חיפוש

9 רעיונות למתנות מיוחדות לתת לנכדים בפסח

כולנו בתקווה שאת הפסח הזה נחגוג כמו שאנחנו רגילים – עם המשפחה.

כדי להפוך את הפסח הזה לבלתי נשכח כמו שהוא אמור להיות, הכנו עבורכם רשימה של מתנות שוות ומיוחדות אותן תוכלו לתת לנכדים כשימצאו את האפיקומן, או סתם לרגל המפגש

המשפחתי לו אנו כה מייחלים.

 

לתינוקות ופעוטות (0-3):

אם אתם סבא וסבתא טריים או שהתווסף תינוק חדש ומתוק למשפחה שלכם, כנראה שהוא לא יזכה להשתתף במצוד אחרי האפיקומן בליל הסדר. אך זה לא אומר שלא תוכלו לפנק אותו (או יותר נכון, את ההורים שלו) במתנה שווה במיוחד. באתר סוואגי תמצאו מגוון רחב של מתנות מיוחדות עבור הקטנטנים.

  • אוברולים וביגוד: אין מתנה מתאימה יותר לתת לתינוק מאשר אוברול או פריט ביגוד. סביר להניח שמתנה כזו גם תהיה שווה במיוחד עבור ההורים שלו, שככל הנראה שקועים בהרבה עבודה, במיוחד אם זהו התינוק הראשון שלהם.
  • בובות: למי מאיתנו אין בובה שהולכת איתנו מהינקות? זו ההזדמנות שלכם להעניק לנכד או הנכדה הקטנים שלכם פריט שללא ספק יהפוך למשהו סנטימנטלי בחייו.

 

לילדים (3-12):

  • צרו להם תחביב חדש: זה הגיל בו ילדים מפתחים תחביבים שילכו איתם לשארית חייהם. אם יש לכם תחביב, תוכלו להעניק לנכד או לנכדה שלכם משהו שקשור אליו ולהעביר את התחביב הלאה, או לקנות משהו שקשור לאחד מתחומי העניין שלהם ולעזור להם לפתח את התחביב.
  • משחק קופסה להעביר את הזמן בבית: בשנה האחרונה למדנו לשבת בבית. בהנחה שהקורונה תישאר איתנו עוד קצת, לקנות משחק קופסה מעניין שיוכל להנעים את השהייה בבית עם המשפחה הוא רעיון מצוין.
  • ספר טוב: אומרים שהילדים של היום קוראים הרבה פחות מפעם, אך זה לא אומר שהם לא ידעו להעריך סיפור מרתק שיוציא אותם קצת מהמסך.

 

למתבגרים (12-18):

  • תנו להם משהו שיישאר: הילדים הבוגרים כבר בגיל שהם יודעים להעריך מתנות שוות ערך, לכן זה הזמן להעניק להם משהו שילך איתם לחיים, לדוגמת שעון יד או תכשיט. זה יכול להיות פריט חדש או אפילו משהו שנמצא במשפחה שנים.
  • אלקטרוניקה: אף אחד לא יסרב לגאדג'ט חדש. בררו אם הנכד או הנכדה אם יש איזשהו פריט אלקטרוני שהם צריכים או רוצים, כמו פלאפון, טאבלט, או אפילו קונסולת משחקים חדשה כמו סוני פלייסטיישן 5 או אקס-בוקס.

 

יציאה מהקורונה:

משבר הקורונה אוטוטו מאחורינו וחג החירות מרגיש אמיתי יותר מתמיד. לכבוד הרגע המיוחל, אפשר להעניק מתנה שתאפשר לנכדים לעשות משהו שלא עשו הרבה זמן: כרטיסים להופעה, כרטיסים למשחק ספורט, מנוי לקולנוע או סתם יום כיף איתכם בחוץ. בכל מקרה, זכרו שלא משנה מה תחליטו לרכוש לנכדים שלכם, הדבר הכי חשוב – זו הברכה. חג שמח!

 

מתנה ארוזה

אולי יעניין אותך גם

3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »
בקבוק
מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה. זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות. זה הזמן להוציא

קראו עוד »
פרחים ראשית
4 סיבות לרכישת פרחים

רבים מאתנו מוצאים את עצמנו לא פעם חושבים: איך נוכל להודות למישהו שאנחנו אוהבים? איך נוכל לשמח? ואיך נוכל לתת תשומת לב בימי הקורונה, שבהם

קראו עוד »