתכן ולהרוס חלקים מסוימים במתקן המים שלנו. תמיד כדאי לקרוא לאנשי מקצוע בעבור הפעולות הללו, גם אם הן פשוטות יחסית לתפעול.

מכונת מים

 

אולי יעניין אותך גם

חשמלאי מנוסה
חשמלאי מומלץ 

המקרר הפסיק לעובד? המיקרוגל גורם לקצרים? הטלוויזיה החדשה מקרטעת? גם במקרים פשוטים יותר כמו אלה, וגם במקרים מורכבים יותר כמו תקלות בארון החשמל או בלוח

קראו עוד »
פריצת דלת
איך פורצים מנעול פלדלת?

למרביתנו יש דלת פלדלת שהיא נפוצה מאוד בישראל. המאפיין העיקרי של דלת פלדלת הוא עמידותה בפני נסיונות פריצה. היא משלבת שני מנגנוני נעילה, גם למעלה

קראו עוד »