חיפוש

סקירה על החברות המובילות את שוק המשכנתאות באשדוד

נטילת משכנתא היא פעולה בעלת השלכות כלכליות משמעותיות על משק הבית ולכן יש לגשת אליה רק לאחר עבודת הכנה יסודית.

כשם שהיינו מבקשים את עזרתו המקצועית של רופא בענייניים רפואיים, או את שירותיו של רואה חשבון לצורך ביצוע דוחות כספיים מורכבים, כך כדאי להיעזר ביועצי משכנתאות מומחים לפני שמתחילים בצעד משמעותי כמו נטילת משכנתא.

לפני שקונים דירה באשדוד, כדאי להיוועץ בשירותיו של יועץ משכנתאות המכיר את השוק המקומי.

 

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות?

לפני שלוקחים משכנתא יש לברר את היכולת הפיננסית של משק הבית שלכם לעומקה. לא ליד ולא בערך, אלא סכום ריאלי ומדויק ככל הניתן. חשוב להבין איזה סכום התחלתי יש לכם, מה צפויה להיות יכולת ההחזר החודשית שלכם באופן ריאלי ואיזה דירה תוכלו לקנות בסכומים הללו. כאשר מגיעים לבנק ומגישים בקשה למשכנתא ללא היערכות מספקת, פערי הידע האלה עלולים לשרת את הבנק יותר מאשר את האינטרסים שלכם. חשוב לשים לב שהרכב המשכנתא מתאים לכם באופן האופטימלי ביותר ולא להתמקד אך ורק בריביות זולות. יועץ משכנתאות מומחה יידע להתמקח עם הבנק עבורכם ולחסוך לכם אלפי שקלים רבים.

 

מחירי הדירות באשדוד צפויים להמשיך לעלות

ברבעון השני של שנת 2020, עלו מחירי דירות שנמכרו באשדוד ב-3% בממוצע, זאת בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2019. מחירי הדירות הגדולות עלו אף יותר, וכעת המחיר הממוצע לעסקת נדל"ן באשדוד עומד על ‏1,662,303 שקלים. עדיין מדובר בסכום זול בצורה ניכרת ממחירה של דירה במרכז הארץ או באיזור שרון, מה שהופך את חלום הדירה באשדוד לבר – השגה יותר מאשר במקומות אחרים. לא רק מחירי הדירות באשדוד עולים אלא גם שכר הדירה שעלה בממוצע ב – 2.9%, מה שמביא את אשדוד לצמרת הארצית, אפילו לפני תל – אביב.

 

אשדוד- עיר בתנופה

חוף ים מצד אחד ועיר ההולכת ומתפתחת מצד שני, הופכים את אשדוד לאטרקטיבית במיוחד למשקיעים ולזוגות צעירים. לא מפתיע, אם כך, שאשדוד הפכה לעיר מבוקשת במיוחד לאחרונה והיא מדורגת במקום השישי מבין הערים הגדולות בארץ בעליית מחירי הדירות בה. עליית המחירים המשמעותית ביותר נרשמה במחירי הדירות הגדולות באשדוד. דירות ארבע וחצי עד חמישה חדרים עלו בלא פחות מ – 14% בשנתיים האחרונות. מומחי הנדל"ן סבורים שמחירי הדירות באשדוד ימשיכו ויעלו, מה שהופך את אשדוד לעיר מתאימה למי שמעוניין לרכוש דירה להשקעה שתניב לו רווח מירבי. במידה ואתם שוקלים לרכוש דירה באשדוד ולהיעזר במשכנתא, כדאי, כאמור, להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי.

 

הזדמנות מושלמת להשקעה ולזוגות צעירים

קרוב ל – 2,000 דירות נמכרו בעיר אשדוד בשנה האחרונה במחיר ממוצע של 17,300 למ"ר. מכיוון שיש במחסור בדירות בעיר מחד וביקוש גבוה מאידך, הצפי הוא שמחירי הדירות באשדוד ימשיכו לעלות בשנים הקרובות. לכן, מי שמעוניין לרכוש דירה באשדוד, רצוי שיעשה זאת בהקדם האפשרי. ישנם מספר יועצי משכנתאות באשדוד. בין היתר פועלת באשדוד חברת "המפתח למשכנתאות אשדוד", חברה לייעוץ משכנתאות אשר מתמחה בשוק המקומי וצברה ידע רב בתחומה.

לסיכום, אשדוד היא עיר צומחת ומתפתחת שנמצאת בתנופה. היא מהווה שוק עירוני שוקק של קונים ומוכרים. לאור הצפי לפיו מחירי הדירות באשדוד צפויים להמשיך להתייקר, הזמן הטוב ביותר להשקיע בדירה באשדוד ולהרוויח הוא עכשיו. המשכנתא לא רק תשלם את עצמה אלא תניב רווח בר קיימא. כדי לעשות את המהלך בצורה הנכונה והמקצועית ביותר, חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי שמכיר את השוק המקומי.

 

בית ומחשבון

אולי יעניין אותך גם

ייעוץ משכנתאות מיועץ משכנתא פרטי או מהבנק - מה עדיף ולמי זה מתאים
מה תפקידו של יועץ קרקע

יועץ הקרקע ממלא תפקיד מכריע בתהליכי תכנון, בנייה ופיתוח תשתיות. המומחיות שלו בהבנת תכונות הקרקע והמלצותיו המקצועיות, חוסכות עלויות מיותרות ומצמצמות סיכונים הנדסיים. עבודתו של

קראו עוד »
איך מוכרים דירה ממושכנת?
איך מוכרים דירה ממושכנת?

דירה ממושכנת היא דירה שעדיין לא שולמה ההלוואה שנלקחה בגינה. לעיתים ירצו קוני הנכס למכור אותו לפני שנגמרה תקופת המשכנתא, מכיוון שהוא עדיין משועבד לבנק

קראו עוד »