חיפוש

צ'ק ליסט מעבר שבעה בשלום

תקופת האבל יכולה להיות לא פשוטה בכלל לבני המשפחה.

לכתו של אדם בנסיבות טובות או בטרם עת היא אירוע טראומתי לבני המשפחה השוקעים בעצבות גדולה,

ולצד זה צריך להתארגן כדי שהשבעה תעבור בצורה הכי טובה שאפשר.

לצורך כך, אספנו בשבילכם את הדברים החשובים ביותר, כדי שהשבעה תוכל להתנהל כמתוכנן.

 

שבעה בתקופת הקורונה:

כידוע, אנו נמצאים בתקופה מאוד מורכבת בגלל וירוס הקורונה. איסור על התקהלויות של אנשים הוא בגדר חובה, כיוון שהווירוס מאוד מדבק כשאנשים קרובים אחד לשני, במיוחד בחללים סגורים. החוק בישראל קובע שצריך לשמור מרחק של שני מטרים בין אנשים ולעטות מסיכה. דבר זה יכול להקשות מאוד על מהלך השבעה, כיוון שהניחום נעשה בבית של המשפחה, שלפעמים הוא קטן ואין די מקום לאנשים לשמור על התקנות. אחד הפתרונות שיכול להקל על המצב הוא הקמה של סוכת אבלים.

 

למה סוכת אבלים?

סוכת אבלים יכולה לשמש לפיתרון מאוד נוח בתקופת השבעה. היא מספקת מקום מספיק גדול כדי שיוכלו להתארח בה מעל 10 אנשים בו זמנית, תוך שמירה על הנחיות הריחוק. בנוסף, אפשר לקיים בתוכה את כל מצוות השבעה הכוללים את תפילת המנחה והמעריב. עוד יתרון משמעותי הוא שיש לאוהל פתחי איוורור המאפשרים זרימה של אויר, מבלי להפיץ חיידקים.

 

יתרונות בסוכת אבלים

במזג אויר:

סוכת אבלים יכולה להתאים בכל מזג אויר, כיוון שבנויה מחומרים איכותיים שיכולה להגן על היושבים בה מכל מה שמזג האויר יכול להביא. אם זה בשמש הקופחת מבחוץ, או מגשם מטפטף ורוחות ערות. הסוכה תגן על היושבים בה מכל מזג אויר לא צפוי שחזאים לא הצליחו לחזות. האוהל אינו נמס בימי שרב או לחלופין לא עף עם הרוח במזג אויר סוער.

 

הקמה והפירוק של הסוכה:

החברה המקצועית שמקימה את האוהל דואגת לכל העניין של ההרכבה והפירוק. בבית האבלים בדרך כלל צריך לשמור על סדר מסויים, כיוון שזהו בית פרטי ובנוסף לנקות אחרי שכל המנחמים הולכים. דבר זה יכול לגרום עול רב על המשפחה, שגם ככה אינה במצב לדאוג לדברים הללו.

 

עיצוב הסוכה :

בעוד שבבית פרטי כל הרהיטים מונחים בסדר מסויים, בסוכה יש אפשרות לשנות את המבנה במפנים של כל הרהיטים, וכך האורחים יוכלו לשמור מרחק אחד מהשני בתקופת הקורונה. האוהל מספיק גדול כדי לאפשר חופש פעולה לגבי עיצובו, למשל אפשר לשים פינת ישיבה של כיסאות בצד אחד ובצד שני שולחן עם הכיבוד של השבעה.

לבסוף, אי אפשר להתעלם מהתקופה המורכבת בה אנו נמצאים כיום. וירוס הקורונה עדיין לא מאחורינו ולכן צריך לנקוט את כלל אמצעי הזהירות. סוכת האבלים היא פיתרון מצויין לתקופה זו, וגם יכולה להזכיר לאנשים לשמור על כללי הבטיחות במציאות מורכבת זו.

 

מתחם מוקם

אולי יעניין אותך גם